Ga naar inhoud

Westersteder Pizzarit

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

• Reacties 459
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• Administrator

Eindelijk dat filmpje ff kunnen bekijken, want op de mobiel wilde dat om 1 of andere vage reden niet...

Leuk gedaan Yangkie! En dat Duitse muziekje blijft een klassieker :ok:

Misschien een idee om voor de volgende x wat kraaienzafirapoten mee te nemen?

Link naar reactie
he is dat Pim ? :fiew:

Walter for President...alhoewel hij meer met vrouwen heeft, en ook geen butler heeft B) Ondanks het feit dat hij natuurlijk wel in zo'n guitig roadstertje rijd ^_^

@ Yangkie, geweldig filmpje weer :rolleyes: Leuk ook dat het de juiste volgorde aangeeft, 2 veredelde maxicosies vooraan :punk:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Toch leuk als je iets dergelijks organiseert dat je onderstaande pm's krijgt. Ik zal geen namen nioemen maar wou het wel kwijt :wave:

Weet je Roger, je bent een hele zielige noorderling die omwille van aandacht zondig uitjes organiseert omdat die anders helemaal geen vrienden heeft, je bent en blijft een loser groter als je lengte die ook nog eens mensen belazert om zich zelf goed te doen aan weer een nieuw speeltje omdat die eigenlijk nooit tevreden is , en je weet zelf wel waarom. Val alsjeblieft hardstikke dood !!!!!!!!
Link naar reactie
  • Administrator
Toch leuk als je iets dergelijks organiseert dat je onderstaande pm's krijgt. Ik zal geen namen nioemen maar wou het wel kwijt :wave:

Ik zeg: verbannen, oppakken, deporteren naar Siberië en NOOIT meer loslaten!

Wanneer gaan we weer Sjon, heb ik (tot dat je die compressor erop gooit) een beetje concurrentie :schater:. Ik neem aan dat je je door dit soort idioterie niet laat weerhouden om dit soort uitjes te organiseren :wave:.

Noot voor die lutser...

Het is "groter DAN" en "zonodig"! Veel beter Nederlands schrijven dan die lange kun je zelfs niet, dus ik betwijfel of je überhaupt al de helft hebt bereikt van wat die lange heeft bereikt...

Link naar reactie
Noot voor die lutser...

Het is "groter DAN" en "zonodig"! Veel beter Nederlands schrijven dan die lange kun je zelfs niet, dus ik betwijfel of je überhaupt al de helft hebt bereikt van wat die lange heeft bereikt...

Pas op hè Rob, met de term Lutser.... Ik ben de enige echte Uberlutser hier :wave:

(Oh ja, en ik was het uiteraard niet)

Link naar reactie
Weet je Roger, je bent een hele zielige noorderling die omwille van aandacht zondig uitjes organiseert omdat die anders helemaal geen vrienden heeft, je bent en blijft een loser groter als je lengte die ook nog eens mensen belazert om zich zelf goed te doen aan weer een nieuw speeltje omdat die eigenlijk nooit tevreden is , en je weet zelf wel waarom. Val alsjeblieft hardstikke dood !!!!!!!!

Huh, waar gaat dit over?

Volgens mij heb je juist geen vrienden meer door die klote georganiseerde ritjes van je.

En ik heb wel eens geld bij je laten drukken maar daar had ik ook geen reet aan. Dus dat oplichten klopt wel. :schater:

P.s.: hoe laat kan ik morgen de bestelling ophalen? Graag voordat je dood valt anders rij ik weer voor niets naar dat achterlijke gat.

Link naar reactie
  • Administrator
Tipje van de sluier: Het is een :clown: hij houdt iets te veel van :hypocritesmiley: en is in essentie een :petje: en had een :m:

Heeft die lange dat zelf geschreven om aandacht te krijgen? :drank:

Gezien de spelfauten zou het kunnen kloppen :schater:

Link naar reactie
Heeft die lange dat zelf geschreven om aandacht te krijgen? :petje:

:clown: ik zou het wat genuanceerder hebben gebracht. Iets in de trant van "hoop niet dat je nog lang van je Qpe kan genieten" nare man...

Ik heb even zitten twijfelen om het te plaatsen maar had zo iets van ach WTF, ik heb de beste man zelfs nog gefinancierd :drank: Dat zal wel de pijn zijn denk ik dan maar :hypocritesmiley:

Link naar reactie
  • Administrator
ik heb de beste man zelfs nog gefinancierd :drank: Dat zal wel de pijn zijn denk ik dan maar :hypocritesmiley:

Als dat met hetzelfde soort geld is geweest waar Yangkie het zojuist over had, dan snap ik z'n onvrede wel...

Maarre, ik heb mijn agenda al een uur voor me liggen, wanneer kunnen we de volgende rit inplannen? :petje:

Link naar reactie
  • Administrator
Sinds mijn schoonmoeder daar woont gaat het niet meer goed met die jongen. :schater:

Oh, dat moest ik je nog vertellen :hypocritesmiley:. Wil je de bezem nog terughebben als aandenken? Die hebben we niet meer nodig sinds het weekend dat de verkeerslichteninstallatie bij ons op het kruispunt buiten werking was :drank: .

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in