Ga naar inhoud

Lente BLB -- Mini-limborit "die Verlorene Kurven" Edition

RvE

Aanbevolen berichten

Absoluut! Al hadden die twee drieliter coupé's een koffiestop nodig om mij voobij te steken... :thumbup:

:peace: Op uitdrukkelijk verzoek van Simone hebben Maarten en ik ons tussen hunnie coupe en een "groene" roadster gepositioneerd. Simone had het eerste gedeelte het gevoel dat ze met haar voet op de rem moest rijden aangezien die "houthakker met die groene" het tempo niet kon volgen en de boel ophield. Ze dacht dat ze door 2 van die black coupe's achter haar te laten tijden het tempo weer kon opvoeren en daardoor het gaspedaal (en niet het rempedaal) kon intrappen. :D

Link naar reactie
  • Reacties 307
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wij coupe rijders zien inderdaad ook wel in dat roadster rijders anders zijn.

Inderdaad, er was zelfs 1 roadster rijder die tijdens de stops parapluus uitdeelde onder het roadstervolk. Ik ga geen namen noemen maar hij had zijn kofferbak vol liggen "made in Taiwan" ofzo. De coupeboy's daarintegen genoten met volle teugen van die bui regen op de kop :thumbup:

Link naar reactie

Ruud, Simone en anderen, bedankt voor een mooie natte rit, mijn ruitenwissers hebben nog nooit zolang werk moeten verzetten!

Heb zelfs de ruitensproeier gebruikt, wist niet of ie wel functioneerde!

Vooral het tweede gedeelte was hilarisch met o.a. weggetjes die in een rivier uitkwamen.

Volgende keer toch proberen of de TT route werkt.

Cu all 21 mei

:thumbup:

Link naar reactie
Ze dacht dat ze door 2 van die black coupe's achter haar te laten tijden het tempo weer kon opvoeren en daardoor het gaspedaal (en niet het rempedaal) kon intrappen. :D

zo is het maar net Roger. :thumbup: Tempo ging 2e stuk aanmerkelijk omhoog. We waren de helft nu al kwijt na 2 km, stuk sneller dan bij het eerste deel. Met die twee zwarte 3 liters op plek 2 en 3 ging het goed vooruit! :peace:

Ook prachtig om te zien hoe we bij het oprijden van de Autobahn uiteindelijk voorbij werden gezoefd door twee zwarte L&B 3 liters (Simone: "ik geef vol gas, waarom komt Maarten toch dichterbij!!!"....Ruud: "uh, hij heeft een 3 liter").

Het duurde trouwens tot na het 120km/h speed limit bordje voordat Ruud en Jos (met co-piloot Ralf) met hun zilveren :m: roadsters voorbij kwamen bulderen met 200kmh.... :D

Een voorspelling durf ik wel aan: Limborit V rijdt Ralf met een :m: roadster

Link naar reactie
Een voorspelling durf ik wel aan: Limborit V rijdt Ralf met een :D roadster

Zal toch eens hartelijk met hem moeten praten, een heus vader zoon gesprek. :thumbup:

Dit kan hij zich niet aan doen, denk ik.

Baas boven baas. :peace:

Link naar reactie
Een voorspelling durf ik wel aan: Limborit V rijdt Ralf met een :peace: roadster

mooi "speelgoed" inderdaad, met name de sound en gasresponse is fabelhaft, maar ik ben

i) niet suïcidaal en

ii) zoek nog wat extra cashflow voor de assetclass funcars;BMW;z3;roadsters.....

Zou wel ideaal zijn om een "naaste" 3.0 buitenspel te zetten :thumbup:

Link naar reactie
Klopt, maar het was een coupe boy die de schaapjes terug bracht naar het kot :thumbup:

Wat een geblaat toch allemaal weer. De enige juiste route met doodlopende weggetjes, foute buurt en Z-tjes de die overdwars weg accelereerden was achter een zilveren z3M. En als er iemand moest tanken keerden we massaal om op doorlopende routes, om daarna weer massaal om te keren en de route te volgen. En dat gewoon meerdere keren op de route.

Toch weer een mooi dagje. Alleen dat verhaal van: we gaan lekker onderweg op een terrasje zitten klopte natuurlijk niet in de Limbo-folder.

9e057d96.jpg

2bc8e1ab.jpg

8ea67489.jpg

Leuke terrasjes onderweg.

