Ga naar inhoud

hebbedingetje

heyst56

Aanbevolen berichten

bedankt voor de tip GuidoK ik ben even naar de karwei geweest en inderdaad de z4 qp was er te koop en ik moet zeggen hij ziet er goed uit de vorm en proporties

zijn OK het rijden valt wat tegen (gladde bandjes en een parketvloer :thumbup: ) maar hij is voor op de kast voor de liefhebbers ze hebben oa ook een rode Mini

ziet er ook goed uit

gr Hans

img3473s.jpg

img3476w.jpg

img3480k.jpg

img3482e.jpg

img3487xy.jpg

img3492p.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

• Administrator
Hey Hans,

ziet er goed uit, om hem nu precies te laten lijken moeten er op de Qp (1:1) ff nieuwe velgjes :schater:

En een M spoilerpakket en een 4 Rohr Auspuff, en ..., en ... :thumbup:

Link naar reactie
maar geen vuurwapens ! ik hou het graag legaal :thumbup:

Zou ik hier ook zeggen :blink: .

Regelmatig in het Marshalmuseum in Zwijndrecht?

http://www.marshallmuseum.nl/NL/index.htm

Grote prive collectie 15.000m2 (=ca. 2,5 voetbalveld!) met o.a. nagebootste omgeving situaties)

Link naar reactie
Zou ik hier ook zeggen :thumbup: .

Regelmatig in het Marshalmuseum in Zwijndrecht? (grote prive collectie met o.a. nagebootste situaties)

he Henk je komt toch uit Dordrecht ? het Marshalmuseum is jaren geleden al verhuist naar overloon :schater:

de kranten hebben er van vol gestaan ook van de ruzie die eigennaar De Groot heeft met het museum in overloon

hij was op een gegeven moment niet meer de baas over zij eigen verzameling en was van plan om zijn spullen weer

mee terug te nemen nog even over het museum mooie voertuigen maar ook veel nep uniformen zoals in veel musea

ps ik verzamel echt geen wapens ik ben in het bezit van een vergunning en ben er zuinig op vandaar geen illegale troep

Hans

Link naar reactie

Ben er een jaar of 4 geleden geweest. Begreep eigenlijk dat ze daarna verhuisd zijn richting limburg of zo, tot ik laatst weer op hun website stuitte (vestiging in Zwijndrecht) Ging er vanuit dat verhuizing blijkbaar niet is doorgegaan.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in