Ga naar inhoud

bedenkelijk als auto's lang te koop staan


Aanbevolen berichten

  • Reacties 181
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ps ik vind dat ik een auto met Lederen bekleding, Xenon, navi professional, Hifi professional, el stoelen met memory, PDC, metalliclak, CD wisselaar, telefoonvoorbereiding, grote lichtmetalen velgen, windschot, climatronic etc gewoon als full options kan adverteren zonder valse verwachtingen te wekken of mensen teleur te stellen, wie is dat met mij eens??

Vergeet de optionele bekerhouders niet. Zonder gekheid, natuurlijk is een bovengenoemde optielijst met recht een "full option" kwalificatie. Ik denk dat je een redelijk verwend type bent als je dat niet vindt...

Link naar reactie
  • Administrator
Ik denk dat je een redelijk verwend type bent als je dat niet vindt...

Die opmerkingen over full options kwamen van Guido en Henk toch? Dan kan dat wel kloppen ja... :blink:

Link naar reactie
Ik denk dat je een redelijk verwend type bent als je dat niet vindt...

Wat een rare reactie. Het heeft niets met verwendheid te maken en alles met hoe je het definieert.

Er zijn talloze normale z4's (en alle z4 /m's :blink:) die bijv. /m stoelen hebben. Die zijn dus allemaal van mensen die verwend zijn?

Ook blijkt car gallery mijn posts niet goed te lezen; ten eerste schrijf ik al : "(behalve als het niet tegelijktijdig is zoals automaat en een handbak dry.gif) "

Hun volgende post: "Ja zo kun je het ook bekijken, je vergeet dan echter nog Automaat of DSG bak".

Die bleek ik dus niet vergeten te zijn.

En betreffende allerlei zaken als multifunctioneel stuur, bekerhouders etc:

Wat er voor de rest wel of niet opzit kan ik niet adhv de foto's zien.

Meer en duidelijkere foto's is dus misschien een idee voor de website

Er zit natuurlijk een kwestie van smaak in, maar bijv een extended leerpakket lijkt mij in de smaak vallen als je toch voor leren bekleding kiest. Die vlieger gaat dus m.i. helemaal niet op. Zo kan je àlle opties wel als 'kwestie van smaak' afdoen.

Voor een (nep) houten dashboard geldt dat m.i wel, maar dat is m.i. hetzelfde als de kleur van het leer, of afwerking van stuur- en handgreepdelen (zoals chrome line, titanium etc)

Hoe dan ook: ik kan gelijk al op de foto's zien dat niet alle opties erop zitten, en dan dus met name een aantal hele dure opties (extended leer+mstoelen+betere leersoort kost zo 6000 euro oid bij elkaar).

En dat kan ik niet rijmen met full options (in mijn boekje alle opties, dus zeker de duurste opties)

Sowieso..... als het er wel opzit..... hoe noem je het dan? Full options kan al niet, want dat is al de benaming als het er niet op zit ;)

Link naar reactie

Ligt het nu aan mij of aan me bril of komt het door die felle zon van deze week waardoor me ogen het niet goed meer kunnen zien? B)

Had deze topic niet beter Car Gallery kunnen heten, i.p.v. Bedenkelijk als auto's lang te koop staan?

Kan een moderator niet de berichten splitsen en een apart Car Callery topic openen ;)

Wel veel free publicity voor Car Gallery, levert dat nog wat op voor de forumpot?

( sorry moderators, als ik voor me beurt heb gepraat) :blink: ;) :lol:

Link naar reactie
  • Administrator
Ligt het nu aan mij of aan me bril of komt het door die felle zon van deze week waardoor me ogen het niet goed meer kunnen zien? ;)

Misschien gewoon eens je ogen laten meten? Gevalletje visusdaling vermoed ik :blink:

Link naar reactie
Ook blijkt car gallery mijn posts niet goed te lezen; ten eerste schrijf ik al : "(behalve als het niet tegelijktijdig is zoals automaat en een handbak dry.gif) "

Hun volgende post: "Ja zo kun je het ook bekijken, je vergeet dan echter nog Automaat of DSG bak".

