Ga naar inhoud

M5 Touring Gestolen

Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

Op een ander forum is net deze link geplaatst.

M5 Touring gestolen

20-XP-RV

Mensen sparen zich gek en zijn retezuinig op hun BMW en een stel hufters breken in en gaan er met je auto vandoor. Omdat het een weinig voorkomend model is, is er misschien enige hoop dat die nog gespot wordt voordat die gestript of getransporteerd wordt. Alle hulp is welkom. We proberen het zo breed mogelijk op het internet bekend te maken.

Link naar reactie
  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

• Administrator

Ik vraag me dan altijd af... hoe krijg je het voor elkaar om tegenwoordig zonder sleutels zo'n auto te jatten? Die hangen toch vol met alarm, startonderbrekers etc.?

Ellendelingen! :newblush:

Link naar reactie

Wil je me nooit meer zo laten schrikken! Zet er de volgende keer bij het onderwerp tussen haakjes achter: (van een ander!)

Ik hoor net naast me dat dit een redelijk onnozele reactie is maar ach ik kan niet alle tweede auto's van onze forummers onthouden, het was nog een bmw en dat vond ik al heel wat dat ik dat wist. En aangezien je nogal eens pech hebt met motoren opblazen, in de prak rijden of aangereden worden, vond ik dit ook wel in het rijtje passen (maar gelukkig was je deze keer niet de klos).

Link naar reactie
Wil je me nooit meer zo laten schrik......ssen (maar gelukkig was je deze keer niet de klos).

Sorry dat het niet de mijne was Nadia :schater:

(Eigenlijk ben je ook wel een schatje hè maar dat ga ik natuurlijk niet hier en public vertellen) :newblush:

Link naar reactie
:newblush: hell, de boom kan niet hoog genoeg zijn. Ik houd mijn ogen open. Is andere koek dan toen mijn Leon I Topsport (lease) gejat werd voor mijn deur. Ook geen idee hoe ze het deden, want de sleutels etc lagen nog gewoon binnen. De expert vd verzekering dacht dat hij gewoon op een trailer getrokken is.
Link naar reactie

Gvd wat is dit nu weer voor een janktopic?

1 Het is niemand van hier dus Who cares?

2 Een M(5) bezitter spaart zich niet gek maar koopt 'm gewoon en betaalt cash

3 Maak je druk om priesters die kinderen misbruiken, kindertjes met aids, beren die met een ring door hun neus moeten dansen voor toeristen

MAAR NIET OVER EEN K.T M5 DIE VAN EEN ONBEKENDE IS GESTOLEN

Op een ander forum is net deze link geplaatst.

M5 Touring gestolen

20-XP-RV

Mensen sparen zich gek en zijn retezuinig op hun BMW en een stel hufters breken in en gaan er met je auto vandoor. Omdat het een weinig voorkomend model is, is er misschien enige hoop dat die nog gespot wordt voordat die gestript of getransporteerd wordt. Alle hulp is welkom. We proberen het zo breed mogelijk op het internet bekend te maken.

Link naar reactie

3 Maak je druk om priesters die kinderen misbruiken, kindertjes met aids, beren die met een ring door hun neus moeten dansen voor toeristen

Dat zijn toch wijze woorden frank :thumbup:

Link naar reactie
:thumbup: hell, de boom kan niet hoog genoeg zijn. Ik houd mijn ogen open. Is andere koek dan toen mijn Leon I Topsport (lease) gejat werd voor mijn deur. Ook geen idee hoe ze het deden, want de sleutels etc lagen nog gewoon binnen. De expert vd verzekering dacht dat hij gewoon op een trailer getrokken is.

In dit geval: ingebroken, reserve sleutels gevonden en weg gereden.

Is jouw leon nog terug gevonden?

Link naar reactie
Een tip voor allen.

Mocht je dit ooit overkomen en je wil je auto terug, beschrijf hem dan direct bij een taxi chauffeur en loof een beloning uit van 1000 € of zo.

Als je auto op de weg zit komt ie echt terug en de taxi jongens hebben een avond dikke lol :thumbup:

We kunnen het kenteken van Stoploss doorgeven aan de taxicentrale van Beverwijk. :schater:

Link naar reactie

Overigens: Mini van mijn broer was na een paar maanden wel boven water.

Bleek die al na twee weken gevonden te zijn en al die tijd in de opslag te hebben gestaan. Administratief foutje politie.

Toen we 'm op wilden halen moesten we X guldens betalen voor de opslag.

Het was een hele oude mini dus m'n broer heeft gemeld dat ze de mini hun ... konden stoppen.

