Ga naar inhoud

Goedkoop een ///M rijden....

Jos

Aanbevolen berichten

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

• Administrator
Op het gevaar dat dit weer als off topic onderwerp afgeknalt wordt wil ik jullie deze mogelijkheid toch niet onthouden:

Hier kan je voor weinig een :scratchchin: rijden.

Als oud-autoverhuurder kan ik melden dat dit absoluut geen geld is! In mijn tijd, en dan spreek ik over de jaren 1994-2004, had je voor dat bedrag van die M3 nog niet eens een Vectra Diesel onder je kont...

Kilometervrij, casco verzekerd en ook nog eens beschikbaar vanaf 21 jaar! 't Moet niet gekker worden.

Leuk initiatief en wellicht een idee om voor een knalrit een paar van die scheurijzers met z'n 10-en te gaan huren?

Ik wil die gezichten wel eens zien van die medewerkers als er een trailertje M's voor wordt gereden:

"Heinrich, hier... 10 M's zum vermieten. Da kommen 10 Holländer nächsten Samstag alle einer holen zum Autobahnrahsen" :schater:

Link naar reactie
  • Administrator
zijn ze ook op zondag open? Binnenkort nog een ritje Dld namelijk.

Luchthavens wel. Ze zullen wel ruim van te voren gereserveerd moeten worden, denk ik. Zullen wel niet op elk filiaal staan.

Link naar reactie
Huur je ook een Porsche 997 S voor in Dld. :hypocritesmiley:

Kan ik ook aan de buurman vragen een weekendje te ruilen. Staan hier 3 Porsches in het Dorf.

Link naar reactie
  • Administrator

69 euro per dag, kilometers onbeperkt, geen eigen risico, inzittenden verzekering allemaal inclusief.

En als je wilt boeken mag je je CreditCard informatie invoeren en opsturen via een onbeveiligde verbinding...

Hmmm, zou het niet vertrouwen. By sixt zelf is het 120 euro per dag bij minimaal 7 dagen met 300km per dag en nog altijd 150 euro eigen risico.

Even verder gezocht en inderdaad...

http://www.1erforum.de/der-1er-bmw/vorsich...ebot-37155.html

iemand heeft al gebeld met sixt munchen en is reeds bij hun bekend. Heeft niets met sixt te maken en is niet te vertrouwen...

Deze informatie heb ik van een bekende gekregen, maar is toch even de moeite waard om extra te chekken :newblush:

Groetjes Ruud

Link naar reactie
Heeft niets met sixt te maken en is niet te vertrouwen...

Als je de pagina opent zie je links onderin vanwaar de pagina geladen word.

thai.png

In dit geval vanuit Thailand...dus een thai die een cursus duits heeft gevolgd en je creditcardgegevens wil gaan gebruiken. :newblush:

Het blijft opletten op internet.

Grrroeten

Ad

Link naar reactie
  • Administrator
:newblush: Sorry, was me niet direct opgevallen. Vond het ook wel erg goedkoop. Wat een smerige hoax..... :angry:

Geeft niet daar is het forum voor :m:

Link naar reactie

ga je je vrouw die oplichter laten kaput-slaan???

Kun je dat zelf weer niet af kleine?? :thumbup:

p.s. beste Yankee, je hebt nu al bijna 5000 kattebelletjes rondgestrooid op dit forum en nog weet je niet dat de regel is om "add reply" te gebruiken ipv "reply" wanneer je een opmerking maakt over de direct er bovenstaande tekst???? Ik kan je een cursus forummen geven indien noodzakelijk. Kosten zijn EUR3k voor 2 avonden. Krijg je er een mooie diploma bij!

Link naar reactie

p.s. beste Yankee, je hebt nu al bijna 5000 kattebelletjes rondgestrooid op dit forum en nog weet je niet dat de regel is om "add reply" te gebruiken ipv "reply" wanneer je een opmerking maakt over de direct er bovenstaande tekst???? Ik kan je een curses forummen geven indien noodzakelijk. Kosten zijn EUR3k voor 2 avonden. Krijg je er een mooie diploma bij!

Je bedoelt niet zo?

Link naar reactie

p.s. beste Yankee, je hebt nu al bijna 5000 kattebelletjes rondgestrooid op dit forum en nog weet je niet dat de regel is om "add reply" te gebruiken ipv "reply" wanneer je een opmerking maakt over de direct er bovenstaande tekst???? Ik kan je een curses forummen geven indien noodzakelijk. Kosten zijn EUR3k voor 2 avonden. Krijg je er een mooie diploma bij!

Je zegt het maar hoor.

Link naar reactie

Geen probleem. :schater:

Curses is dat familie van cursor of van cursief?

Link naar reactie
:thumbup: curses is familie van snel-typo-lul en vrijdag-middag-zachte-hersenen-eikel. Ik zal mijn secretaresse vragen om me ff met de zweep te behandelen als boetedoening. Ik zal ook snel het foutje eruit halen, net als ... MMMMMM, wie was dat laatst ook alweer ...
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in