Ga naar inhoud

Kunststof Spiegelvoetjes. Iemand Ervaring Mee?


HAL2001

Aanbevolen berichten

  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ja.

Werkt prima :rolleyes:

Alles eerst los besteld om moedig zelf aan de reparatie te beginnen.

Toen ik uitgeklust was en meer onderdeeltje had dan bij aanvang heb ik alles in een grote doos weer teruggestuurd en kreeg twee kant en klare spiegels.

UIteindelijk was ik tegen de €250,- kwijt (inclusief dubbele verzending, maar plastic roest lang zal ze leven niet.

Link naar reactie

Hoi,

Is inderdaad al even geleden. Maar ik wil eerst zeker zijn dat de kunststof sterk genoeg is. Ik heb redelijke kennis van kunststoffen door mijn werk en ik weet dat kunststof erg kritisch komt. Het juiste type materiaal en de verwerking hebben behoorlijke effecten op de mechanische eigenschappen. Ik wilde nog even de kat uit de boom kijken maar ik denk dat ik mijn draadje maar weer op ga pakken. Ik las dat het geheel uiteidenlijk 250 euro heeft gekost maar ik hoop dat ik de kosten toch wel een stuk lager kan houden.

Groeten, Rogier

Link naar reactie

Nou zo lastig is het allemaal niet, ik ben alleen erg onhandig...

Om uiteindelijk de veer van dat sokkeltje af te krijgen, kreeg ik met mijn vaste gereedschap (het broodmes) niet voor elkaar.

Denk dat het uieindelijk wel goedkoper was geweest als ik het in een keer goed had besteld maar goed.

Ze draaien weer en roesten niet langer, dus ik ben tevreden.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.