Sjonnie Kroket Geplaatst: 26 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2011 schreef Roodkapje: Dat ziet er goed uit, alvast maar een hotelletje boeken voor een lang weekend Goed idee, maar het gaat pas juli volgend jaar open. Ik zal tegen die tijd een topicje openen voor een weekendje. Leuk man, hebben we een X5, E61, 645, 997, Boxster speedster, E89 en nog wat van die oude meuk Quote Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 26 juli 2011 Delen Geplaatst: 26 juli 2011 -_- prachtig dit schreef Sjonnie Kroket: E89 en nog wat van die oude meuk Quote Link naar reactie
GuidoK Geplaatst: 26 juli 2011 Delen Geplaatst: 26 juli 2011 schreef Olivier van Epscheuten: Hoe zo een X5 en een E61 ..... Gaan die mee als rijdende chicane ?Servicetrucks voor de slicks etc. We doen het dan gelijk goed hè Maar het ziet er leuk uit als project, en daarvoor benijd ik de duitsers ook wel een beetje. Dit soort dingen zijn in Nederland m.i. absoluut niet mogelijk in deze uitvoering. Quote Link naar reactie
skoelie Geplaatst: 28 juli 2011 Delen Geplaatst: 28 juli 2011 schreef Sjonnie Kroket: Leuk man, hebben we een 645Hoezo 645? Eerst Quote Link naar reactie
mohikaan Geplaatst: 28 juli 2011 Delen Geplaatst: 28 juli 2011 Is er wat nieuw aan dat projectje vergeleken bij zandvoort / assen? Quote Link naar reactie
Sjonnie Kroket Geplaatst: 28 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2011 schreef mohikaan: Is er wat nieuw aan dat projectje vergeleken met assen? Nee Henk, ik denk dat Assen jouw inderdaad beter past Quote Link naar reactie
GuidoK Geplaatst: 28 juli 2011 Delen Geplaatst: 28 juli 2011 Ik geef open en eerlijk toe dat ik daar vroeger met schoolreisje ben geweest (ik was denk ik een jaar of 8) en dat ik het heel leuk vond. (overigens was ik dus toen ook als een wilde in een auto aan het trappen :lachen: ) Quote Link naar reactie
mohikaan Geplaatst: 28 juli 2011 Delen Geplaatst: 28 juli 2011 schreef Sjonnie Kroket: ..., ik denk dat Assen jouw inderdaad beter pastKan me herinneren dat ik met de forum trackday op zandvoort (2007) de klinkers uit het parcours reed en jij daar, met een handtasje, bewonderend naar stond te kijken. Quote Link naar reactie
Edwin Geplaatst: 29 juli 2011 Delen Geplaatst: 29 juli 2011 dan weet ik niet waar jij weer gereden hebt Henk maar ik mag aannemen dat zelfs Assen wel geasfalteerd is. Quote Link naar reactie
Sjonnie Kroket Geplaatst: 29 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2011 Ach Edwin laat maar. Henk weet niet eens meer waar die gisteren reed Quote Link naar reactie
Administrator BMW-Z-CSi Geplaatst: 30 juli 2011 Administrator Delen Geplaatst: 30 juli 2011 Och laat hem maar meegaan. tegen de tijd dat hij met z'n oliestoker daar aankomt, is de rest alweer klaar voor de terugreis Quote Link naar reactie
mohikaan Geplaatst: 30 juli 2011 Delen Geplaatst: 30 juli 2011 schreef GuidoK: Maar het ziet er leuk uit als project, Dit soort dingen zijn in Nederland m.i. absoluut niet mogelijk in deze uitvoering.Ondanks alle (grappig bedoelde?) opmerkingen is er nog steeds geen antwoord op mijn vraag Quote Link naar reactie
GuidoK Geplaatst: 30 juli 2011 Delen Geplaatst: 30 juli 2011 wat ik begreep is het een luxe resort met dedicated circuit.Op assen of zandvoort kan je alleen op sommige dagen terecht lijkt me (en is alleen circuit). Of was je van plan met je z de baan op te gaan als de TT bezig is? Quote Link naar reactie
puk Geplaatst: 30 juli 2011 Delen Geplaatst: 30 juli 2011 Mooi ik weet nog niet met welke bak ik tzt aan de start verschijn maakt trouwens geen fluit uit aangezien er hier maar 2 zijn die fatsoenlijk kunnen rijden op een circuit.Dus ben ik verzekerd van een plek in de top 3 :banaan: Ik neem aan dat er na het rijden :cooltext: gezopen moet worden count me in Ps 300+komt goed ik neem aan dat het duits moet zijn B) Quote Link naar reactie
The Shrike Geplaatst: 30 juli 2011 Delen Geplaatst: 30 juli 2011 Kan er naast mij nog iemand racen dan?? Wie is dat? Quote Link naar reactie
mohikaan Geplaatst: 30 juli 2011 Delen Geplaatst: 30 juli 2011 Ik weet niet of jij je daar thuis zal voelen bart; schreef GuidoK: wat ik begreep is het een luxe resort met dedicated people Quote Link naar reactie
Sjonnie Kroket Geplaatst: 1 augustus 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2011 schreef Olivier van Epscheuten: ^ sorry alleen auto 's boven de 300 pk en van een bepaald merk ....Vanaf vandaag ook alleen op persoonlijke uitnodiging Quote Link naar reactie
Edwin Geplaatst: 1 augustus 2011 Delen Geplaatst: 1 augustus 2011 :sadder: met een beetje geluk duurt het nu ook niet lang. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.