Ga naar inhoud

Europatour Editie I: Zwitserland / Noord-italië 3 T/m 9 September 2011

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

• Reacties 756
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De meeste kans lijkt me in een typisch groot wintersporthotel die 's zomers een lage bezettingsgraad hebben?

Maar dan zou de route planning omgegooid moeten worden :birthday:

Link naar reactie
  • Administrator
De meeste kans lijkt me in een typisch groot wintersporthotel die 's zomers een lage bezettingsgraad hebben?

Henk, lieve jongen... een wintersporthotel aan het Lago Maggiore??? :schater:

Link naar reactie

Rob, geef ons die laatste plaats maar. Wij zijn erbij!

All inn :birthday:

Link naar reactie
  • Administrator
Gelijk ff mailen gemaild. Mooi hotel, hoge torenflat met al dan niet uitzicht over het meer, camping ernaast en het mooie is... daar mogen we dan gratis gebruiken maken van alle voorzieningen :angry:.

1x raden....... Het leek al te mooi om waar te zijn... :wave:

Oh Nadia... om je gerust te stellen... ik heb altijd nog het Ibis achter de hand in Locarno hoor :P

Rit zit nu overigens weer vol, dat betekent niet dat er niemand meer op de reservelijst kan... :birthday:

Link naar reactie
  • Administrator

Nou, ik heb een optie op een hotel aan 't Lago Maggiore... eindelijk! ;)

Ik heb alle forumleden die hebben aangegeven mee te willen als vriend toegevoegd om een PM aan iedereen tegelijk te kunnen sturen.

Uiterlijk zondag ontvangt iedereen van mij een PM met daarin alle noodzakelijke informatie en de gegevens om een kleine aanbetaling (€ 80,00 p/p) te doen. Na aanbetaling is je deelname definitief en kan er alleen nog worden overgedragen aan een ander, mocht je toch niet mee kunnen. Familieomstandigheden zijn uiteraard uitgezonderd, maar laten we daar maar niet aan denken...

Uiterlijk 30 april dienen de aanbetalingen binnen te zijn. Ik moet nog even overleggen met de hotels wanneer zij uiterlijk het volledige bedrag betaald willen hebben, maar reken op ongeveer eind juni dat dit aan de orde is.

It giet oan en we hebben d'r zin an! :blink:

Link naar reactie

nee, helemaal geen hoofd admin maken. Straks krijgt ie het daarmee zo druk dat hij geen reizen meer kan organiseren.

Ik heb er echt zin in, 'k kan bijna niet wachten :blink:

Link naar reactie
  • Administrator
Rob voor president :blink: is misschien wat overdreven, maar hem hoofd adm. maken is toch wel een optie.

Och, ken d'r ook nog wel bij :lol:

Ik heb er echt zin in, 'k kan bijna niet wachten ;)

Ga je nog steeds alleen mee of moeten we met pasen nog even een co-pilo(o)t(e) voor je zien te regelen? ;)

Link naar reactie
Ik heb alle forumleden die hebben aangegeven mee te willen als vriend toegevoegd om een PM aan iedereen tegelijk te kunnen sturen.

Oh vandaar! Ik schrok al :schater::schater:

Mooi dat je nu alle hotels rond hebt, althans, een optie hebt. (Je moet altijd rekening houden met verrassingen...)

@ Willy en Diana, leuk dat jullie ook mee gaan!

@ Rob: waarschuw even alle hotels dat hun bar nu extra lang open moet blijven :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
@ Rob: waarschuw even alle hotels dat hun bar nu extra lang open moet blijven :P

Dat had ik al gedaan ivm de aanwezigheid van Henk, maar dat was geen probleem. Ze zouden een kistje wijn voor hem buiten zetten, kon de bar gewoon dicht :schater:

Link naar reactie
  • Administrator

We hebben weer een plek vrij (sorry mod's :thumbup:).

Mocht je bij voorbaat al weten dat je niet mee kunt, meld dit dan svp gelijk even per PM of on topic.

Thx!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.