Ga naar inhoud

Lente BLB -- Mini-limborit "die Verlorene Kurven" Edition

RvE

Aanbevolen berichten

• Reacties 307
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

• Administrator

Ik heb er geen gekregen, maar het vrouwtje wel <_<

Normaal krijg ik ze op mijn :hamer: maar nou was ze het zelf

Gemeten snelheid 138 na correctie 133 (19:45uur) :edit: moet zijn 19:46uur

Kosten 72 euries :kisstogether:

Maar idd lekker duidelijk ergens op de A76

Link naar reactie

Bedankt voor de tip!

Onze oudste zoon start in augustus met de studie NID op Hogeschool Zuyd in Heerlen.

Zal er de komende tijd nog wel 'ns langskomen, al dan niet met de ZZZ ...

Link naar reactie
Op de A76 staan vaste flitspalen in de middenberm.

Helaas niks gezien op de A76, ben ik toch toe aan de opticien.

En over 6 weken dus weer post van cjib, dan van datum 21 mei!

Ik dacht eigenlijk dat die flitspalen alleen op de N281 stonden?? :kisstogether:

Greetz Maarten <_<

Link naar reactie

Maar Maarten, don't forget dat je anderzijds een goed doel steunt.

Vandaag in het nieuws : Het tekort op de begroting voor sociale zaken van de gemeente Rotterdam is inmiddels opgelopen van ruim 60 miljoen euro tot meer dan 120 miljoen euro. Het tekort van 60 miljoen kostte verleden week de kop van de PvdA-wethouder van sociale zaken.

Ook om Griekenland te steunen is nog wat geld nodig.

Link naar reactie

Zat kwee niet aan het stuur :hamer:

Jij wint toch weer van mij, om 20.20 uur kwam ik voorbij met 144 km/h ticket van 115,- :kisstogether:

Wie volgt :notok:

^ jij wint ..... Ik heb er ook een gekregen zelfde plek 20.15 maar ik mag het afkopen voor 158,00 <_<
Link naar reactie
Klopt idd was met die in de war, op de a76 staan ze vaak achter de afrit Vaals, of een stukje verder bij een steunpunt van

rijkswaterstaat.

Nou, dat is dan weer een gelukje.

Betekend dus niet automatisch dat ik afgelopen zaterdag weer de klos ben, zou natuurlijk wel binnen de mogelijkheden liggen.

Maar was dus op 3 april hoogstwaarschijnlijk een mobiele flitser!

Tot nu toe 5x bingo voor het cjib, shit happens jongens.

Tussenstand: z3forum - cjib = €0,- - €723,- deze wedstrijd kunnen we niet winnen vrees ik,

Bezwaar aantekenen? Heeft dat nog nut tegenwoordig??

Mzzl Maarten

Link naar reactie
  • Administrator
Pffff ik hoop maar dat ze er zaterdag niet hebben gestaan...

Echt wel Gerwin, in Duitsland 35euries voor 40 te hard, je weet toch......: :kisstogether:

nog maar eens aangehaald dat je goedkoop hard kunt rijden in Duitsland

Link naar reactie
  • Administrator
Bezwaar aantekenen? Heeft dat nog nut tegenwoordig??

Mij heeft het laatst 160 euro gescheeld :kisstogether:

Moet wel zeggen dat het een discutabel punt was. Door bromsnor op kenteken bekeurd bij het onder een rood kruis doorrijden, wat ik dus met succes heb bestreden. Ik denk dat het met snelheidscontroles een ander verhaal wordt. Je kunt het in ieder geval op het laatste moment indienen, dan krijg je op z'n minst tijdelijk uitstel van betaling totdat de definitief af/toewijzing binnenkomt.

Link naar reactie
Op de A76 staan vaste flitspalen in de middenberm.

:kisstogether:<_<

Klopt idd was met die in de war, op de a76 staan ze vaak achter de afrit Vaals, of een stukje verder bij een steunpunt van

rijkswaterstaat.

:hamer: pfff, gelukkig maar. Niet zo prettig voor je hart, en je portemonnee, als je post voor post van boven tot onder leest. Nu maar hopen dat ze er niet stonden afgelopen zaterdag. 7 weken wachten dus.

Link naar reactie

Ehhhh, hallo

feitcode VLO19

3 april 2011

20,19 uur

toegestane snelheid 120

gemeten snelheid 144

gecorrigeerde snelheid 139

fotofilmnummer 1110228

zaaknummer 824107

opgelegde sanctie 109

administratiekosten 6

te betalen 115 euro GVD :muur:

Fijn zo in mijn proeftijd... <_<

Nou afgelopen zaterdagavond maar weer afwachten. Edwin, bedankt... :muur:

Link naar reactie

Je zou haast denken dat de mannen van de politie op een aantal fora in de gaten houden wanneer de Eifelritten zoal gehouden worden. En dan op de terugweg even een Gatso :muur: in de berm planten.

Net nog even in de brievenbus gekeken, nog geen envelop ontvangen (we hebben wel alvast terug gedacht wie er op de terugweg reed.....ik <_< )

Link naar reactie
20,19 uur toegestane snelheid 120

gemeten snelheid 144

gecorrigeerde snelheid 139

Jij wint toch weer van mij, om 20.20 uur kwam ik voorbij met 144 km/h ticket van 115,- <_<

:huh: Dat sprookjes figuur begint mij echt serieus geld te kosten. Eerst lult die mij de oren van de kop af als bijrijder. Gevolg 420 euri CJIB. En vervolgens loopt die mij nog op te jagen op de A76. Gevolg 115 euro. Als het echt zo'n sprookjes figuur is kan die de boetes dan niet weg toveren :muur::muur:

Link naar reactie
Nou afgelopen zaterdagavond maar weer afwachten. Edwin, bedankt... :muur:

<_< niet mij aanspreken. ik reed daar niet voorop. ook ik ben onschuldig en reed er alleen maar achteraan.

Link naar reactie
  • Administrator
Als jullie nou ook allemaal de foto's opvragen, dan is het opzich wel weer een leuke herinnering! <_<

Kun je volgens mij inmiddels een volle topic pagina mee vullen :muur:

Link naar reactie
....dat hij dacht dat we nog in Duitsland waren.

Wanneer kwam jullie erachter dat jullie in Belgie zaten? Bij het bordje "Wilkommen in der Bundesrepublik Deutschland" <_<

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.