Ga naar inhoud

Europatour Editie I: Zwitserland / Noord-italië 3 T/m 9 September 2011

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

• Reacties 756
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

• Administrator
OVB-lijst:

joostvdl

Jos

RalfM

Moozz

Heren... u heeft nog tot 30 juni om door te geven of u evt. alsnog meegaat :rolleyes:

In Venlo is een goeie vd Valk, waar Richelle en ik in ieder geval zullen overnachten, zodat we 's ochtends niet nog eerst 200km moeten kachelen voordat we aan de rit zelf gaan beginnen :smart:.

Alle deelnemers zullen ergens de komende week bericht ontvangen m.b.t. de laatste betaaldatum etc. Routeboeken + TomTom bestanden worden een week voor de rit beschikbaar gesteld, zodat een ieder de tijd heeft deze in de navi te zetten.

Nog een kleine 3 maanden en we zijn alweer terug :lol:

We krijgen er steeds meer zin an' :thumbup:.

Link naar reactie

Dat wordt dus ook een nachtje vd Valk.... :rolleyes:

Link naar reactie
In Venlo is een goeie vd Valk, waar Richelle en ik in ieder geval zullen overnachten, zodat we 's ochtends niet nog eerst 200km moeten kachelen voordat we aan de rit zelf gaan beginnen.

Nou ik heb ook een overnachting geboekt bij vd Valk, scheelt toch wel een stukje rijden.

Wordt het daar ook nog gezellig toch. :lol:

Link naar reactie

Dat was wel een heel makkelijk inkoppertje Henk, maar het is je gegund... :D

We hebben in ieder geval erg veel zin in onbezorgd rondlopen :hypocritesmiley: en -rijden in de zon! Duurt nog even maar het komt eindelijk wat dichterbij...

Link naar reactie

Heb daar inmiddels ook geboekt.

Zit natuurlijk normaal in veeeel duurdere, meer Exclusieve hotels, maar het lijk me wel aardig om eens met wat Z3 forummembers in een hoteletje te verpozen en te horen wat er zoal leeft.

Link naar reactie
  • Administrator

Henk, ik weet niet hoor... maar volgens mij zit je de hele week al met een groep forummers in 1 hotel... :hypocritesmiley:

Link naar reactie
  • Administrator

Heb maar even ander hotel geboekt. zit de hele week al met jullie opgescheept... :hypocritesmiley:

Link naar reactie
In Venlo is een goeie vd Valk, waar Richelle en ik in ieder geval zullen overnachten, zodat we 's ochtends niet nog eerst 200km moeten kachelen voordat we aan de rit zelf gaan beginnen :thumbup:.

.... dus je hebt nu twee kamers geboekt??

Link naar reactie

Wat een droomprogramma. Ik had nog helemaal niet gereageerd, domweg omdat ik rond dat tijdstip mijzelf in het zweet aan het werken ben in de zuidfranse Alpen (fietsen). Ik zie nu echter een mogelijkheid om wellicht de zondag mee te kunnen rijden. Zeker is dat voor mij nog niet. Maar wat belangrijk is om te weten is of dat van jullie kant wel mogelijk is? Ik hoor het wel.

Groet Ruud

Link naar reactie

Als je een beetje lekker doorfietst vinden wij het niet erg als je achter ons aan plakt hoor. Dan wel de gulden regel respecteren voor alles wat geen z3 is: achteraan blijven en niet inhalen :newblush:

Link naar reactie

Ja en dan krijg je een waterval over je heen, groter dan die ene halverwege de Stelvio :thumbup:

Las pas een artikel dat vooral de voorpret van een vakantie een mens goed schijnt te doen... Ik denk dat het zeker helpt ja.

Maar eh Gerwin, waarom ga je eigenlijk niet mee joh? Gezellig man. Weet je heel zeker dat het niet gaat lukken? Bekijk de dingen eens op een andere manier :rolleyes::huh:

Link naar reactie
  • Administrator
Weet je heel zeker dat het niet gaat lukken?

Ik heb de hele middag op hem ingepraat, voorgesteld om evt. vanaf de rustdag aan te haken, z'n kids bij Kroket onder te brengen (die blijft toch als oppas thuis), etc., etc... maar het gaat hem echt niet lukken.

Over die rit gesproken, over 2 weken staan hier wat foto's van voorpret als het goed is :rolleyes:

(inmiddels al een goeie camping gevonden waar je niet met een pleerol naar de wc hoeft te lopen, Nadia? :thumbup:)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.