Ga naar inhoud

Nieuwjaarsborrel, Zondag 16 Januari 2011


mohikaan

Aanbevolen berichten

hmmm, erg lekker zonnetje hier in Limboland. :thumbup:

Je zou er bijna spijt van krijgen dat de Coupe geschorst is :wub:

Maar het opendakje van de MiniOne zalje een goed cabiogevoel geven :nono:

Link naar reactie
  • Reacties 207
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Met het restaurant gebeld en 40 borrelaars /30xdiner doorgegeven.

Extra deelnemers is geen enkel probleem!!!!!

Bel zelf even het restaurant (of geef je ter plekke op) als je ook blijft eten (ivm tafels dekken etc).

Link naar reactie
  • Administrator
Tip. Bij mooi weer is het de moeite waard een uurtje eerder in het gebied te arriveren en wat rond te rijden door dit mooie stukje Nederland.

Bijv. de ANWB Heuvelrugroute, Circa 93 km

Deze route voert u door bossen en langs de landgoederen en kastelen van de groene Utrechtse Heuvelrug. Neem wandelschoenen mee, want de bossen, heidevelden en duinen die u onderweg tegenkomt nodigen uit tot een korte of langere wandeling. Heuvelrugroute, Download route als itn-bestand.

Download via TomTom Home Heuvelrugroute. Zie verder de website van de ANWB.

Zojuist via TomTom Home gedownload en automatisch geïnstalleerd :nono:

Link naar reactie
Maar het opendakje van de MiniOne Cooper zalje een goed cabiogevoel geven :nono:

Meer cabriogevoel dan de Coupe ooit zou kunnen bieden. :wub:

Ik ga zo rijden, moet nog bij alle Admins van het forum langs voor ik bij Henk's borrel uitkom. Tot straks!

Link naar reactie
  • Administrator
Wat ben jij toch een pessimist :hamer: Want wat is er achter de wolken? :smart:

Piets weerbericht geeft zelf 13 graden aan en meer zon :blink:

Je had gelijk Henk.. :thumbup:

Link naar reactie
Zojuist via TomTom Home gedownload en automatisch geïnstalleerd :thumbup:

Have fun, vergeet je Pearl/RayBan zonnebril niet en geniet van de vroege tulpen, het ooievaarsnest bij Elst en trap niet op de kievitseieren in de uiterwaarden bij Rhenen :blink: !

Link naar reactie
  • Administrator
Have fun, vergeet je Pearl/RayBan zonnebril niet en geniet van de vroege tulpen, het ooievaarsnest bij Elst en trap niet op de kievitseieren in de uiterwaarden bij Rhenen :thumbup: !

't trekt hier inmiddels al weer dicht :blink:. K.weer ook in NL :smart:

Link naar reactie
  • Administrator
Have fun en geniet van de omgeving, de vroege tulpen,het ooievaarsnest bij Elst en trap niet op de kievitseieren in de uiterwaarden bij Rhenen :thumbup:

Grapjas... :schater:

Link naar reactie

Last minute event of niet: tof geregeld Henk. Hulde! en natuurlijk alle deelnemers ook bedankt voor alle goede wensen.

De hardcore zit nog aan de dis, bij mij is het bij één aperitief gebleven (ondanks dat ik een :rolleyes: chauffeur had).

Link naar reactie
(ondanks dat ik een :rolleyes: chauffeur had).

thanks Bart!! Het was een genoeg om je te gast te hebben in ons 3,60 meter lange stukje UK uit Beieren!! :ok:

Henk dankjewel voor de goed geregelde borrel. Was een erg mooie omgeving om naartoe te rijden. Het was goed om weer zo'n parking te zien met allemaal Z-snoetjes (foto zal ik nog uploaden). :foto:

DSC00187.JPG

DSC00188.JPG

En er was ook nog iets binnen, je kent het wel, mensen en zo :thumbup:

Het deed goed om weer een mooie mix van bekende en nieuwe members te ontmoeten, sommige al lang niet meer gezien (Sjonnie sinds Meilenwerk 2009, Rob sinds najaarsrit 2008 om maar eens wat te noemen). Genoten van de heerlijke verhalen van nieuwe members ("bij een Turkse autohandelaar in Terneuzen een M coupe op Belgisch kenteken gekocht, BPM laten regelen door een kerel op een camping in Arnhem" :P )

"IT overleg" was ook goed verlopen, next steps gedefinieerd. :ok:

Link naar reactie

Henk prima geregelt, mooie locatie leuke groep mensen. Eindelijk de trots van reggie kunnen bewonderen. Straalt net zo als haar moeder :thumbup: verder weer een aantal nieuwe gasten de hand geschut, zoooooooooooooooo dus jij bent Sjonnie Kroket :foto: maar het viel wel mee toch Joris :schater: Ik rij graag een keer mee in je daily :P Uiteraard weer veel te laat naar huis, maar moest rustig aan rijden. Ik had 2 Admins achter mij aan sjokken en voordat je het weet heb je een ban vanwege gevaarlijk rijgedrag :ok: Oh en Bart, ik zal mij verder nergens mee bemoeien :rolleyes:

Link naar reactie

Top geregeld Henk.

