Ga naar inhoud

Nieuwjaarsborrel, Zondag 16 Januari 2011

mohikaan

Aanbevolen berichten

• Reacties 207
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Op naar het volgende feestje!! :thumbup::rant:

helemaal mee eens.

Wat overigens opvalt is dat als Willy een blote buik ziet, zn tong uit zn mond komt.

Ook complimenten voor je optreden :rolleyes: . Het enthousiasme spatte ervanaf :muur:

Link naar reactie

Hoi Henk,

Top geregeld, ook wij hebben genoten en vonden het leuk om verschillende mensen weer eens te spreken.

De locatie was voor ons bekend (iets meer dan 3km van huis), maar geen echte ervaring mee opgedaan. Wij waren verrast door hetgeen wat ons voorgeschoteld werd, goed en lekker gegeten voor een zeer nette prijs!

Mooie start voor dit jaar!

Groetjes

RJ en Saskia

Link naar reactie
Henk, bedankt voor het regelen, het was echt top! Leuk om ook de mensen achter de forumnamen te ontmoeten (die kroket blijkt best een aardige kerel :rolleyes: ), dus ook iedereen bedankt voor de gezellige avond.

He Roger, waarom vind een ieder die jou in levende lijve ontmoet ineens toch wel een aardig ventje ????

Link naar reactie
  • Administrator
He Roger, waarom vind een ieder die jou in levende lijve ontmoet ineens toch wel een aardig ventje ????

Heb jij nog geen dreigmail van hem ontvangen dan? :rolleyes:

Dat je velgen zwart worden gespoten met een rood randje als je je negatief over hem uitlaat...

Link naar reactie
  • Administrator
Sorry Rob, maar ik verwacht van jou toch wel wat meer mensen kennis

Zie mijn subregeltje... :thumbup:

Oh en als je die niet kunt lezen, dan wordt het tijd voor.... :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator
Er ligt nog een Alpen rit in het verschiet. Aangezien mijn goede vriend Frenk dan bij mij in de auto stapt...

...is die waarschijnlijk tegen de tijd dat we Koblenz hebben bereikt al overgestapt naar die van Henk :rolleyes:

Link naar reactie

beetje late reachtie maar,

Henk,bedankt voor de organisatie.

veel gelachen,lekker gegeten,iedereen bedankt. :thumbup:

een bepaalde foto zal Diaan een dezer dagen posten :blink:

haha,komt ie...

wil-1.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in