Ga naar inhoud

Verschil In Hoogte Links En Rechts


franky_4_fingers

Aanbevolen berichten

Al een tijdje loopt mijn rechtervoorwiel bij inveren en insturen (tegelijk dus) aan het spatbord, het binnenscherm is al doorgegesleten en ook zie ik al wat sporen in mjin motorkap zitten :rolleyes: . Ik vond het al zo vreemd dat dit alleen aan de rechterkant zo is maar na opmeten blijkt de auto rechts ook een dikke centimeter lager te staan. Ik heb afgelopen voorjaar nieuwe kw veren erop gezet dus je zou zeggen dat het daar niet aan kan liggen..Heeft iemand een idee hoe dit kan en hoe ik dit op zou kunnen lossen?

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Veren zijn goed gemonteerd en zijn uiteraard hetzelfde (Eibach in tegenstelling tot wat ik eerder zei) , zoals gezegd liep rechtsvoor ook al aan bij de oude veren, nog een stuk erger zelfs..Als ik het chassis bekijk zie ik geen gekke knikken of vouwen, tenzij het enorm goed hersteld is lijkt mij dat er niks mee gebeurd is maar ik ben geen expert. Zelf zit ik ook aan de schokbrekers te denken. Ik zou ze eens kunnen verwisselen...

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Nee hoor.. Ook ik zou hier niet erg tevreden mee zijn. Daar komt voor mij nog bij dat ik vrij zeker weet dat een fuseekogel hier helemaal geen invloed op mag/kan hebben. Als dat ook maar iets geholpen heeft wordt de situatie er alleen maar vreemder en magischer op..

Ik zou haast zeggen dat het valt onder het kopje 'gevoels reparatie'.. Er is iets gedaan, en nu lijkt het ineens beter.. Net als auto's met bler-pijpen ineens harder 'lijken' te gaan.. <_<

Schokdemper vervangen heeft inderdaad helemaal geen invloed. Niet doen. Waar ik aan denk is een spacer bovenin boven op de veerpoot. Tussen veerpoot en carroserie dus.. Geen idee of hier normaal gesproken iets zit.. Misschien wel rubber?? Dan zou dat enigsins versleten kunnen zijn.

Link naar reactie

lijkt mij geen gevoelsreparatie als hij eerst wel aanloopt en nu niet meer. Aanlopen kan natuurlijk altijd als je verlaagt bent en brede banden hebt met een lage et waarde. Aangezien de fuseekogel toch wel degelijk onderdeel uitmaakt van de wielophangning lijkt het mij helemaal niet zo onlogisch dat dat er iets mee te maken heeft, het is een dunne lijn tussen wel of niet aanlopen. Fusee was volledig uitgeschuurd. Zodra de sneeuw weg is zal ik nog eens het meetlint erbij houden.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.