Ga naar inhoud

Negeer Dit Topic


Tja

Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mocht iemand daadwerkelijk uitvoeren wat ik hier voorstel en er wordt gezegd dat er een e-mailtje komt dat je moet bevestigen..... dan komt dat dus niet :rolleyes: . Bij sommigen is de toegang tot het forum dan geblokkeerd.

Je komt wel opnieuw in de validatie-que en daar wordt een paar maal per dag naar gekeken. Dan wordt je weer toegelaten, dus echt lang gaat het niet duren.

In aanhoudende probleemsituaties: mailen naar tja-at-bmwzforum.nl

Link naar reactie

Het wordt steeds moeilijker te begrijoen.

Tot nu toe konden we vrijblijvend en pretentieloos de postings in het "negeer topic" lezen. :rolleyes:

Nu moeten we gaan studeren :unsure:(ging op school al niet best)

Link naar reactie

PB ontvangen, bedankt!

~

Hehe, ik wacht het af.

4ce2dccb2fa0a-Screendumpert.png

Voorlopig is mijn Thunderbird nog wel even bezig :rolleyes:

Trouwens, zo moeilijk is het toch niet om het "schaduwforum" te onderscheiden van het echte forum? Gewoon hier en daar wat kleuren veranderen... En anders merk je vanzelf, dat je op de neppert aan het posten bent, aangezien je neverdenooitniet geen reactie zal krijgen op je reacties :unsure:

Link naar reactie
Trouwens, zo moeilijk is het toch niet om het "schaduwforum" te onderscheiden van het echte forum? Gewoon hier en daar wat kleuren veranderen...

Inderdaad, inmiddels gedaan. Maar ik had iets snellers nodig.

En anders merk je vanzelf, dat je op de neppert aan het posten bent, aangezien je neverdenooitniet geen reactie zal krijgen op je reacties :P

That's not the point.

Dat ik iets op het schaduwforum verklooi is geen punt en snel hersteld.

Als ik iets op het liveforum verklooi............... :schater: .

Overigens heb ik op het schaduwforum ook al reacties gehad. Maar daartoe wel even portforwarding ingschakeld voor een select publiek. Schaduwpubliek, zeg maar. Hele duistere figuren zijn dat :m: .

Link naar reactie
Enneh, Bart, iets wat mij opviel als je niet ingelogt bent:

Wat mij opvalt , is dat Johan een waardevolle aanvulling voor het forum is. :rolleyes:

Zie het er nog van komen dat hij snel moderator wordt en vandaar naar opperhoofd Adm. is slechts een kleine stap :rambo:

Link naar reactie
Zoals je ziet, werken de plaatjes niet. Alles wat een "plaatje" zou moeten voorstellen in een post, staat tussen haakjes met de link er naartoe. Lijkt me niet de bedoeling, toch? :scratchchin:

Klopt.. Is al tijden zo.. Althans zolang ik hier bekend ben. Was voor mij een reden om 'lid' te worden en niet alleen maar 'mee te lezen'... :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
:scratchchin: Da's geen bug, da's een feature :schater: .

En een hele fijne, zodat je op een mobiel de pagina's sneller kunt laden. Zou mooi zijn als je die functie ook zelf zou kunnen aan/uitzetten trouwens :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.