Ga naar inhoud

Kent iemand deze Z3?


HAL2001

Aanbevolen berichten

  • Reacties 103
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

D'r zijn maar 2 vliegende tapijten van citroen en dat zijn de CX en de DS

Ho ho... Dan vergeet je even de SM.. Beide bovenstaande modellen vindt ik mooi, maar de SM wint het toch net... En dan kijk ik alleen naar uiterlijk.. Als ik de maserati-motor die ze erin gelepeld hebben meetel zeg ik tegen de CX en DS: :wave::)

Link naar reactie
  • Administrator
hey even vraage offtopic, wat voro velgen zijn dat op die blauwe slopert ?? misschien wel wat als ik nog winterbanden ga aanschaffen

http://www.bmwtips.com/tipsntricks/wheels/BMWWheels.htm

Link naar reactie
Laten we beginnen met de vraag: ben je al ergens wezen kijken?

Ja, ik ben ergens wezen kijken, ik heb gereden en zelfs ook al de knoop doorgehakt. Maar ik heb de auto nog niet. Het wordt geen 6 cilinder maar ik houd jullie zeker op de hoogte. Zodra de auto er is heb ik uiteraard veel vragen. :P

Link naar reactie
Ho ho... Dan vergeet je even de SM.. Beide bovenstaande modellen vindt ik mooi, maar de SM wint het toch net... En dan kijk ik alleen naar uiterlijk.. Als ik de maserati-motor die ze erin gelepeld hebben meetel zeg ik tegen de CX en DS: :P:)

Nou een zwarte CX met zwarte leren bekleding en alle opties is ook nog een droom van me. Ga ik zeker doen als ik de staatsloterij win.

Link naar reactie
Ik heb niks gezien op Marktplaats. Althans niet het exemplaar dat ik ga kopen. Maar het kan best zijn dat hij daar stond en dan ben ik wel geinteresseerd.

Hij is eerder in dit topic al voorbij gekomen ( blauwe 1.9)! Maar ik begrijp dat de deal dus nog niet 100% rond is?

Link naar reactie
  • Administrator

Nou gefeliciteerd dan maar. Zoals Tja al aangaf in het verkooptopic; tijd voor een voorsteltopic (krijgen we misschien ook eindelijk interieurfoto's ... :ok: )!

Link naar reactie

Nu je je Z gekocht hebt, is het een goed idee dat je de de FAQ waarvan je zei

Ik heb overigens de faq over de aankoop van en Z3 gelezen op dit forum. Die valt me een beetje tegen. Is er een serieuzere ergens wellicht?

verder aanvult, zodat ie minder tegen valt en wat serieuzer is :rolleyes:

Link naar reactie
Nu je je Z gekocht hebt, is het een goed idee dat je de de FAQ waarvan je zei

verder aanvult, zodat ie minder tegen valt en wat serieuzer is :rolleyes:

Kan ik dat dan? Ik dacht dat alleen een admin dat kan. Maar anders zal ik het doen.

Link naar reactie

De eerste post kun je niet aanpassen, tenzij deze van jou is (in deze niet het geval).

Maar je kunt wel je toevoeging in een post aan het einde van het topic toevoegen. Dan kan een admin of mod het in de eerste post erbij plakken.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.