Link naar reactie

2 Een M(5) bezitter spaart zich niet gek maar koopt 'm gewoon en betaalt cash

Volledig geqoute ja, aangezien ik het volledig met vriend Frenk eens ben. Met zo'n bak ben je toch verzekerd. Wat een flauwekul, en voor de meelevende forummers JA, het is mij ook gebeurt. En mocht het weer gebeuren even een tip aan diegene die hem meeneemt: flikker vooral zover mogelijk op met het apparaat en zorg dat ik hem niet meer terug vind :thumbup:

Link naar reactie

Doe jij maar lekker stoer. We krijgen je wel in Berlijn.

Van onze verslaggever.

Man doodgeschoten bij de Muur.

In Berlijn is gistermorgen een uit Nederland afkomstige Aziatische man neergeschoten bij de vroegere Berlijnse Muur, ter hoogte van de Potsdammer Platz. De toedracht van deze brute moord is nog niet bekend zo meldt Herr Flick van de Berlijnse politie. Voorzover bekend had de man slechts twee vijanden die beiden een alibi hebben daar zij ten tijde van de moord een Poolse prostituee bezochten. Het vermoeden bestaat dat de dader een Amerikaanse 90-jarige toerist is die het slachtoffer aanzag voor een Japanse afgevaardigde die de samenwerking tussen Hitler Duitsland en Japan kwam bespreken. Deze veronderstelling is gebaseerd op de aanhouding van de tourist die zich in verwarde staat in het wachthuisje van Checkpoint Charlie bevond, met in zijn hand een Kalashnikov.

Wat interesseert mij dat nou dat jij het met je enige vriend eens bent?
Link naar reactie

@YK: goed bedoeld, maar helaas ben ik het wel met die blaatapen eens. Denk je dat de kerel die dit is overkomen, het ook maar een donder kan schelen als jouw Z3 :thumbup: wordt gejat en dat ie zijn vriendjes op de uitkijk zet? lijkt me toch op zn minst twijfelachtig... :thumbup: zo'n bak heeft er toch een Klasse 5 met GPS tracker in... en als die niet meer reageert staat is al in een container of loods en heeft op de uitkijk staan geen zin meer.

@Stoploss: doe eens normaal man :thumbup: ... ( :schater: )

Link naar reactie

Laat dan de rest van je onderwerpen ook gelijk vallen en ga niet lopen janken over een beer met een ringetje in zijn neus. Die is ook niet van hier!!!

Je lijkt Marianne Thieme wel....

Link naar reactie
Je lijkt Marianne Thieme wel....

Was heel even in de war met Marianne timmer (schaatster) maar het is die dierenactiviste :

Ook haar lidmaatschap van de Zevendedagsadventisten werd door de pers, uitgebreid in beeld gebracht. Thieme gaf een interview aan De Telegraaf, waarin zij verklaarde dat Adam en Eva vegetariërs waren en pas na de zondeval vlees waren gaan eten.

Link naar reactie

Ivo, dat heb je toch ook op de middelbare school gehad?

definitie loudmouth volgens Princeton University:

loudmouth - een persoon die problemen veroorzaakt door te spreken

indiscreet, praatjesmaker, onruststoker ,iemand die doelbewust beweegt tot problemen, luidruchtig , snoever , pochen ,opschepper , gasbag (informeel), bullshit kunstenaar.

Het specimen kenmerkt zich door ongepast en onaangekondigd luid te schreeuwen nog harder te janken (The true softies aldus Princeton).

Onderzoekers beweren verder dat de groep het economische fundament vormt voor de algehele Poolse prostitutie industrie.

Er lijkt een causaal verband te bestaan tussen deze economische relatie en het hoge percentage BMW M modellen die deze eeuw in de poolse prostitutie regio's zijn opgedoken.

Onderzoek wordt bemoeilijkt omdat loudmouths zich in Europa vermommen als zogenaamde eerlijke ondernemers. In de verenigde staten is dit eenvoudiger daar krijgen zij automatisch een funktie in de senaat en krijgen zij de bijnaam: republikein.

Aldus een citaat uit wetenschappelijke artikel

Link naar reactie
  • Administrator
In dit geval: ingebroken, reserve sleutels gevonden en weg gereden.

Aha, dan is het gewoon dom en vraag ik me af of hij nog iets van de verzekering terug ziet... Mijn reservesleutel ligt op een heel ander adres (zodat hij bij verlies op vakantie makkelijk kan worden opgestuurd zonder dat iemand je huis ervoor op de kop moet gaan zetten) en mijn gebruikssleutel ligt 's nachts verstopt in de slaapkamer...

Die van Richelle daarentegen... maar ja, als dief wil je natuurlijk nóóit door de politie in een paarse maZda 323 worden aangehouden :schater:

Link naar reactie

Bron: Mazda RX7 forum:

GESTOLEN

Paars metallic 1987 Mazda RX7

Heeft aangepaste 17 inc Wielen

Ze bestaan dus wel: (kleuren)blinde auto dieven. Ook deze zal wel in bepaalde poolse wijken opduiken. :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in