Ga naar inhoud

Nieuwjaarsborrel, Zondag 16 Januari 2011


mohikaan

Aanbevolen berichten

Door de storing van deze week zag ik dat onze aanmelding verdwenen is, ik kom zelf wel, voor de borrel en graag een biefstuk van 350 gram, alleen mijn vrouw moet ik wegens een stevige griep afmelden.

1x borrel ( misschien wel twee) 1 x happen

Groet,

Joris

Leuk, we zitten nu aan 30 eters :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 207
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

JaJa!.... morgen gaat t toch echt gebeuren... :unsure::o

bellydancelady.gif

Heb zin in morgen!! :foto: :)

Link naar reactie

Onderstaande posting is door de Server-storing weggevallen:

De Utrechtse Heuvelrug is een mooi bosrijkstukje Nederland.

Het heuvelachtige karakter komt door het opstuwen van de grond door vroegere gletsjers.

Zet daarom niet direkt de Dwarsweg in Overberg in de Navigatie,maar de Maarnse grindweg in Maarn. (Afslag 21 van de A12)

Cruise vervolgens lekker (Raampje van de Qpee open,arm uit raam) over de bosweggetjes naar leersum, Elst, Amerongen en Rhenen en vandaar naar het Restaurant (ten N.Westen van Veenendaal).

Link naar reactie

Veel plezier allen morgen tijdens de Nieuwjaarsborrel en smakelijk eten voor degene die blijven eten (anderen ook natuurlijk thuis of elders)

Kan er morgen zelf helaas niet bij zijn :unsure:

En tot de volgende keer dan maar !!

Gr, Ferry

Link naar reactie

Zet daarom niet direkt de Dwarsweg in Overberg in de Navigatie,maar de Maarnse grindweg in Maarn. (Afslag 21 van de A12)

Cruise vervolgens lekker (Raampje van de Qpee open,arm uit raam) over de bosweggetjes naar leersum, Elst, Amerongen en Rhenen en vandaar naar het Restaurant (ten N.Westen van Veenendaal).

Link naar reactie
Heb een paar mooie routes (Utrechtse Heuvelrug en Utrechtse Heuvelrug met Hoge Veluwe) in m'n pda gezet. Morgen ben ik vroeg op pad :clapping::petje:

Jos, ik was graag mee gereden naar de Nieuwjaarsborrel, maar heb andere verplichting morgen.

Allen, veel plezier morgen tijdens de Nieuwjaarsborrel en smakelijk eten!!!!

Tot een volgend treffen hopelijk. <_<

Jackie_P

Link naar reactie

hmmm, erg lekker zonnetje hier in Limboland. :thumbup:

Je zou er bijna spijt van krijgen dat de Coupe geschorst is :wub: (maar de espressomachine die we daarmee "verdienen" maakt veel goed) :nono:

Link naar reactie
Staat limboland niet onder water?

al zou dat zo zijn, blijf het toch een lekker zonnetje. :nono:

Hier in de omgeving zijn wel een aantal wegen afgesloten, langs het kanaal, maar je komt de provincie nog wel uit hoor :wub:

Link naar reactie
Je zou er bijna spijt van krijgen dat de Coupe geschorst is :wub: (maar de espressomachine die we daarmee "verdienen" maakt veel goed) :wub:

hmmm, wordt dan toch geen al te dure espressomachine :thumbup::schater: en je moet er wel erg veel voor over hebben... :P:nono:

Link naar reactie
Hier in de omgeving zijn wel een aantal wegen afgesloten........................., maar je komt de provincie nog wel uit hoor :nono:

Zijn er weer politie invallen in woonwagenkampen en bij ambtenaren/burgemeesters?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.