Ga naar inhoud

Berlijn 1 - VOL -

Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

• Reacties 262
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kutopmerking Bart <_< Er zijn grenzen. Niet zeiken als er straks een 747 op je dak ligt. Hoe zal het eigenlijk zijn met Ad. We zouden nog een keer een biertje drinken maar is er niet van gekomen. Wil die verhalen over geile stewardessen wel ff aanhoren :thumbup:

ff Ad vragen. Die herkent een tuinman uit duizenden [/MIII modus]

grapje Ad, weet je he? :angry:

Link naar reactie

Wel grappig dat we naar de fabriek gaan waar de lelijkste porsches ooit gemaakt worden :schater:

Ik neem aan dat dat bedoeld is om te lachen :thumbup: Het was zeker dit of die duitse standup comediant? (dat laatste kan natuurlijk nooit zo grappig zijn als porsches die er zo uitzien :schater: )

Link naar reactie
Niet zeiken als er straks een 747 op je dak ligt.

:angry: wel opletten Frenky. Ad "vliegt/bestuurd" een 777

Hoe zal het eigenlijk zijn met Ad.

Heel goed. :thumbup: ( spreek Ad regelmatig)

We zouden nog een keer een biertje drinken maar is er niet van gekomen.

Waar wacht je dan op?!..

Link naar reactie
En heer Kwee, persoolijk denk ik dat u zich lelijk heeft laten inpakken .... :schater:

Ach, die jongen is al blij met een lollie :thumbup: En ja, wij zitten in de familiebak fase. En ja, ik vind de Cayenne en Panamera zeer respectable peoplemovers. En ja, mijn lieftallig echtgenote is er ook zeer van gecharmeerd. Maar waar laat ik dat kalf in een Panamera :) toch maar een ... :thumbup:

Link naar reactie

AANMELDERS, LET OP

Lieverds,

aan de hand van eerdere posts, pm's en ervaringscijfers heeft de organisatie getracht om vast te stellen wie een single dan wel double room op het oog heeft in Berlijn.

Graag even jullie kritische blik op het lijstje en eventuele fouten melden. We zijn namelijk redelijk ver in het rondmaken van het programma. Hierover zeer binnenkort meer.

Verzoekplaatjes

- Aan GuidoK & Euro de vraag hun aanmelding te bevestigen dan wel in te trekken (verzoek via PM gedaan)

- Aan BMW ZCSI & PNA het verzoek om naam, adres, gsm en email adres even via PM aan mij door te geven.

Lijst personen

2 - Maik

2 - Baron en Freule van Epstein

2 - Juli

1 - Sjonnie Kroket

1 - Guido K

1 - Maarten

1 - BMW ZCSI

1 - Gessel

2 - MDV

1 - Z3MRunner

1 - Stoploss

2 - The Shrike posse

2 - Roodkapje

1 - Euro reden: afgemeld

2 - PNA reden: geen reactie op verzoek om NAW

19 deelnemers (VOL!)

aangepast door MdV
Link naar reactie

Wanneer moet dit uiterlijk bekend zijn :unsure:

AANMELDERS, LET OP

Lieverds,

aan de hand van eerdere posts, pm's en ervaringscijfers heeft de organisatie getracht om vast te stellen wie een single dan wel double room op het oog heeft in Berlijn.

22 deelnemers (VOL!)

Link naar reactie
  • Administrator

Lieverd (Martijn)... als je nou ff op mijn Linkedin pagina kijkt... daar staan al mijn gegevens ;)

Maar ik zal je nog wel ff een PB'tje sturen :thumbup:

Het wordt bij mij waarschijnlijk 1x, de vrouw kan geen vrij krijgen omdat ik al vrij neem en ik haar daardoor dus geen personeel kan uitlenen :schater:.

Is er al iets bekend over de geschatte kosten? Dan weet ik wat ik aan de kant moet leggen :(

Link naar reactie
  • Administrator
ontzettende slijmerd die je bent ....

Mij is altijd geleerd dat je iemand aan moet spreken zoals je zelf ook wordt aangesproken :thumbup:

praat in dit topic nooit meer over kosten ...... :(

Richelle beheert het huishoud geld, en met al die ritten in het verschiet, moet ik verantwoording afleggen ;)

Link naar reactie
Lieverd (Martijn)... als je nou ff op mijn Linkedin pagina kijkt... daar staan al mijn gegevens tongue.gif

ja hoor ik ga iedereen z'n social media checken :unsure: om te kijken of ik NAW & emailadres kan vinden :schater: ;) ik ben niet lekker genoeg om als secretaresse door het leven te gaan. ;)

Is er al iets bekend over de geschatte kosten? Dan weet ik wat ik aan de kant moet leggen unsure.gif

kosten ach, sommetje brandstof 1000km, paar maaltijden, 2 overnachtingen **** hotel en nog wat drank kan je ook zelf maken. We zitten niet high end, maar gaan ook niet kamperen zeg maar. En als jij jezelf een mooi presentje wilt schenken uit de giftshop bij die Porker fabriek dan lopen de kosten natuurlijk helemaal uit de klauwen.

20081125120950@Porsche_Jacket_resize.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in