3a751ba8.jpg

9274f1a5.jpg

b7b8b780.jpg

Link naar reactie
  • Administrator
kop tegen het dak

Dus daarom had je de hele dag dat dak open, je past er gewoon niet fatsoenlijk in

Link naar reactie
Dus daarom had je de hele dag dat dak open, je past er gewoon niet fatsoenlijk in

Nee,

dat zie je niet helemaal juist .

toen ik er het tweede gedeelte van de rit achter reed,

kwamen er elke keer "rooksignalen uit" van die la paz sigaren van 'm!

ik kon de "rooksignalen" ook ontcijferen: met die coupe's voorop gaat het nu lekker, maar het eerste gedeelte van de rit leek wel een zuinigheidsrit!

mzzl maarten

Link naar reactie
Withney Houston? :thumbup:

Bij ons in de auto gaat het zonder muziek: "1 km rechtdoor, daarna haaks rechtsaf, dan bocht links terug naar 2, gas erop bocht wordt wijder, pas op die had eigenlijk voorrang, laat Maarten maar die rijdt altijd midden op de weg achter je......."

Navigator spelen in rallystyle gaat jullie steeds beter af hé ? :wave:

Ziet er weer allemaal uit als al de andere Limboritten, dus ik heb écht niks gemist ;)

:muur::angry::muur:

Link naar reactie

Frank je moest eens weten hoeveel bochten we "gecoupeerd" hebben waarbij Simone zei "en deze is voor Frank".

Simone is ook van mening dat "bochten couperen" alleen maar in een coupe kan, in een roadster is het "door de bocht flaneren" :angry:

Nog anderhalve week wachten en we mogen weer de Eifel in voor de eerste LR4SE proefrit!! :thumbup:

Link naar reactie

Pas na de schnitzels :mellow: maar was okay, ik had de route gemaakt (althans het deel dat gepland was :rolleyes: ) dus heb een full time job gehad aan navigeren.

Op de 16e gaat mijn zwager mee als navi en rijd ik, met 250km Eifel en Ardennen voor de boeg ook iets om naar uit te kijken. B)

Link naar reactie

Jij wel.... was top, maar de vraag is of ik dat ook zou kunnen :thumbup:

Ik zou die :shifty: -jank constant willen horen ! (de filmpjes zijn best geslaagd eigenlijk, zal ze volgende week ofzo even achter elkaar plakken voor post op YT)

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Hoi,

Zo vandaag nog even een envelop met een paarse zijkant ontvangen uit Leeuwarden.

Datum vergrijp: 3 April, ahaha dat was de mini limbo rit,

Helaas geen mini boete. :)

Lokatie: A76 Heerlen

Toegestane snelheid: 120 km/u

Gemeten snelheid: 164 km/u :thumbup: 6 kilometer binnen de grenswaarde toch :unsure:

Na correctie: 159 km/u

Overtreding: 39 km/u

Of ik even wil overmaken naar die dieven: €324,- pfff, zit wel €6,- administratiekosten bij. :angry:

In duitsland zijn ze veel vriendelijker met die boetes hebben we zaterdag gemerkt!

Ja hobby mag geld kosten zeggen we dan maar.

Waar je je vakantiegeld meteen aan kunt besteden!

Nu hopen dat ze er afgelopen zaterdag niet hebben staan controleren, anders vrees ik weer post over 6 weken!

Mzzl Maarten

Link naar reactie

Jij wint .......oke dik ...... Ik heb er ook een gekregen zelfde plek 20.18 uur maar ik mag het afkopen voor € 54.00 incl papierkraam. :)

Kan er mee door!!!! na zo'n mooie dag.

Wat kunnen we verwachten van zaterdag 21 mei?????

Jackie_P

Link naar reactie

Wat kan er verwacht worden?

Wat dacht je van deze?

...alhoewel Yankie dacht dat het Duitsland was gezien de snelheid waarmee de huiswaartse tocht ging
Link naar reactie
Jij wint .......oke dik ...... Ik heb er ook een gekregen zelfde plek 20.18 uur maar ik mag het afkopen voor € 54.00 incl papierkraam. :)

Kan er mee door!!!! na zo'n mooie dag.

Wat kunnen we verwachten van zaterdag 21 mei?????

Jackie_P

Ja leuk,

Ik wil graag winnen maar hiermee.......,liever niet,

Dus meer mensen hebben post gekregen vandaag?

Ik ben eigenlijk benieuwd WAAR ze precies stonden te flitsen!

Hebben jullie daar een idee van?

Greetz Maarten

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.