Ga naar inhoud

Europatour Editie I: Zwitserland / Noord-italië 3 T/m 9 September 2011

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

• Reacties 756
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou lekker dan, bedankt voor de foto's :lol:

1) nu weten we alles al en is er geen verrassing meer

2) al die kronkels zien er hetzelfde uit dus wat is de lol eigenlijk

3) dat wordt dus een week niet rijden voor mij want hier kan geen primatour voor Edwin tegenop

4) ik zie nergens bosjes voor een ingelaste paniekplasstop

Dus... mogen wij ons geld terug? Er is nu ruimte voor vier deelnemers :lol:

Link naar reactie
Ik heb niet echt een idee hoelang je over zo'n pas doet. Met de plaatjes erbij lijkt het veel, maar het zal wel goed zitten. Jij bent de expert. :lol:

Ik heb die passen al bijna allemaal eens met de moto gedaan,je mag rekenen op een gemiddelde snelheid van een 35 km/h,rekening houdend dat je met de moto veel gemakkelijker kan inhalen dan met de auto want er zitten ook bussen en mobilhomes op die passen.dus met de auto mischien maar 30km gemiddeld.

Link naar reactie
  • Administrator
1) nu weten we alles al en is er geen verrassing meer

Jij denkt zeker dat elke pass slechts bestaat uit de bochten die je hier ziet? :lol:

2) al die kronkels zien er hetzelfde uit dus wat is de lol eigenlijk
Gezien de aanmelding van Sjonnie hieronder, denk ik dat we hem maar weer voorop moeten laten rijden, gewoon voor de lol... :wub:
3) dat wordt dus een week niet rijden voor mij want hier kan geen primatour voor Edwin tegenop

Joh, dan wisselen we onderweg toch ff van auto. Ook dat lossen we samen wel op :lol:

Elke passhoogte heeft wel een restaurantje of winkeltje met wc. In die bosjes op die passen wil jij echt niet gehurkt gaan zitten... (ik zal je de foto's van enge beesten maar besparen)
Dus... mogen wij ons geld terug? Er is nu ruimte voor vier deelnemers :nono:

4? :fiew:

Link naar reactie

:lol:-->

QUOTE(Jan B @ 28 Apr 2011, 22:13)
Ik heb die passen al bijna allemaal eens met de moto gedaan,je mag rekenen op een gemiddelde snelheid van een 35 km/h,rekening houdend dat je met de moto veel gemakkelijker kan inhalen dan met de auto want er zitten ook bussen en mobilhomes op die passen.dus met de auto mischien maar 30km gemiddeld.

Wel echte aanraders? :lol:

Link naar reactie
  • Administrator
Gezien de foto's meld ik mij bij deze weer aan :lol:

Zodra de aanbetaling op mijn rekening staat, ben jij pas weer aangemeld... ik blijf die starttopic niet editten :lol:

:fiew:-->

QUOTE(Jan B @ 28 Apr 2011, 22:13)
dus met de auto mischien maar 30km gemiddeld.

De slingerbochten omhoog wel, naar beneden gaat sneller en dan heb je nog de veelal vloeiere wegen naar de slingerbochten toe waar je met gemak 70-80km/u haalt.

Valt reuze mee. Ik heb de routeberekeningen gecheckt en vergeleken met passen combinaties die ik eerder heb gereden. De rijtijden zijn zelfs ruim genomen. Een gemiddelde paasrit duurt langer :wub:

Link naar reactie
Valt reuze mee. Ik heb de routeberekeningen gecheckt en vergeleken met passen combinaties die ik eerder heb gereden. De rijtijden zijn zelfs ruim genomen. Een gemiddelde paasrit duurt langer :lol:

Ja maar dat komt doordat mensen niet doorrijden... :wub: Of had ik dat al gemeld? :lol:

Joh we zien wel, je kunt altijd weer ergens omdraaien en terug als het te laat wordt.

Link naar reactie
  • Administrator
:wub: een rit voor pussies

Gemiddeld... en harder mag je daar trouwens toch niet :lol:

ik ben blij dat ik mij weer heb afgemeld :lol:

What's new? :fiew:

Link naar reactie
  • Administrator

Ow trouwens... hoog gras doet ook wonderen :unsure:

DSCN8404.JPG

En ja... Richelle kwam zelf met deze foto aanzetten net :fiew:

Link naar reactie
  • Administrator
Hoop dat we een beetje mooi weer krijgen

Ik zit nog op Arno's bevestiging te wachten. Als hij meegaat, dan krijgen we net zulk mooi weer als met Pasen :unsure:

Link naar reactie
Ik zit nog op Arno's bevestiging te wachten. Als hij meegaat, dan krijgen we net zulk mooi weer als met Pasen :unsure:

en wellicht een doosje water?? :fiew: :newblush:

Link naar reactie
Als het een zonnebril was... helaas, die mogen niet worden geruild :fiew:

Kun je echt niet een weekje wisselen met de kids? :unsure:

Lenzen...

De rit ziet er echt fantastisch uit! Maar heb de school gevraagd of ze de herfstvakantie willen omzetten voor ons, maar dat lukte ook niet ;-)

Link naar reactie
In het reactie topic dan :

Fotos van Nadia in het gras :stretcher:

Ja daaag, ik draag geen zwart in de zomer, veel te warm :rolleyes: . Rob, smeer die ouwe Henk eens even een bril aan, hij kan de kleine lettertjes onder de foto niet lezen! Denkt dat het een streep is!

Link naar reactie
  • Administrator
Ik zit nog op Arno's bevestiging te wachten.

Die heeft zojuist bevestigt dat ze meegaan, dus reken op een week met super weer :wave:

Rob, smeer die ouwe Henk eens even een bril aan

Kunnen we doen... 1e week van september is er weer een vriendenweek :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.