Ga naar inhoud

Europatour Editie I: Zwitserland / Noord-italië 3 T/m 9 September 2011

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

• Reacties 756
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb de hele middag op hem ingepraat, voorgesteld om evt. vanaf de rustdag aan te haken, z'n kids bij Kroket onder te brengen (die blijft toch als oppas thuis),

Ja die laat gewoon de (overigens prachtige) hond oppassen....

Over die rit gesproken, over 2 weken staan hier wat foto's van voorpret als het goed is :rolleyes:

Leuk, ga je erheen?

(inmiddels al een goeie camping gevonden waar je niet met een pleerol naar de wc hoeft te lopen, Nadia? :thumbup:)

Pardon? Je hebt de hotels toch allang geregeld? Of ben je net zo'n ongeorganiseerd figuur als die ene vent met die prachtige hond?

Link naar reactie
  • Administrator
Leuk, ga je erheen?

:fiew:

Pardon? Je hebt de hotels toch allang geregeld?

Ja hoor, don't worry met gezamelijke douche en wc op de gang trouwens, wel een eigen bed. Dat dan weer wel... :P

Link naar reactie

In de top gear aflevering van afgelopen vrijdag reden ze o.a. Over de Stelvio pas, super gaaf! :thumbup: :foto:

Ze stopten eerst bovenaan om even van het uitzicht te genieten, ik hoop dat wij daar ook even een fotoshoot kunnen maken.

Link naar reactie
  • Administrator

Die hele uitzending klopt qua logische volgorde totaal niet :foto:

Maar jij mag wel even stoppen om een foto te maken hoor :thumbup:

Link naar reactie
Maar eh Gerwin, waarom ga je eigenlijk niet mee joh? Gezellig man. Weet je heel zeker dat het niet gaat lukken? Bekijk de dingen eens op een andere manier ;) :scratchchin:

Nee gaat echt niet lukken.. helaas.. donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag zou eventueel wel lukken, maar jullie gaan vrijdag alweer terug..

Volgend jaar! (op basis van bovenstaande schema)..

Link naar reactie

Je bent vast een heel goede vader, dat je zo veel geduld hebt met dreinende kinderen... :scratchchin: (dat je nog serieus op mijn gedrein ingaat...)

Maar eh wij gaan trouwens drie weken hoor ;) :thumbup:

Link naar reactie

Ja hij wil nog even inwrijven dat hij alvast wat routes gaat voorrijden. Bedankt hoor. Maak nou maar gewoon mooie foto's volgende week van wat je onderweg zoal tegenkomt in plaats van die suffe lege slingerweggetjes... pfff :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator

Kun jij er wel 1 van meenemen Henk, je hebt immers een zitje over. Overigens komen we niet over de St. Bernhardpass. Die staan voor volgend jaar op het programma :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator

Niet slecht van het vrouwtje op haar 10" beeldschermpje hè?

Die vuvuzela die doet het hem trouwens, net zo'n waldhorn maar dan kleiner

Link naar reactie
  • Administrator

Openingstopic aangepast. Inschrijving definitief gesloten. We verwelkomen Jordy & Peter bij de groep en gaan met 16 auto's de bergen over :thumbup:.

Aanstaand weekend gaan wij een gedeelte van de rit voorrijden, dus hebben jullie wat rust van mij de komende dagen en na maandag zullen we een kleine sfeerimpressie plaatsen :rolleyes:.

Begin volgende week ontvangen jullie een mail, die door de drukte van de afgelopen dagen/weken in mijn conceptmap is blijven staan :)

Nu maar hopen op mooi weer in september, maar de Baron gaat mee, dus zal dat wel goedkomen B)

Link naar reactie
. . . . en na maandag zullen we een kleine sfeerimpressie plaatsen :rolleyes:.

Idd aub geen fotos van haarspeldbochten, die kennen we nu al.

Probeer eens kontakt te maken met de lokale bevolking, om het echte vakantiegevoel te krijgen.

Hierbij 1 van mijn vakantiefotos uit 2009 (Gemaakt in de buurt van Zermatt)

bauernkalender01.jpg

Link naar reactie

ik vind het jammer dat wij niet meekunnen, ben toch meermaals in die gebieden met de motor geweest maar de inheemse bevolking kan ik mij niet zo herinneren, de haarspeldbochten nog wel :rolleyes:

Maar wij vertrekken die dag naar de superbikes en verzamelen ook altijd daar in Venlo, is maar een paar kilometers van ons vandaan. Ik denk dat we ons daar nog wel treffen, helaas zonder de ZZZ.

Wie nog een overnachting zoekt ik weet misschien nog wel wat overnachtingen in een hotel of BB bij ons in het dorp.

Ik hoor het wel.

Link naar reactie
Aanstaand weekend gaan wij een gedeelte van de rit voorrijden, dus hebben jullie wat rust van mij de komende dagen en na maandag zullen we een kleine sfeerimpressie plaatsen ;).

Hoop voor je dat het daar beter weer is dan hier!! Veel plezier in ieder geval!!

Begin volgende week ontvangen jullie een mail, die door de drukte van de afgelopen dagen/weken in mijn conceptmap is blijven staan :)

Eh... je mag ook nu al op 'send' klikken hoor, anders staat ie daar maar te staan :drank:

Link naar reactie

. . . . . . Binnenkort zal de Nederlandse identiteitskaart niet langer als officieel reisdocument worden beschouwd voor reizen naar landen buiten de Europese Unie (EU).

Houders van een identiteitskaart hoeven in het vervolg minder persoonlijke gegevens prijs te geven.

Dit heeft bijvoorbeeld consequenties voor reizigers naar Zwitserland, waarvoor voortaan een paspoort nodig zal zijn om mee af te reizen. . . . .

zwitserland01.jpg

Link naar reactie

Volgens mij wordt binnenkort de identiteitskaart niet meer beschouwd als reisdocument (nou ja: legitimatie is het denk ik meer) binnen de EU. Daarbuiten is het lijkt me nooit een reisdocument geweest ^_^

Dat is wat ik heb begrepen :muur:

Ik hobbel achter de feiten aan: op enkele gebieden buiten de EU wordt de identiteitskaart ook als reisdocument beschouwd, waaronder zwitserland.

Wat er straks wel en niet mag; ik heb geen flauw idee (zegt de man met paspoort :P)

Het lijkt me idd lastig als je nu de hele eu er mee inkan dat straks opeens niet meer mag (erg rigoureuze verandering, dus het zal wel gelden voor de landen buiten de eu)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.