Ga naar inhoud

Lente BLB -- Mini-limborit "die Verlorene Kurven" Edition

RvE

Aanbevolen berichten

• Administrator
9 graden en regen in Limboland zondag... :ok:

Doe er maar 10 bij, 9 graden is 's nachts :wave: wel een beetje bewolkt maar..................het duurt nog ff

voordat het zondag is, dus het kan nog veranderen :unsure:

Link naar reactie
  • Reacties 307
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

• Administrator

Nou vooruit, wat warmer dan (bij alle 101 weersites verschillend...), maar daar wordt het niet droger van :unsure:

Link naar reactie
  • Administrator

iedere graad is er 1, zolang het maar niet regent, en anders hebben we nog een dakje :unsure:

Link naar reactie
  • Administrator

Nieuw dak... komt er aan, misschien nog wel voor pasen :unsure:

En als ik een bestelwagentje wil, dan huur ik er wel 1 :wave:

Link naar reactie

aha, als onderdeel van de :unsure: etamorfose! Wordt het een blauwkapje? (ik heb niks met roadsters, maar vind een "anders dan zwart"kapje altijd wel wat hebben)

Link naar reactie

Je hebt overduidelijk "grote smurf" ambities, ik zou voor een roodkapje gaan ipv een witkapje :unsure:

Link naar reactie
  • Administrator

Nou, ik zal dan hier ff offtopic verklappen dat ik voor full black (interieur/exterieur) ga, maar toch twijfel ik nog een beetje... :fiew:

Link naar reactie

Kreeg vandaag van Katja een vraag over hoe het zondag geregeld is met de lunch.... uh.... niet.

Tegenover de parkeerplaats ligt brasserie Du Chateau, die is vanaf 10:30 open. Wij gaan zorgen dat we rond 11.00u daar zijn. Dan zullen we daar wel even een koffie drinken, maar of wij dan al zin in lunch hebben, ik weet het niet.

Onderweg in Duitsland (ergens halverwege de route) kunnen we wel even ergens iets zoeken voor een sanitaire stop en een koffie/broodje, maar dat heb ik dus nog niet gepland/uitgezocht.

Mocht je dat allemaal te onzeker zijn, om de hoek van de parkeerplaats in Wittem is een Shell station, sla daar dan even een paar van deze in:

Sandwich-de-Pavo.jpg & RedBullCan11.jpg

Link naar reactie
Helaas voor mij ga ik niet rijden,. :fiew: ........ want de sterke arm der wet heeft dan mijn "kaartje" nog niet terug gezonden.

Niet zo mooi Arno :rolleyes:

Wat op zich natuurlijk weer mooi nieuws voor de Barones is.. :newblush:
Voor de Baron ook.....aan de bar 's avonds

eureka_bier.gif

T-shirt tip:

kw01-10%20reinheitsgebot.jpg

Link naar reactie

Omdat ik het sneu vindt dat Frank er niet bij kan zijn zondag, heb ik gisteren een workshop photoshop gevolgd (bij zo'n brabantse bibliotheek, verrassend breed aanbod hebben die tegenwoordig :sadder: ). Dus Frank, wees gerust je gaat er zondag gewoon bij zijn....op de foto's.

Mijn werkstukje van gisteravond

veel%20coupe

Het origineel

IMG_3974.JPG

Komt helemaal goed! :D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.