Ga naar inhoud

Europatour Editie I: Zwitserland / Noord-italië 3 T/m 9 September 2011

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

• Administrator

Helemaal goed Aad, gezellig! Nadia zoekt nog een jumppartner. Jij toevallig interesse? :)

PM je vanavond de gegevens.

Gr. Rob

Link naar reactie
  • Reacties 756
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi Rob,

We gaan mee (als dat nog kan)

Hallelujah is de kogel door de kerk... Nou, check even de geldigheid van je paspoort :)

@ Rob: ssst.... niet gelijk wegjagen!

Link naar reactie

ik heb Rob eigenlijk alleen nog maar met roze shirts aan gezien :P:thumbup:

Wellicht is het een fase in z'n leven en gaat het over :lol:

Link naar reactie
  • Administrator
ik heb Rob eigenlijk alleen nog maar met roze shirts aan gezien :P:thumbup:

Wacht maar tot je mijn indentiek roze zwembroek ziet :lol:

Link naar reactie
  • Administrator

^ De kleurstelling blijft inderdaad rood/wit haha

@ Moozz: heb je even bij de ovb aanmeldingen gezet om het overzichtelijker te houden. Wellicht heb je nog geen mogelijkheid gezien om de PM te lezen met de definitieve aanmeldgegevens. Ik hoor het wel als je de aanmelding definitief wilt maken.

Link naar reactie
  • Administrator

Om nog wat indrukken te krijgen...

De ronde van Zwitserland gaat in etappe 2 van Airolo naar Brig (2e dag Europatour), etappe 3 over de Grimsel (1e dag Europatour), en etappe 7 over de Fluela (4e dag Europatour).

http://www.tds.ch/tourdesuisse/generated/s...ecken_2011.html

Studio Sport zal wel het e.e.a. gaan uitzenden.

Ook hier een kleine update:

Ben vanavond aan het stoeien geweest met de laatste 2 rijdagen. Er komen een paar kleine aanpassingen om het geheel nóg aantrekkelijker te maken qua passen aanbod :unsure:

De Gavia én Spluga worden er ook in opgenomen :lol:

Link naar reactie
Ascona (Lago Maggiore)

AufstMaloja.jpg

Hierboven even een teasertje.

Ben me aan het inlezen en nu blijkt dat TopGear de weg van Davos naar de Stelvio uitgeroepen heeft tot mooiste weg van Europa.

Ik begrijp dat we niet over de Stelvio naar italie gaan, maar vanuit Italie heen en weer over de Stelvio gaan klopt dat?

Link naar reactie

En deze ook?

Top Gear had ongelijk, de Gaviapas is mooier, uitdagender en biedt meer driving fun. Waar de Stelvio vooral een aaneenschakeling van langzame haarspeldbochten is, is de Gavia sneller, meer open. Tevens is de Gavia een stuk smaller en is het wegdek slechter. De weg is af en toe simpelweg te smal om tegenliggers te passeren. Kom je op zo’n passage een tegenligger tegen, dan zal één van de twee achteruit moeten rijden tot een breder stuk weg. Het wegdek heeft de nodige kuilen, putten en verkantingen die een auto af en toe van zijn koers af proberen te brengen. En om het feest compleet te maken ontbreekt op veel plaatsen een vangrail, waardoor je desgewenst pardoes het ravijn in zou kunnen duiken. Al deze factoren gecombineerd maken het een enorme uitdaging om de Gavia op snelheid te rijden,

Noot: hij staat niet op pagina 1, maar dacht dat je daarna nog wat aan de route gesleuteld had?

Link naar reactie
  • Administrator

De slaap nog niet helemaal uit je ogen gewreven Henk? :foto:

Ook hier een kleine update:

Ben vanavond aan het stoeien geweest met de laatste 2 rijdagen. Er komen een paar kleine aanpassingen om het geheel nóg aantrekkelijker te maken qua passen aanbod ;)

De Gavia én Spluga worden er ook in opgenomen :shifty:

:thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
had geen zin 15 paginas na te lopen.

15 pagina's??? Staat notabene boven jouw bericht van 8:57 hahaha :foto:

Ben je je armspieren al aan het trainen voor al die bochten? ;)

Link naar reactie

Vandaar dat de naam zo bekend voorkwam!

Armspieren train ik niet.

Was wel de italiaanse menukaarten alvast aan het bestuderen :foto: ;)

Ga nu toch maar weer aan het werk om de reis te bekostigen :thumbup:

Link naar reactie
En deze ook?

Het wegdek heeft de nodige kuilen, putten en verkantingen die een auto af en toe van zijn koers af proberen te brengen.

Ik vind alles prima maar dan wil ik nooit meer wat over Belgische wegen horen ;)

Link naar reactie

Ik ook niet

Het wegdek heeft de nodige kuilen, putten en verkantingen die een auto af en toe van zijn koers af proberen te brengen. ....... ontbreekt op veel plaatsen een vangrail, ...... waardoor je s het ravijn in zou kunnen donderen.

Gelukkig staan er wel eens bosjes die de val kunnen breken.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.