Ga naar inhoud

Berlijn 1 - VOL -

Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

nemen we lifters mee naar Berlijn?

Ik zie daar alleen een of andere gast een bordje met Berlijn vasthouden.....

Maar goed, ieder z'n smaak natuurlijk.. :schater:

Dat meisje wil alleen haar tieten langs de weg laten zien, daar is niets vreemds aan; overkomt me zo vaak.. :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 262
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Berlijn 1.

- Baron en Freule van Epstein

- Guido K

- Euro

- Juli

- Maarten

- BMW ZCSI

- Maik

- Gessel

- Sjonnie Kroket

- MDV

- Z3MRunner

- Stoploss

- The Shrike met waarschijnlijk z'n broer, vader, schoonnmoeder, buurvrouw, ex vriendin, schildpad, overbuurman, oppasmeisje, alter ego etc. etc.

- Roodkapje

- PNA

Ik zou tijdelijk wat namen verwijderen (wil daar wel suggesties voor doen <_< ). Dan stroomt het vol met aanmeldingen. Vervolgens een aanbetaling laten doen.

Vlak voor vertrek alsnog de gewiste namen er weer bijzetten :thumbup:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Nog een paar maanden en dan is het zover. Even tijd voor een update:

bezienswaardigheden: nog niet bekent

hotel avond voor vertrek: nog niet bekent

hotel Berlijn: nog niet bekent

minimum leeftijd poolse gastvrouwen: nog niet bekent

Kortom nog geen flikker aan gedaan, maar gaat vast goed komen en anders maar weer richting münchen...

Tevens weer een schopje voor de laatste vrije plaatsen, dat gaat vast lukken met bovenstaande tekst :schater:

Link naar reactie
  • Administrator
bekent bekent bekent bekent bekent

't is wel consequent met een t (maar bekend is toch echt met een d) :thumbsup:

Kortom nog geen flikker aan gedaan, maar gaat vast goed komen en anders maar weer richting münchen...

Schiet dan eens op man, die paasrit is binnenkort ook al en daar heb ook nog geen flikker aan gedaan of moeten Olivier en ondergetekende maar een route gaan uitstippelen zodat jij alleen maar het lokale restaurantje hoeft te reserveren? :schater:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator
Dag 0 Woensdagavond 15 juni

Van der Valk Hotel Arnhem

18.00 uur Diner en overnachting voor de deelnemers die niet in de regio wonen of graag van hun vrouw af willen.

Yangkie, is het misschien een idee om ipv vanuit Arnhem te starten, dit vanuit v.d. Valk Hengelo te doen?

Heb even op maps gekeken, maar scheelt nogal qua tijd en afstand te rijden naar Leipzig. :P

Voor mij maakt het overigens geen bal uit... ik heb zowel in Arnhem als in Hengelo een woning op steenworp afstand :schater:

Goed bezig trouwens met dat Porker gedoe, top! ;) . Moeten we voor die lange nog een dwangbuis en kwijlteil meenemen? B)

Link naar reactie
Aardige tip. Scheelt weer een half uurtje.

mede-organisator-vriend let je wel even op? Hengelo ipv Arnhem is al een weekje of 8 geleden besloten :schater:

tijdens die waanzinnig productieve organisatiemeeting, bij jou thuis :rockon:

Link naar reactie
  • Administrator
Hengelo ipv Arnhem is al een weekje of 8 geleden besloten :schater:

Had mij dan ook even gebeld als Hengelo cq. Arnhem deskundige :blink:

Beide hotels is natuurlijk ook nog een optie... Maar goed, ik zie wel waar vandaan we gaan vertrekken :rockon:

Link naar reactie
Aardige tip. Scheelt weer een half uurtje.

Zou overigens best kunnen dat die gast dan ook al een Cayenne op de oprit heeft staan.

Prutser, is al een aantal maanden bekend. En die Cayenne wordt het niet, zit dagelijks met een vrind aan de telefoon over welke PC hoofdtrekker aan te schaffen. De keuze thuis is al gemaakt :rockon:

Link naar reactie
Prutser, is al een aantal maanden bekend. En die Cayenne wordt het niet, zit dagelijks met een vrind aan de telefoon over welke PC hoofdtrekker aan te schaffen. De keuze thuis is al gemaakt :blink:

Toch geen X5 ... of Range Rover (HSE?) Sport hé? :rockon:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in