Ga naar inhoud

Alpina's 18 inch

Dikkie

Aanbevolen berichten

Ik heb voor het eerst in mijn leven een BMW gekocht, en dan nog wel een Z3 2.8.....

Nu heb ik een set Alpina's 18 inch op het oog met een ET waarde van 20 voor en achter (noemt het een breedset?) met bandmaat 235/40-18 voor en 265/35-18 achter.

Nu is mijn vraag, gaat dit passen?

Het is mijn eerste BMW, ik krijg m als het goed is deze week, er zit nu ook 18 inch onder maar weet de ET waarde niet.

Als ik het fout gepost heb, don't shoot me :rolleyes: , zodra ik de auto heb zal ik ff wat foto's plaatsen

BTW, ik denk dat ik de oude auto van dukey heb gekocht, tenminste hij is ook blauw met blauw dak en dezelfde velgen, kwam ik net achter.

Alvast bedankt!!

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

• 2 weken later...

ja hij loopt als een speer

we zijn er mee naar oosterijk geweest en dat was echt geweldig .

enige nadeel was dat als je hem langer dan 2 dagen stil liet staan

dan leken de banden wel vierkant de eerste kilometers.

Als het goed is kwamen de vorrige eigenaren ook uit etten leur

Het was toen een auto voor de vrouw :blink:

veel plezierige kilometers

grts

Link naar reactie

De vorige eigenaren komen inderdaad uit etten-leur, maar zochten nu iets praktischer. Die wielen zijn er nu onderuit, staat op 16 inch lichtmetaal met winterbanden, lijkt mij iets fijner rijden in de winter, ook was er 1 van de achterbanden kapot (gaat nog flink geld kosten :thumbup: ). Ik twijfel nog of ze er terug onder gaan....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in