Ga naar inhoud

Lente BLB -- Mini-limborit "die Verlorene Kurven" Edition


RvE

Aanbevolen berichten

  • Reacties 307
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hier nog een paar korte filmpjes

Withney Houston? :thumbup:

Bij ons in de auto gaat het zonder muziek: "1 km rechtdoor, daarna haaks rechtsaf, dan bocht links terug naar 2, gas erop bocht wordt wijder, pas op die had eigenlijk voorrang, laat Maarten maar die rijdt altijd midden op de weg achter je......."

Link naar reactie
name=\'Sjonnie Kroket\' date=\'3 Apr 2011, 22:44\' post=\'234424\']...., rit prima, eten prima.zelfs de Snitzel XL die de mannen van de jongetjes scheide ik noem verder geen namen Jackie :blink: Wat mij betreft gauw naar eind mei. Nogmaals dank aan de organisatie

Je weet dat ik moest tanken net voor het Schnitsel/paradies.

Bij het afrekenen kreeg ik tot mijn verbazing eine Gutschein fuer portion Pommes met Fleischrolle, voor bij de naastgelegen Imbiss. ;)

Die was op de 21 mei niet meer geldig, dus.......

Volgende keer maar een senioren Schnitsel dus.

Ruud en Simone, prachtig dat we samen kunnen vertrekken en ook weer allen aan de Schnitsel kunnen zitten.

Regen hoort er bij in de Eifel, toch!

Ramona, snel geflikt die Kurven-reportage, mooi werk.

Klasse dag gehad. :thumbup:

Link naar reactie

Jongens (en meisjes), we hebben genoten :thumbup:

Organisatie bedankt, want het kost toch allemaal veel tijd.

Jammer dat door de regen het landschap niet goed tot zijn recht kwam, want er waren prachtige passages en mooie vergezichten.

Super gezellig en eind Mei hopen we er weer bij te zijn (met een Zetje).

Link naar reactie

Heerlijke dag. mooie wegen en goed gezelschap :blink: Zelfs het weer kon dit niet verpesten ;) Bedankt Ruud en Simone (complimenten voor het lekkere tempo!) en op naar Limbo IV

Ik wist niet dat je met een fles Spa Rood een Z3 weer aan de praat kon krijgen..... :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Bij ons in de auto gaat het zonder muziek...................

Ach Ruud, jij mag nu al die complimenten ontvangen, dat klinkt toch ook als muziek in de oren :thumbup: ;)

Link naar reactie
  • Administrator

Zo, ik ben ook thuis, na een tussenstop in Arnhem om Mark te droppen. 700km gereden (had bij wijze van nu in Zwitserland kunnen zitten :m:), maar wát een rit. Super gave route en als de Limborit IV nét zo mooi, zo niet mooier is, dan kan ik haast niet wachten :blink:.

Ruud en Simone en hij/zij die mee hebben geholpen, allen bedankt, ook namens Mark.

@ Ruud:

je TT-file klopte, op de aangepaste tussenstop aan het stuwmeer na dan, exact, dus kom maar op met die file voor de Limborit IV ;)

en diegene die er niet mee overweg konden, moeten de volgende keer het eerst volgende te passeren routepunt wissen als er van de route wordt afgeweken. Anders blijf je rondjes rijden :thumbup:

Leuk om weer eens wat gezichten bij forumnamen te ontmoeten :fiew:

Rob

PS. Iedereen deze keer afgerekend bij het restaurant? :D

Link naar reactie
Heerlijke dag. mooie wegen en goed gezelschap ;) Zelfs het weer kon dit niet verpesten :thumbup: Bedankt Ruud en Simone (complimenten voor het lekkere tempo!) en op naar Limbo IV

Beetje tempo erin heeft toch wel een hoge funfaktor!!!

Heerlijk gereden....het 2e gedeelte :fiew: Simone is een prima haas die pas op de Autobahn tot prooi werd gemaakt :blink:

Al is een haas nog zo snel, een 3.0 achterhaalt 'm uiteindelijk toch wel!

haas.jpg

Link naar reactie
  • Administrator
Al is een haas nog zo snel, een 3.0 achterhaalt 'm uiteindelijk toch wel!

We zochten toch nog een geschikte paashaas voor de 24e Roger? :thumbup:

Link naar reactie
We zochten toch nog een geschikte paashaas voor de 24e Roger? ;)

Ha ha, met bijna 50 deelnemers (want die ga je zeker halen) heb je volgens mij keuze genoeg om een geschikte paashaas te vinden (als Roger de weg niet kan vinden :blink: )

Hoop alleen dat er voldoen de parkeergelegenheid is bij de stops.

P.s. Moet je boven de 45 deelnemers geen begeleiding nemen met van die motormuizen, kunnen ze een beetje de kruisingen vrij houden. :thumbup:

Link naar reactie

En nogmaals complimenten aan RvE en Mizzz Coupe, voor de route én het tempo...

Heb nog wat plaatjes, zal die vanavond (heb dan sinds de schnitzeltent een kleine 800 km gedraaid) uploaden.

Vond dit de meest toepasselijke uit het pakket:

5589914810_028701a546.jpg

Roodkapje heeft z'n McGyver-reputatie meer dan waar gemaakt: foutdiagnose én oplossing in <5 min, en dankzij Jos was er ook 'gereedschap' voorhanden :thumbup:

Mijn tussenstops na de Schnitzelkeizers hebben géén startproblemen meer opgeleverd, schijnbaar wordt-ie toch wat warmer van de Bonuskurven (en het proberen bij te houden van de :blink: s ;) ) dan van normaal snelweggebruik.

