Ga naar inhoud

Europatour Editie I: Zwitserland / Noord-italië 3 T/m 9 September 2011

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Wij moeten morgen gewoon werken. Je hebt werkpaarden en luxepaarden. ;)

Tot zaterdag :P

Maar de zzz staat klaar en de koffers zijn gepakt. We zijn er klaar voor! :foto:

Link naar reactie
  • Reacties 756
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

• Administrator

Henk ik heb ik weet niet hoe vaak al aangegeven dat als er mensen zijn die RayBan's willen, mij dit door kunnen geven. De vriendenweek komt er weer aan, probeer vanavond nog wel ff de bon online te zetten. 35% korting is al meer dan je elders zult krijgen. Gratis zijn de neuspads als die vervangen moeten worden :P

Link naar reactie

^ Mooi is dat. Geen goodiebags. Geen bbq. Geen Ray bans. Jij hebt ook niks voor een ander over :foto:

;)

Jeetje jongens, het lijkt wel zomer! Dat geeft wel een goed gevoel om op zo'n dag weg te rijden.

Geen idee trouwens waarom iedereen zegt dat we voorzichtig moeten rijden (het lijkt mij belangrijker om voorzichtig te jumpen :P )

Batterijen liggen in de lader voor vele mooie plaatjes, dus dat komt wel goed! We zijn er bijna klaar voor.

Link naar reactie
  • Administrator

Nog ffkes jongens en meisjes! We zijn al druk aan het pakken hier. Wat een zooi moet er weer mee, wilde eigenlijk zonder rekje, maar die gaat er straks toch maar op (op de enige en juiste manier :notworthy:)

Edit: Wie van de heren admin of mod zou hier zaterdagmorgen om een uur of 11 een slotje op willen gooien? Thx!

Link naar reactie
  • Administrator
als jij morgen iets met www hebt kan ik m dichtgooien.

Ik heb www, maar jij hebt vakantie en volgens mij heeft die lange hem er zo langzamerhand opzitten. Aangezien hij het de komende 2 weken toch merkbaar rustiger zal krijgen, heeft hij gelijk iets te doen morgen :thumbup:

En ja, als je eenmaal zo'n rekje hebt, wil je niet meer anders. Alleen FQF heeft zo'n enorme hutkoffer met lederen riemen die hij vanuit z'n auto moet openen :notworthy:

Misschien komt die zwarte Z4M die ons tijdens de zomerrit ook al begroette dinsdag nog even buurten :lachen:

Link naar reactie
Ik heb www, maar jij hebt vakantie en volgens mij heeft die lange hem er zo langzamerhand opzitten. Aangezien hij het de komende 2 weken toch merkbaar rustiger zal krijgen, heeft hij gelijk iets te doen morgen :thumbup:

Morgen heb ik geen tijd, maar nu wel :notworthy: Dus kssssssssssssst wegwezen jullie

Heb een genereus aanbod van Rob gehad, gaat weer ff open...

Link naar reactie
Misschien komt die zwarte Z4M die ons tijdens de zomerrit ook al begroette dinsdag nog even buurten :lachen:

Die donkerblauwe bedoel je? :notworthy:

Ik ga zo ook eens rijden, richting het zuiden. Vanavond nog een bezoekje brengen aan m'n oma in Eindhoven, dus ik weet niet of ik jullie nog tref bij de vd Valk. Ik kijk wel even of er nog luidruchtig volk aan de bar zit. :thumbup: Anders morgen aan het ontbijt of zo.

Link naar reactie

Eerst een slaapje en dan richting Venlo, vroeg.... :thumbup: , maar voor een goed doel... :notworthy:

Tot morgenvroeg!! :thumbup::thumbup: De ZZZ staat in de startblokken.. :lachen:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.