Ga naar inhoud

Berlijn 1 - VOL -

Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

• Reacties 262
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Er zijn dagen dat er memo's verstuurd worden met een slechtere boodschap.

Meneer heeft mooie praatjes maarrr...Op mijn verzoek gaat hij een dag eerder weg zodat iedereen op tijd bij de Porsche fabriek aankomt. Gezien zijn rijstijl kan die beter nog morgen vertrekken :unsure:

Link naar reactie

Grappig dat Frank bang is dat hij de beoogde afstand hengelo-leibzig niet in die 4 uur denkt te kunnen rijden :unsure::muur:

:m: ietje :blink:

Great minds think alike zie ik

Link naar reactie
  • Administrator

Aangezien ik regelmatig in deze vd Valk zit voor lunch en sollicatiegesprekken kan ik meedelen dat ze deze inmiddels zo goed als hebben verbouwd naar vd Valk nieuwe stijl. Ik weet niet of er hier al mensen zijn die in een vd Valk nieuwe stijl hebben overnacht, maar het is totaal niet te vergelijken met de oude stijl. Leuke kleine bar met biljart, erg goed restaurant en speciaal voor OvE en SK schaapjes in de wei... :rolleyes:

Zeer aan te bevelen hotel!

Link naar reactie

En niet te vergeten de Blue Oyster bar (is vlgs RvE ook vd Valk Nieuwe stijl)

BTW: is er enig verband te leggen met The Blue Oyster Cult. bekend van Don't fear the Reaper, of hoort dit in een ander topic :rolleyes:

Link naar reactie

Die weg vanuit Munchen naar de fabriek voor de 1 series (de lange doordraaier aan het einde van het filmpje) is en blijft en een van de mooiste stukken Autobahn die ik ooit heb gereden. Waaaaanzinnige rit. :foto:

Link naar reactie
weet iemand of die zooi op de a12 tussen gouda en utrecht (inklinken tot sep 2011, maar wel 90 kmh) ook gecontroleerd wordt?

Rij deze dagelijks en tot op heden nog geen flitser gezien....maar zou zou toch deze in de gaten houden vooral daar waar de mooie groene gordijnen staan.

Link naar reactie

lijkt me toch dat je van de organisatie van zo'n meerdaags internationaal evenement, zou mogen verwachten dat de flitsverwachting vooraf medegedeeld wordt aan deelnemers.

@ YK: aan het werk vrind :lol2: :rolleyes:

Link naar reactie

net binnengekomen tips voor goede plekjes in Berlijn van bekende die in Berlijn woont (en altijd in jacht modus is ;-)

Deck 5 – Strandbar über den Dächern Berlins in Prenzlauer Berg

Oststrand an der Eastside Gallery

Link naar reactie

Kut.! CoakRoger had toch gelijk "Je moet je wijf thuislaten" :rolleyes:

net binnengekomen tips voor goede plekjes in Berlijn van bekende die in Berlijn woont (en altijd in jacht modus is ;-)

Deck 5 – Strandbar über den Dächern Berlins in Prenzlauer Berg

Oststrand an der Eastside Gallery

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in