De thuisblijver was zeer jaloers, en ze stelt zich graag kandidaat voor rijden-in-Mizzz Coupe's-slipstream bij de 'grote' BLB-rit. Ik 'mag' dan navigator/noodkoelvloeistofbewaker en fotograaf spelen...

Link naar reactie
P.s. Moet je boven de 45 deelnemers geen begeleiding nemen met van die motormuizen, kunnen ze een beetje de kruisingen vrij houden. :hmmsmiley02:

...of je geeft een papiertje met wat alternatieve routes...uiteindelijk komt iedereen toch wel weer bij elkaar uit... <_<

Link naar reactie

Ruud & Simone, prima geregeld. En die meneer uit Houten, dank voor het overnemen van de navi-taak. Niet de makkelijkste omstandigheden voor een rit, uiteindelijk iedereen aan tafel met een grote schnitzel voor de neus en gezellige borrelpraat. Prima rit, dus! :hmmsmiley02:

1000178f.jpg

letterlijk, lekker dwars die knakker met dat blauwe QP hok :angry:

PS met een zwarte 3.0 QP (maarten) voor me en een zilveren Z4 achter me (Ruud_19, die overigens goed kan sturen) was het wel even een battle of the exes door de Eiffel. En, laat ik nou ook in zo'n ex rondrijden.... <_<

PS II er was er eentje die lekkerderder klonk dan alle anderen... die blubberboot van de Baron heeft me toch een geluidje :angry:

Link naar reactie

Ruud en Simone bedankt weer voor een leuke dag met rij- en kletsplezier en het mooie uitzicht op jullie dikbil.

Alle andere deelnemers natuurlijk voor het enthousiasme en de kostelijke observaties :hmmsmiley02:.

Simone is een prima haas die pas op de Autobahn tot prooi werd gemaakt <_<

Absoluut! Al hadden die twee drieliter coupé's een koffiestop nodig om mij voobij te steken... :angry:

Bij ons in de auto gaat het zonder muziek: "1 km rechtdoor, daarna haaks rechtsaf, dan bocht links terug naar 2, gas erop bocht wordt wijder, pas op die had eigenlijk voorrang, laat Maarten maar die rijdt altijd midden op de weg achter je......."

Bij ons is dat iets van: "... en dan gaat die Pokémon de wedstrijd winnen, maar dat is anders dan wanneer Gilzjemoin dat doet want - je moet hier linksaf van de TomTom, zal ik maar weer even een waypoint wissen want volgens mij heeft Simone net de route aangepast - en dus, ik zeg, ik zeg tegen Pieter heb jij je gymschoenen niet zelf in je sporttas gestoken dan? - oh, weer even een routecorrectie. We rijden zo Duitsland binnen. Papa, zijn Coupérijders anders dan Cabriorijders? ...

Geen muziek nodig.

PS. Iedereen deze keer afgerekend bij het restaurant? :angry:

Ik kan je één ding aanraden: bestel in een Schnitzelparadijs geen ijs!

Ik had Maarten belooft dattie dan een ijsje mocht als ie zelf in het Duits een Gemischtes eis und ein Cappucino zou bestellen. De bestelling ging van een leien dakje, maar het heeft zeker een half uur geduurd voordat ze drie bolletjes ijs op een bord gekwakt kregen. Dus toen de meesten al vertrokken waren en zelfs de hardcore inmiddels aan de bar zo'n beetje klaar was en zich opmaakte voor de terugreis, ging Maarten nog eens een ijsje eten :muur:.

Kortom: ik mocht als laatste betalen en de rekening klopte tot op de cent. De bierviltjes methode heeft zich weer bewezen.

PS: gedurende de thuisreis kon de muziek weer aan, want Maarten was 'uit'.

Link naar reactie
Dus toen de meesten al vertrokken waren en zelfs de hardcore inmiddels aan de bar zo'n beetje klaar was en zich opmaakte voor de terugreis, ging Maarten nog eens een ijsje eten :hmmsmiley02: .

ik las je post en dacht... goh volgens mij haalde Maarten me toch met 180 in toen we NL inreden en waren wij als een van de eersten op pad... <_< had even niet door dat uw nageslacht, vernoemd is naar een fameus QP rijder! :angry:

Link naar reactie
Papa, zijn Coupérijders anders dan Cabriorijders? ...

Wat was je antwoord Bart? :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Wat was je antwoord

Ik denk dat hij nog wel wat langer als Admin aangesteld wil blijven, dus er zal wel een politiek correct antwoord op volgen :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
er zal wel een politiek correct antwoord op volgen
Natuurlijk zijn die anders! Maar ze kunnen er ook niets aan doen...

Wat zei ik je... :thumbup:

Link naar reactie
Natuurlijk zijn die anders! Maar ze kunnen er ook niets aan doen...

Nee,

Gelukkig kunnen we daar niets aan doen! :peace:

Mijn naamgenoot zal ook wel besmet worden met het coupe virus!! :thumbup:

Dat kan niet missen,............

Mzzl Maarten

Link naar reactie
Natuurlijk zijn die anders!

Wij coupe rijders zien inderdaad ook wel in dat roadster rijders anders zijn. Maar toch gedogen we jullie op onze ritten :thumbup:

Link naar reactie
foutdiagnose én oplossing in <5 min, en dankzij Jos was er ook 'gereedschap' voorhanden :peace:

Vraag me af of 37 graden ook "koud" genoeg zou zijn om je krukassensor voldoende af te koelen... :thumbup: Dan is er altijd wel wat voorhanden om te koelen...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.