Ga naar inhoud

Westersteder Pizzarit

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

• Reacties 459
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

:unsure: Ik heb vanmiddag 250 euro betaald aan mijn vrienden van het CJIB dus don't count on me

Ik 251 en een beetje ;) gelaserd op een 60 km weg met 111. Gelukkig een kleine correctie en lekker kunnen uitleven op oom agent. Wat een ongelofelijke l.l Wist niet dat die Spyker zo hard kon :schater:

Link naar reactie

Ik zou eens een andere foto gebruiken want deze hebben we al tig x gezien. Was toch die keer dat Rudie met twee opgevouwen vrouwen naar het Westen reed? Jij hebt nog nooit harder dan 240 gereden, vandaar dat je je zo betrokken voelt bij Euro

Ach jochie loop niet zo te blaten man

290kmpuurmj9.jpg

Met de telefoon in de ene hand en een sigaar in de andere :unsure:

Link naar reactie
3 liter met Chips is ongelijk aan weinig pk's :huh:

Vorige auto had er meer. Maargoed, die woog ook wat meer.

(T5-R poweerrrr)

Ach jochie loop niet zo te blaten man

Met de telefoon in de ene hand en een sigaar in de andere <_<

Was het een goede sigaar? Ik heb ook nog wel een foto, maar toen had ik een goede sherry in m'n andere hand dus die is wat wazig.

B)

;) Ik heb vanmiddag 250 euro betaald aan mijn vrienden van het CJIB dus don't count on me

Stoer :unsure:

Hoeft niet. Er rijden ook nette mensen mee. :)

Valt niet te zien aan de reply's van sommigen :P

p.s. Stinger? DSI zul je bedoelen, ritregistratiesysteem :)

Handig voor als je ondernemer bent ... <_< Is het aftrekbaar :schater:

Link naar reactie
p.s. Stinger? DSI zul je bedoelen, ritregistratiesysteem ;)

Handig voor als je ondernemer bent ... :unsure: Is het aftrekbaar :schater:

Ja maar daar kun je ook een besturing voor deuren bij kopen en dat had Sjonnie 251 euries gescheeld.

Link naar reactie
Wij zijn hier allemaal loonslaven in dienst van Jan Kees de Jager :unsure:

Uiteindelijk wel ja.

Maargoed... wie weet dat de formatie daar nog verandering in kan brengen.

P.s. dit topic heeft officieel het slow-chat-topic-van-het-jaar-Euro-seal-of-approval

Link naar reactie
Even een serieuze noot. Euro, ik begrijp aan je avatar foto te zien dat ik voor jouw geen setje kentekenplaten hoef te regelen <_<

Haha, als dat zou kunnen ;)

Dan kunnen we ook in NL iets harder rijden :unsure:

(Echte reden is, ooit eens meegemaakt dat de platen waren gekopieerd, kan voor een hoop gezeur zorgen dus geen plaatfoto's online)

Kunnen we dat ook niet eens doen?

Link naar reactie
Euro laat je niets wijsmaken hier. Allemaal een grote bek maar hoe meer Pekaaz des te beroerder het rijgedrag. Het gaat om de driver, zeg maar de stig van dit zooitje ongerelt. Die rijd iedereen zoek...of raakt ze kwijt

Hey hey, toen ik een soortgelijke opmerking maakte in het munchen3 topic raakte ik mijn aanhaalpremie voor deelnemers kwijt. ( met dank aan YK).

@ EURO: maak je maar niet druk over de snelheden waarmee gereden word. Ik heb ze tijdens de laatste rit gespot en mijn tante op haar Solex haalde ze op de parallelweg in.

Link naar reactie

Op jacht naar de 100e post Jur? Wat een onzin weer :unsure:

Hey hey, toen ik een soortgelijke opmerking maakte in het munchen3 topic raakte ik mijn aanhaalpremie voor deelnemers kwijt. ( met dank aan YK).

@ EURO: maak je maar niet druk over de snelheden waarmee gereden word. Ik heb ze tijdens de laatste rit gespot en mijn tante op haar Solex haalde ze op de parallelweg in.

Link naar reactie
Het is een soort gang-meting bij de dedemvaartse R. Holleeder.

Zo erg is het nou ook weer niet met hem.

Kan me wel voorstellen dattie aan het eind van de maand "een uurtje (alleen) blijft overwerken" om een paar bankbiljetjes te draaien.

Link naar reactie

Ja, Jur bij de meeste ritten hier op het forum klagen de organisatoren over de deelnemers die niet komen opdagen of betalen etc.

De Munchenrit is de enige rit waarbij alle deelnemers klagen over de organisatoren.

En daar zijn we nog trots op ook. :schater::unsure:

Link naar reactie

Moet je trouwens winterbanden @ 24 okt in Duitsland gebruiken?

Heb ze liggen, daar niet van ... maar die gaan maar tot 240 :schater: Zal het oude record dus toch blijven staan :unsure:

Toch wel fijn dat er in een topic binnen drie dagen de meeste onzin, de hoogste snelheid, de dikste bekeuring en de grootste piemel benoemd zijn.

Maak ik aanspraak op een van die drie magnificent titels?

;)

Link naar reactie
Ik zit 7 pagina's waardevolle info over dit evenement door te nemen maar de benoeming van de grootste piemel ben ik nog niet tegengekomen. Lees ik niet goed of .........

Is een intikkertje, maar ik doe hem niet :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in