Ga naar inhoud

Westersteder Pizzarit

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Man doe niet zo onnozel :P zelfs 260 is geen probleem voor de Z4 met het dak eraf. Je moet alleen niet zo'n kl@@tz@k hebben die je windschot met 260 ff lekker uit zijn auto laat wapperen. :unsure:

Zijn we al op pagina 13 :unsure:

Is dat een keer gebeurd dan? :thumbup:

Daar zou ik niet graag achter hebben gereden dan ...

Link naar reactie
  • Reacties 459
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• Administrator
Ehmm.. blijf maar thuis dan want hij is erbij :P

Zal toch wel weer K**weer worden, dus de dakjes kunnen dichtblijven.

En dat k**weer is dan weer in mijn voordeel want ik rijd op regenbanden :thumbup:

Link naar reactie
Mwoaaaa, er zijn er minimaal 3 die je voor je moet dulden. En laten dat nou net de grootste eikels zijn :schater:

Tenzij ik gewoon lekkáh heel de tijd links blijf plakken :unsure:

En toen reed de grootste klootzak dus voorop :unsure:

Zal toch wel weer K**weer worden, dus de dakjes kunnen dichtblijven.

En dat k**weer is dan weer in mijn voordeel want ik rijd op regenbanden :thumbup:

De wat? Regenbanden? Bedoel je niet winter? :P

Link naar reactie
  • Administrator
Rainsport.

:thumbup:

Aha, merk je nog verschil?
En of!!! Grip van A tot Z en een geweldige spray achter me :schater:
en wat als het droog is?

Ook geen klachten, lekker plakken in de bochten, goeie grip en goeie remweg en met afwisseling winterbanden okt-apr en vorig jaar een jaartje Conti's rijd ik nu al 4 jaar op mijn achtersloffen. Ze zijn nu overigens wel bijna op. Voor heb ik ze in mei/juni vervangen. De nieuwe liggen alweer te wachten, maar die doe ik voor de wisseling naar winterbanden er op.

Heb nu zowel Pilot Sport's, Conti's als Uniroyal's gereden, maar ik wil echt niets anders meer.

En 't mooie is, de Rainsport's kosten slechts een fractie van de prijs van een setje Michelin's :P

Link naar reactie
pfff voor zo'n suf feest der verspilling toch alweer 11 forumpagina's gevuld :P ... :thumbup:

vorige keer dat je wat weerstand kreeg bleef je dagen janken en meldde je je zelfs af voor de rit van het jaar, dus nu geen stoere praat aub. :unsure:

Toen was ik nog maagd hier. En met grote jongens zoals jij durf ik sowieso niet mee :unsure:

Link naar reactie
pfff voor zo'n suf feest der verspilling toch alweer 11 forumpagina's gevuld :unsure: ... :rolleyes:

VAUDT. Het een ecologisch festijn. We gaan gezamelijk de bomen voederen (ondanks de extra taxen die de overheid gebruikt om ons er van af te houden). Lang leve de natuur. :holiday: :party::drank: :apple: :clown::punk:

Link naar reactie
Zeg Lange ..... 15 auto's op je oprit .... Ik zou evenementen kaarten gaan verkopen in het dorp ..... Weer eens wat anders als klootschieten of bokrijden :schater: :schater:

:schater:

De echte ondernemer komt bovendrijven!

Op naar 13 ja :rolleyes:

Edit: We zijn er al :holiday:

Link naar reactie
pfff voor zo'n suf feest der verspilling toch alweer 11 forumpagina's gevuld ;) ... :fiew:

vorige keer dat je wat weerstand kreeg bleef je dagen janken en meldde je je zelfs af voor de rit van het jaar, dus nu geen stoere praat aub. ;)

Weer zo eentje die eerst afzwaait en dan weer opduikt! Het moet echt niet gekker worden, Martijn van jou had ik toch wel een ruggengraat verwacht... :sick:

Link naar reactie
Weer zo eentje die eerst afzwaait en dan weer opduikt!

Ik moet het nou toch even voor Tinus opnemen. De beste man is boer geworden :sick: ja ja echt waar. Heeft nu een stuk land met daarop een kot of 2 ergens op de veluwe. En nee hij heeft geen geitjes, koeisols, kippen of ander vee maar een stel Polen rondlopen. Marieke schijnt de plaatselijke medicijnman te worden en Tinus kan je inhuren voor het maaien van je gras. Best aardig zo'n maaiding achter een Z3 QPe. Word die eindelijk gebruikt waarvoor die is gemaakt. Het omploegen van land :fiew:

Zijn we al op pagina 14 ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in