Ga naar inhoud

Handmade Lederen Armsteun Z3

Aanbevolen berichten

• Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik dacht meer aan de woorden "grote sigarendoos" :) . Mij lijkt het ook niet echt verschil maken als ie beige was geweest, wordt er niet kleiner van.

Ron, zit de voorkant van de steun niet in de weg bij het betere schakelwerk in de hairpins?? Dat gaan we 3 april dan wel zien! :ok:

Link naar reactie

@Ferry. Als je de schakelaars zo lastig vindt zitten had ik ze al lang naar voren gezet. Maare hoe vaak bedien je die knoppen?

En ja ik vindt hem mooi.

@Rob. Gordels, stuur en schakelzak.

@Lawrence. Vernieuwend.

@Ruud. Hij lijkt groot maar daar zie je niks van als ik erin zit. Met een short shifter zou je idd over de pook graaien.

Grtz Ron.

Link naar reactie
@Ferry. Als je de schakelaars zo lastig vindt zitten had ik ze al lang naar voren gezet. Maare hoe vaak bedien je die knoppen?

Op dit moment elke dag.

En naar voren plaatsen, naar welke plaats dan, ik ga er toch geen gaten voor boren ergens?

Gr, Ferry

Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Ik heb nog een lederen Armsteun voor een Z3 op voorraad,kleur zwart, Prijs €150,- (excl. Event. verzendkosten, of ophalen, dan wordt hij ter plekke geplaatst).

Bij belangstelling even een pm.

Theo.

Hallo ,

Heb je er nog liggen van deze ? en vooral wat moeten er zo 1tje kosten ?

THX Bart

Link naar reactie

Eigenlijk best wel grappig en het valt me nu pas op dat het deksel lijkt op de klep van een vleugel terwijl de onderkant wel iets weg heeft van een sarcofaag,Is wel een echte Theo zo. :lachen: Of noemen ze dit de Coevordense school. :wave:

Link naar reactie

Dat zou ik even moeten bekijken of ik hier een mogelijkheid in zie, btw hoe ziet dat ding er dan uit ???, heb je een link of een foto, laat even wat zien. :thumbup:

Link naar reactie

Hé Lawrence, ik heb al even gekeken naar die armsteun van Leatherz, die kan ik niet maken, omdat het voor 80 % plastic is en voor dat geld kun je hem denk ik beter bij Leatherz bestellen, de uitvoering met 2 bekerhouders kost 200 dollar, dat is omgerekend nog geen € 150- . :thumbup:

Link naar reactie
voor dat geld kun je hem denk ik beter bij Leatherz bestellen, de uitvoering met 2 bekerhouders kost 200 dollar, dat is omgerekend nog geen € 150- . :thumbup:

+ inklaringskosten + afhandelingskosten + de eventueel te betalen belastingen.

HT

Link naar reactie
  • 1 maand later...

In navolging van de deur armsteunen voor de Z4 ook maar een paar voor de Z3 gemaakt en voor het uitproberen maar in mijn eigen Z gezet en ik moet zeggen zeer comfortabel

DAZ31.jpg

Links en Rechts

DAZ39.jpg

Volgende week toch even naar Ruud in Reeuwijk, kan ik ze gelijk even uitproberen

Link naar reactie
Volgende week toch even naar Ruud in Reeuwijk, kan ik ze gelijk even uitproberen

Weer naar Ruud, niets ernstigs hoop ik.

Als het alleen maar is om uit te testen kun je dat ook doen door gewoon een paar uur in je auto te gaan zitten, nog goedkoper ook. :rolleyes:

Ziet er wel mooi uit, wat kost zo'n setje, of heb ik dat ergens gemist?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in