Ga naar inhoud

Montage Bagagerek

Ferry76

Aanbevolen berichten

Ben op zoek naar ervaringen met demontabele bagagerekjes voor de Z3.

Eigenlijk een HOW-TO :rambo:

Wat is de juiste en beste methode van bevestiging op de achterklep en hoe voorkom je beschadigingen e.d.?

Zijn er ervaringen die men wil uitwisselen.

Groet, Ferry

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ferry,

ik weet niet hoe goed je Duits is, maar hier op één van de duitse fora is een handleiding te vinden.

Hierbij gaat het geloof ik wel om de versie die je met schroeven moet bevestigen. Montage van een klemmend exemplaar zal zichzelf wel wijzen lijkt me.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Ben op zoek naar ervaringen met demontabele bagagerekjes voor de Z3.

Eigenlijk een HOW-TO :thumbup:

Zijn er ervaringen die men wil uitwisselen.

Ik weet niet of je er al uit bent mbt een bagagerekje.....maar u bent gewaarschuwd :schater:

Link: Let op dat je niet in deze discussie terecht komt !!!!!!!

Grrroeten

Ad

Link naar reactie

Aan welke kant de opstaande rand moet/kan is een andere discussie waar al diverse mensen in het forum een bericht voor hebben geplaatst.

Toch zeg ik in deze dat voor het rijden met een koffer de opstaande rand aan de achterzijde het beste is om:

1. De koffer er niet zo gauw afschuift en al opgevangen wordt.

2. De achterklep dan open kan zonder tegen je softcap aan te komen.

3. Met een hardtop je meteen je achterruitje kwijt bent als je de achterklep opendoet :schater:

4. Het gewoon beter staat.

5. In de gebruiksaanwijzing ook staat dat de opstaande rand voor vervoeren van ski's aan de voorkant moet zitten.

Waar het mij om ging is echt de montage zelf welke ik inmiddels weet, erop zetten aan één kant, vastzetten, rek naar deze kant schuiven en vervolgens de andere kant vastzetten. Als laatste dan het rek zelf defintief vast zetten aan de beugels.

Groet, Ferry

Link naar reactie

Die Ferry was gewaarschuwd en.................................doet hij het toch :schater:

Jij kunt waarschijnlijk weer wat reacties verwachten van die "OEM Beemers bagagerekjes aanhangers" :thumbup:

Grrroeten

Ad

Link naar reactie

Wij hebben er nog niet zoveel ervaring mee, maar gisteren de chrome afdekkapjes 'zubehör mit anbauanleitung' binnengekregen om het rekje binnenkort te gaan

demonteren en de Z3 dan onder de 'Z3 hoes' te zetten. Beide artikelen gisteren ontvangen van BRMS: http://www.brms.net/start/index.htm

Binnenkort dus een demontage ervaring op deze topic....

Link naar reactie

Het gaat bij mij dus om een demontable rek en geen vast rekje dat jer erop schroeft.

Inmiddels heb ik de handleiding ook gekregen van "de Beertjes" dus is het mij duidelijk hoe en wat.

Groet, Ferry

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in