Ga naar inhoud

Westersteder Pizzarit

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Moet je trouwens winterbanden @ 24 okt in Duitsland gebruiken?

Zomerbanden zijn alleen een probleem als er (veel) sneeuw ligt en je daardoor het verkeer in gevaar kan brengen anders heb je volgens mij geen probleem in Duitsland.

Link naar reactie
  • Reacties 459
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wat een zeikwijf zeg. Jij blijft blijft bij Nicole achter om de kopjes af te wassen en voor straf de luier van de kleine snuivert verschonen :schater:

Moet je trouwens winterbanden @ 24 okt in Duitsland gebruiken?

Heb ze liggen, daar niet van ... maar die gaan maar tot 240 :schater: Zal het oude record dus toch blijven staan :kisstogether:

Maak ik aanspraak op een van die drie magnificent titels?

:clown:

Link naar reactie
En als dat niet werkt, heb ik nog een compressor voor je te koop :kisstogether:

Kost? Na Chips heb ik wel trek in wat meer :clown:

Zag trouwens @ Chargetech Eaton M45 SC's voor onder de 1000 euro als complete set gaan, heb je max 300pk uit je blokkie, dus zeg 250 op de wielen?

Link naar reactie
  • Administrator

wat een heerlijk haantjes gedrag toch weer hier!

Euro, vergeet het maar... Met de eer van traagste van het zooitje ongeregeld ga ik aan de haal, dus maak je geen illusies haha

Link naar reactie
het is een nieuw gereviseerde Gpower set die op de 3.0 van de barones heeft gezeten ... Goed voor 306 pk ... Kom maar kijken als interesse hebt

306pk, das net zoveel als de basisuitvoering van de opvolger van m’n huidige Z4… moet ik dat dan wel doen? :D

Maar als dit (na overleg met Ruub) betrouwbaar kan zijn, wie weet, wie weet.

Prijs speelt ook een rol, uiteraard.

He Lange,

Hopelijk gaan Jacobse en van Es ook mee naar Westerstede, ze zijn ook lekker recalcitrant, ja toch..

Die houden jou S(ch)AAB wel bij met hun Chrysler!

Mzzl Maarten

ps. briljant filmpje van jacobse en v. es! :kisstogether::clown:

De tegenpartij, voor jou en voor mij!

Rugop ’84!

Enuh… plaats: zoals gebruikelijk, maar dit is m’n “eerste” keer :huh:

Dus kan iemand mij vertellen waar o waar we verzamelen op de 24e?

Link naar reactie
  • Administrator
De tegenpartij, voor jou en voor mij!

Rugop ’84!

"Oaw, oaw, oaw, ik ziet het al. Mevrauh, u heb last van scheuahgras"

Die blijft het beste en de rijles is ook meesterlijk!

Enuh… plaats: zoals gebruikelijk, maar dit is m’n “eerste” keer :kisstogether:

Dus kan iemand mij vertellen waar o waar we verzamelen op de 24e?

Bij Tedje van Es in Dedemsvaart. Dat schijnt in Overijssel te liggen en NIET in Friesland :clown:

Link naar reactie

Dedemsvaart, oke en welke straat / huisnummáh?

(p.s. tripje naar Bad Oeynhausen is ook leuk, zeker als je Bad Oeynhausen binnen rijdt (heenrit) en dan naar je rechts kijkt, dan zie je een hele grote ... winkel :kisstogether: , let wel op de flitspalen, die staan er een hoop en je raakt makkelijk afgeleid :huh:)

M.b.t. Jacobse en co.

Er zijn veel goede, rijles is idd heel leuk, kopen een bakkie ook, de al door je genoemde "winterklaar" is ook goed (mooie quote ja, scheurgras!)

Maar... deze is ook goed

Ach what the heck ... deze ook dan maar even

Waarom is er tegenwoordig niet meer zulke TV? :clown:

(en nu ga ik stoppen want anders blijf ik bezig)

Link naar reactie
  • Administrator
Dedemsvaart, oke en welke straat / huisnummáh?

Ik denk dat je daar nog wel een PM over krijgt.

(mooie quote ja, scheurgras!)

"Neutronenkorrels........ Godverdegodver dit is gewoon basterdsuiker!"

"Zoals u daar in die stoel zit, doet u me erg aan mijn moeder denken.... die had ook zo'n stoel"

:schater:

Link naar reactie

Sure :schater: Maar nu even serieus. We verzamelen in Doemsvaart. Dat is naar het Noordoosten rijden. voorbij het bordje Buitenstebuitenbos rechtsaf en dan zie je na 5km een bord met Themiddleofnowherestradeel. Daar ga je direct rechtsaf. Na 550 meter zie je een grijze bunker die half verzonken in het water ligt. Het lijkt of het waterpeil vroeger hoger heeft gestaan en dat is ook zo. De rest ligt opgeslagen in het huis en de fundering. De vrouw des huizes zorgt altijd voor gezelligheid en koffie. Sjonnie zorgt voor onzinverhalen en grote bekken. Er loopt ook nog een klein manneke rond. Lief joch, niets mis mee maar houd je portemonnee aan een ketting en als hij je "sugar" aanbiedt voor 70 euro dan is dat niet voor je koffie maar voor je neus.

Duidelijk?

Doen ze anders nooit hoor. Zijn hele serieuze ondernemers.
Link naar reactie
Ja en dat gekloot steeds met die wielen begin ik ook een beetje zat te worden. Dat is niet grappig meer. :wub: Kappen daarmee aub.

Hebben ze de lichten ook meegenomen!???? Wat triest zeg.

Sure :schater: Maar nu even serieus. We verzamelen in Doemsvaart. Dat is naar het Noordoosten rijden. voorbij het bordje Buitenstebuitenbos rechtsaf en dan zie je na 5km een bord met Themiddleofnowherestradeel. Daar ga je direct rechtsaf. Na 550 meter zie je een grijze bunker die half verzonken in het water ligt. Het lijkt of het waterpeil vroeger hoger heeft gestaan en dat is ook zo. De rest ligt opgeslagen in het huis en de fundering. De vrouw des huizes zorgt altijd voor gezelligheid en koffie. Sjonnie zorgt voor onzinverhalen en grote bekken. Er loopt ook nog een klein manneke rond. Lief joch, niets mis mee maar houd je portemonnee aan een ketting en als hij je "sugar" aanbiedt voor 70 euro dan is dat niet voor je koffie maar voor je neus.

Duidelijk?

Niet echt, heb net in m'n navi gekeken of ik het plaatsje Themiddleofnowherestradeel kan vinden maar helaas, zal toch een echte plaatsnaam + huisnummer nodig hebben :rolleyes:

De POI Buitenstebuitenbos stond er ook al niet in, waardeloos zon BMW prof. navigatie :newblush:

Link naar reactie

Oke ... Voor de duidelijkheid.

Ik moet door tolpoortjes na een grootgrootbos net voor themiddleofnowherenogwattus, vervolgens naar een woonwagenkamp en dan opzoek naar een grijze bunker die onder water heeft gestaan en uitkijken voor "dealers" in poedersuiker.

Vreemde snuit(snuiv)ers hier op dit forum :)

Enuh... wat is de tol? + het echte adres ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in