Die bleek ik dus niet vergeten te zijn.

Sowieso..... als het er wel opzit..... hoe noem je het dan? Full options kan al niet, want dat is al de benaming als het er niet op zit :thumbup:

Ik heb gereageerd op reaktie 147 en heb toen reactie 155 (over de DSG of automaat) pas gezien dus het reageren en je reactie die daarop volgde hebben elkaar overlapt, dus die trek ik terug.

aanval is niet altijd de beste verdediging, ik lees alles zeer zorgvuldig en als ik iets fout heb of doe geef ik dat ruiterlijk toe, als jij dat ook doet is het toch veel gezelliger?? (ongelijk is een bult)

Ik heb over jouw mening een poll opgezet en de uitkomst daarvan bepaalt of ik een Z4 met genoemde opties terecht Full Options mag noemen of niet

Bij iedere auto staat een zeer uitgebreide omschrijving van de opties die er op zitten en foto's van alle kanten binnen en buiten, dus is er geen onduidelijk over de aanwezige opties toch??

Als een auto het hele lijstje heeft zet ik er boven: deze auto heeft werkelijk alle leverbare opties!!! Ik heb bijvoorbeeld een MB SLK 200 staan met zelfs een verwarmd stuur, Comand (navi met 16:9 kleurenscherm), nekverwarming etc etc. Daar heb die omschrijving een tijdje in de koptekst gehad

Link naar reactie

Ja, je mag het uiteraard noemen zoals je wilt. Die vrijheid geniet iedereen.

Net zoals ik mag zeggen wat ik daar van vindt.

Daarvoor heb je geen uitkomst van een poll voor nodig oid.

In deze context vind ik het meer een (inhoudsloos) verkooppraatje dan informatie waar je werkelijk wat uit zou kunnen halen, aangezien het bij de adelaar kennelijk geen concrete betekenis heeft, behalve 'rijkelijk uitgerust' (meer dan dat kan ik er niet van maken)

Maar goed, je probeert ook wat te verkopen, en als koper moet je natuurlijk altijd de auto goed doorlopen of alles werkt en je alles krijgt wat overeengekomen is etc.

Overigens staan in je genoemde opties ook zaken als abs etc. Dat zijn technisch gezien geen opties omdat je nooit een z4 zonder abs hebt kunnen kopen :thumbup:

Dus wel uitrusting, maar geen optionele uitrusting.

Ik heb het overigens niet over sec de koptext; ik heb het over dat het in de advertentie genoemd staat, en dan zijn het meerdere advertenties.

Ik wil overigens wel vooropstellen dat het niet zo is dat ik je input/toelichting op het forum (m.n. in dit topic) niet zou waarderen hoor, in tegendeel.

Meestal is het verdacht stil betreffende handelaren en garages op autofora.

Link naar reactie
aangezien het bij de adelaar kennelijk geen concrete betekenis heeft.

Daarvoor heb je geen uitkomst van een poll voor nodig oid.

Overigens staan in je genoemde opties ook zaken als abs etc. Dat zijn technisch gezien geen opties

Om die opmerking vind ik de uitkomst van een poll dus wel zeer interessant, is een auto met omschreven opties (reactie 156) Full options of niet?? Dat maakt dan namelijk uit of het bij de Adelaar wel een concrete betekenis heeft!!!

Jij doelt op een zeer uitgebreide omschrijving van de auto, ja daar staat alles in; de opties, de standaard dingen, de km stand etc etc dit is dus niet uitsluitend een optielijst maar zoals gezegd een omschrijving van de gehele auto.

En dank voor je laatste opmerking

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Zo....ff wat anders....na al dit slaapverwekkende geneuzel :sleepy:

Spam ook eens wat van dit soort blonde spul in't juiste topic dan.. :sleepy: :thumbup: :fiew:

Moet ik nu weer een link naar mijn zus of zo plaatsen om dit weer te overtreffen??

Nog een mooie foto van je dochter mag ook..:unsure:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.