Leuke lokatie en vooral ook heel lekker eten.

Het was goed de bekende en ook veel nieuwe mensen even de hand te schudden.

Gezellig als vanouds: De Baron die weer eens wat glaswerk tegen de vloer aan kletterde. De barones die gewoon zaken uit het raam kiepert omdat het kan.

De limbo clan zonder lieslaarsen en het jongste forumlid: de prinses van Reggie.

Verder heb ik wat foto's gezien die niet zouden misstaan op hoogstaande vrijdagfoto sessie die hier de laatste tijd langs komen. Keiharde toilet Pron.

Bring them on girls :rolleyes:

Link naar reactie
.......... bij mij is het bij één aperitief gebleven

Daar is het bij mij niet bij gebleven :rolleyes: (thanks to my BOB)

Note :dochter noesjin wilde eigenlijk niet als BOB fungeren, maar heb haar gewezen op mijn aanwezigheid bij (kinder)ballet voorstellingen, afhalen bij kinder discos, diploma zwemmen, diploma uitreikngen, etc

Afterall heeft ze een hele leuke avond gehad :schater:

Link naar reactie

Was van plan om een keer op tijd te zijn :thumbup: was toch weer iets later en nog later omdat er onderweg een prullenbak leeg gehaald moest worden waar iets waardevols per ongeluk in terecht was gekomen :rolleyes: was loos alarm de baron en barones hadden het gewoon nog thuis liggen :schater:

Zeer geslaagde nieuwjaarsborrel dat is een goed teken voor de komende tourritten en evenementen dit jaar :P

Henk, goed geregeld lokatie was top, eten was ook prima beetje zout misschien ik heb nu nog dorst :schater:

Link naar reactie

Wilde ruim4 jaar geleden een roadster kopen,

Uiteraard de bekende keuze mogelijkheden.

het is toen een BMW Z3geworden en ben toen op dit forum beland.

Mede door een aantal prettig gestoorde mensen hier, zal ik voorlopig welZ3/Z4 blijven rijden,

Vond het leuk jullie vanavond (weer) eens te zien.

Heb het restaurant digitaal opgezocht en was aangenaam verrast door de kwaliteit. :rolleyes:

Had ook digitaal (google maps/satelliet )aanbevolen om vanaf De Grindweg in Maarn te starten.

Heb het zelf ook gedaan,maar het bleek een doodlopende weg te zijn :schater::schater:

Soms wordt zo'n evenement opgeluisterd door een verkiezing van de "mooiste Z3/Z4"

Is dit keer niet gebeurd.

Heb toch even over de parkeerplaats gelopen en de eerste prijs voor best gewassen en gepoetste auto gaat m.i. naar een blauwe Z3 Qpee met zwarte velgen (en rode bies). :thumbup:

Toch leuk dat er mensen zijn die de Z3 niet beschouwen als een scheurijzer maar hem vooral liefdevol vertroetelen :P

Link naar reactie
Heb toch even over de parkeerplaats gelopen en de eerste prijs voor best gewassen en gepoetste auto gaat m.i. naar een blauwe Z3 Qpee met zwarte velgen (en rode bies). :rolleyes:

Zeg, flikker op Henk. Die Schuth heeft je zeker bedreigd ofzo.

Punt twee: hoe komt zo'n lelijke kerel aan zo'n mooie dochter??? :thumbup:

Link naar reactie

Dat was mij ook al opgevallen, die lange is zo langzamerhand aan het veranderen van een rijder in een poetser :rolleyes::schater:

Soms wordt zo'n evennement opgeluisterd door een verkiezing van de "mooiste Z3/Z4"

Is dit keer niet gebeurd.

Heb toch even over de parkeerplaats gelopen en de eerste prijs voor best gewassen en gepoetste auto gaat m.i. naar een blauwe Z3 Qpee met zwarte velgen (en rode bies). :thumbup:

Toch leuk dat er mensen zijn die de Z3 niet beschouwen als een scheurijzer maar hem vooral liefdevol vertroetelen :P

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.