Ga naar inhoud

Westersteder Pizzarit

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

• Reacties 459
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

jongens jongens jongens. Kan helaas niet mee die dag (als ik überhaupt al door de ballotagecommissie zou komen).

Maar met mn Golfje GTI 240 pk rijd ik de meeste al het snot voor de ogen.

kommaar kommaar kommaar.

Ik wil ellende hier uitlokken, voor alle duidelijkheid. Al dat gezapige gelul hier op het forum, pffff :rambo:

En nu wil ik op mn klote krijgen, anders bedank ik als lid !

Jongens, jongens, mag ik ook mee met mijn 535 d of houd die het ook niet bij ? ha ha

Link naar reactie
Waarom ga jij eigenlijk niet mee Pukkie :rambo: ... rijden er in ieder geval nog 3 fatsoenlijke auto's mee

ben gisteren weer pappa geworden :thumbup: en ik heb geen zin om een uur te wachten tot iedereen er is ;) mocht ik de agenda vrij kunnen maken ga ik mee maar dat is dan pas last minute en dan alleen als het mag van die lul uit dedemsvaart :P

Link naar reactie
ben gisteren weer pappa geworden :thumbup: en ik heb geen zin om een uur te wachten tot iedereen er is ;) mocht ik de agenda vrij kunnen maken ga ik mee maar dat is dan pas last minute en dan alleen als het mag van die lul uit dedemsvaart :P

Zegt ie even tussen neus en lippen door...

Van harte man !!!

:rambo:

Link naar reactie
jongens jongens jongens. Kan helaas niet mee die dag (als ik überhaupt al door de ballotagecommissie zou komen).

Maar met mn Golfje GTI 240 pk rijd ik de meeste al het snot voor de ogen.

kommaar kommaar kommaar.

Ik wil ellende hier uitlokken, voor alle duidelijkheid. Al dat gezapige gelul hier op het forum, pffff :rambo:

Zon ding met maar 4 cylinders?

Nee niets voor mij, nooit meer 4 Cylinders :schater:

Owja, en rot op naar het petjesforum :rambo:

Blij? :P

ben gisteren weer pappa geworden ;) en ik heb geen zin om een uur te wachten tot iedereen er is ;) mocht ik de agenda vrij kunnen maken ga ik mee maar dat is dan pas last minute en dan alleen als het mag van die lul uit dedemsvaart :P

Feli! :party::thumbup:

Jongens, jongens, mag ik ook mee met mijn 535 d of houd die het ook niet bij ? ha ha

Alleen als je hem laat chippen. (dan laat hij geloof ik zelfs het meeste achter zich)

Link naar reactie
Zon ding met maar 4 cylinders?

Nee niets voor mij, nooit meer 4 Cylinders :schater:

Owja, en rot op naar het petjesforum :rambo:

Blij? :P

Feli! :rambo: :thumbup:

Alleen als je hem laat chippen. (dan laat hij geloof ik zelfs het meeste achter zich)

Ik mag alleen afgezeken worden door leden die hier langer zitten dan een metdegrotejongensmeerijdenwannabee ;)

Maar ik geef toe : je probeert het leuk

Link naar reactie

Reken maar, onder handen genomen door Charly motors die de BWM van Tom Coronel ook onder handen heeft, hij is pas twee oud maar mijn vrouw heeft graag dat ik hem inruil voor de nieuwe 535i GT ik weet het nog niet die diesels van BMW gaan wel erg stevig met hun hoge koppel

de GT is van binnen heel mooi :thumbup: maar van buiten :( doe dan gewoon de nieuwe 5 touring :thumbup: ik heb een 335d touring super diesel met een te zware neus maar een geweldige rechtuitbrander.vraagje hoeveel was je kwijt bij carly? mag ook met pm.schrijven ze de software op maat?

Link naar reactie

iedereen bedankt voor de felicitaties luuk is een lekker :( onstertje :thumbup: race carriere is al uitgestippeld over 4 jaar beginnen we met karten over een jaar of 20 kampioen formule 1 :schater: z,n eerste (loop)auto heeft ie al binnen...zo pappa gaat ff een tankwagen ingraven anders kan dat arme schaap later alleen nog maar met batterijen auto,s rijden :thumbup:

gr puk

Link naar reactie

Ben ik een paar dagen afwezig verandert dit stoere mannen topic in 1 of andere felicitatie rubriek ala Magriet. En waarom :m: Omdat dat joch uit rotterdam geen kopers voor die k.t vrachtwagens kan vinden en zijn vrouw maar gaat bezwangeren :newblush: Slappeling...en wat betreft formule 1 kampioen...No way. Die Nederlandse formule 1 coureurs waren nou niet echt succesvol, die Colombiaan daarintegen... :lol: Dat wordt straks samen naar de kartbaan Pukkie. En uiteraard feli aan Suus en jezelf. Ik zie de uitnodiging wel...

Link naar reactie

pfff voor zo'n suf feest der verspilling toch alweer 11 forumpagina's gevuld :D ... :thumbup:

Ik wil ellende hier uitlokken, voor alle duidelijkheid. Al dat gezapige gelul hier op het forum, pffff :wave:

vorige keer dat je wat weerstand kreeg bleef je dagen janken en meldde je je zelfs af voor de rit van het jaar, dus nu geen stoere praat aub. ;)

Link naar reactie

Ha ha haaahaaaha ha ha ha haaaaahaahahaha.

Ofzo :thumbup:

Op naar pagina 12.

Nog een nuttige vraag, gaan je ramen klapperen op 200+? M'n vorige auto (coupe) ging best wel windsuizen boven de 200. Of is dat bij de Z4 beter geregeld?

Zoniet, wat is er tegen te doen? :P Open rijden? (met oordopjes in) of vliegt dan m'n windblocker uit z'n schotjes

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in