Ga naar inhoud

Europatour Editie I: Zwitserland / Noord-italië 3 T/m 9 September 2011

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

• Reacties 756
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

In z'n achteruit over de vluchtstrook was geen primeur want dat had ik al eerder gedaan.

present :D

maar goed daar kunnen we al een boek over schrijven. Ik denk dat je inmiddels wel gestopt bent met het aantal bijna dood ervaringen van medeweggebruikers te turven.

Link naar reactie

Veel plezier allemaal !

Wij stappen morgen in het vliegtuig, volgend jaar beter timen Rob!

Link naar reactie
  • Administrator
Wij stappen morgen in het vliegtuig, volgend jaar beter timen Rob!

De volgende staat al vast, dus je kunt er op plannen :D

Link naar reactie

De routes zijn op de Garmin gezet.

Heb ze even vluchtig bekeken en kan zien dat er veel puzzelwerk is geweest om een uitgebalanceerd programma te krijgen.

Alvast een knuffel voor Richelle en een aai over zn bolletje bij Rob :D

Link naar reactie
en...?

Zeg knul, als je nou om te beginnen je eigen topic eens goed leest kun je zien dat ik ook gereserveerd heb.

Overigens komt er mss een mysterious quest mee, die zondag met zo'n goedkoop camping vluchtje terug vliegt.

(Er schijnt ook belangstelling te zijn om aan het einde v/d week een weekend retourvluchtje a.dam-milaan-a.dam te doen, om schoenen te kopen (mits er een chauffeur gevonden kan worden die van en naar de airport rijdt) :D

Link naar reactie
  • Administrator
Zeg knul, als je nou om te beginnen je eigen topic eens goed leest kun je zien dat ik ook gereserveerd heb.

Ik heb gelezen, maar niet zo snel jouw reactie gezien :D. Gezellig Henk! :thumbup:

(mits er een chauffeur gevonden kan worden die van en naar de airport rijdt)

Kom op Henk, kort parkeren is niet zo duur op Schiphol <_<

Link naar reactie
  • Administrator

Volgende week, eind van de week, zitten we in Bormio. Tegen de tijd dat iemand haar heeft opgehaald, vertrek het vliegtuig al weer :D

Link naar reactie
Jazeker maar de gelegenheid heeft zich nog niet voorgedaan. En Ollie is hier zeker voor in. Dus 0 tot 100 gaan we doen. Verder moet ik mij een beetje inhouden heb ik Merlin beloofd :D

Ik denk dat 0-100 tegen een 35is heel lastig gaat worden. Dat ding heeft afaik launch control, en je moet echt goed kunnen schakelen en koppelen wil je dat bij kunnen houden. Het is sowieso een DTC, dus als snel met schakelen, maar vooral de initiële start en het in de hand houden van wheelspin is maatgevend bij een sprint vanuit stilstand. Dus sprintje met rollende start maak je meer kans denk ik.

Link naar reactie
Och, ook wij kunnen in september sneeuw tegenkomen. In juni ligt meestal nog een dik pak sneeuw op de Gavia, was nu allemaal weg trouwens.

Om even een indruk te krijgen van de Gavia en dat deze niet voor mietjes is...

en dit is nu precies de reden dat ik thuis moet blijven :D

Link naar reactie

Zo morgen gaat het beginnen richting Venlo voor de 1e overnachting.

Hoelaat zijn de overige van de Valk toeristen op lokatie?

Drinken we er nog eentje aan de bar daar?

Tot morgen alvast. :D

Link naar reactie

Hallo, Rob & Richelle, Ferry & Marianne, Henk, Ans & Co, Guido, Edwin & Nadia, Ruud & Marijke, Arno & Christel, Cock & Jaqueline, Jeroen, Eddo, Frank en Merlin, Ed & Caroline, Diana & Willy, Aad & Miranda, Jordy & Ed en Hans, heel veel plezier met/in de Europatour Editie I!!!!

Ik kijk uit naar de :P en verhalen.

Frank

Link naar reactie
  • Administrator

Alvast iedereen een goede en veilige rit en natuurlijk een geweldige vakantie toegewenst.

Maar als ik zie wie het heeft georganiseerd dan zal dit geen probleem worden :P

Nu maar wachten op de :foto: en roddels verhalen

Link naar reactie

Veel plezier en maak veel :P

Ik ga zelf morgen samen met vier maten met de motor naar Slovenië (Bled) en de Dolomieten (Bolzano). Wellicht kruisen onze paden, Ik zal :foto:

Ik ben benieuwd naar de sterk aangedikte, ongeloofwaardige verhalen ;)

Link naar reactie

Nou mensen, nog één nachtje slapen en het gaat van start, zal voor een aantal wel een slapeloze nacht worden :P, in ieder geval iedereen een hele mooie en fijne week toegewenst en geniet er van maar wel weer heel terug komen :foto:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.