Ga naar inhoud

Westersteder Pizzarit

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

• Administrator
Iets van 950 kilometer?

1 op 8.1 gemiddeld.

toen vermelde m'n BC echt 1 op 6

950 kilometer voor een Pizza, nou dan moet die toch wel heeeeeeel lekker zijn geweest :schater:

1 op 8.1 netjes toch voor snelheden van 250 km/h en 260 op de teller :rolleyes:

1 op 6 deed mijn e36 (2.8) in de stad, rustig rijdend :P

Link naar reactie
  • Reacties 459
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Junior is in zijn nopjes met zijn fraaie Z4. Marijke en Ruud nogmaals bedankt :thumbup:

inderdaad een mooie modelauto ik heb heel het internet afgezocht naar zo,n ding hij is hetzelfde als mijn zqp

leuk voor in de kast weet iemand waar deze te koop zijn ? :newblush:

Hans

Link naar reactie
....... weet iemand waar deze te koop zijn ? :newblush:
Zal mn bericht over model auto's maar onder dit topic hangen.

Ga er vanuit dat iedereen wel een modelauto van zn z3 of z4 zou willen hebben, dus zijn er wel raakvlakken met het forum.

Heel toevallig zag ik in rotterdam een winkel met modelautos.

Liep naar binnen en was overdonderd door het aanbod.

Ze claimen 12.000 modellen op voorraad te hebben. Met de grootste collectie 1:18 miniaruren.

Zag o.m. een articsilber Z3 coupe 1:18. / Z4 cabrio's in div kleuren in 1:12!!! (heel mooi). Voor de rest een fantastische voorraad collecter items als vooroorlogse BMW raceauto's etc.

Adres? Oudedijk 160(R.dam Kralingen. Website www.schuitenminiaturen.nl

Ze geven zelf aan dat de website niet uptodate is/herzien wordt.

Kijk ook bij agenda "beurzen"" voor gewone auotos/oldtimers, waar ze ook met een stand staan

Link naar reactie
inderdaad een mooie modelauto ik heb heel het internet afgezocht naar zo,n ding hij is hetzelfde als mijn zqp

leuk voor in de kast weet iemand waar deze te koop zijn ? :newblush:

Hans

Ruud heeft er nog 3 staan :thumbup:

Hoe ik dit weet? Omdat mijn auto vandaag 5 uur bij ruud in de garage heeft gestaan :schater:

Was wat meer dan alleen m'n banden;)

Link naar reactie
  • Administrator

Lekker zonnetje :thumbup:

1139911141_6_H4K8.jpeg

Een oranje zwaailicht was beter op z'n plaats geweest :schater:

1139911664_6_80X4.jpeg

Nog geen km geknald en de eerste M klep staat al open... :thumbup:

1139912050_6_S_4y.jpeg

Spot de tie-wraps :P

1139912372_6_4qAm.jpeg

Ergens onderweg in Drenthe

1139912632_6_ZxEG.jpeg

Daar waar die lange zich het liefste bevindt... in het middenpunt van de belangstelling -_-

1139913084_6_i8Fg.jpeg

Als een zwerm bijen om de koning(in) :D

1139913572_6_PvOx.jpeg

Te koop :thumbup: (die zwarte)

1139914124_6_nY-G.jpeg

Gezellig keuvelen :newblush:

1139914738_6_Jqrj.jpeg

Lekker gyros, pizza en pasta schransen :thumbsup:

1139915148_6_SKB8.jpeg

Link naar reactie

leuk voor in de kast weet iemand waar deze te koop zijn ? :thumbup:

Hans

Mijn oog zag dat er een papiertje van http://www.karwei.nl/ omzat.

Kijk ff in de online folder en ik denk dat je wel tegenkomt wat je zoekt :thumbsup:

@bmw-z-csi:

Leuke foto's :newblush:

Maareh... je wilt van je z3 af? Komt daar nog een /m of z4 oid voor in de plaats?

(wil je zwager 'm niet overnemen?)

Link naar reactie
  • Administrator

Schransen (vervolg)

1139915632_6_NWhQ.jpeg

Een leeglopend bandje...

1139915962_6_iOt8.jpeg

... weer tijdelijk op spanning

1139916335_6_M_eZ.jpeg

Marijke denkt er ondertussen het hare van

1139916700_6_L8mz.jpeg

"Hey Yangkerd, doet 'ie het nog?"

1139917091_6_UqYz.jpeg

Sjonnies Saab, of te wel: de Sjaab

1139917598_6_FTvU.jpeg

Link naar reactie
  • Administrator
Maareh... je wilt van je z3 af? Komt daar nog een /m of z4 oid voor in de plaats?

Een identieke, pre-facelift, maar dan met minder km's :thumbup:

Een M is voor mij niet praktisch als dagelijks vervoersmiddel en ik ben nog steeds weg van de dikke kont :newblush:

(wil je zwager 'm niet overnemen?)

Die zoekt eerst een bijbaantje naast z'n studie :thumbsup:

Link naar reactie
  • Administrator
Ik heb zon gevoel dat dit dé forumgrap van 2010 gaat worden hé? :thumbup::schater:

Valt wel mee, wees blij dat je geen M rijdt, dan waren de grappen en grollen pas echt goed losgekomen :newblush:

Maarre... wat was het probleem nou? Neem niet aan dat je voor een lekke band/kapotte sensor 5 uur in Reeuwijk moest vertoeven.

Link naar reactie
Valt wel mee, wees blij dat je geen M rijdt, dan waren de grappen en grollen pas echt goed losgekomen :newblush:

Maarre... wat was het probleem nou? Neem niet aan dat je voor een lekke band/kapotte sensor 5 uur in Reeuwijk moest vertoeven.

Moest ook een nieuwe thermostaat in... een van de redenen waarom ik niet echt harder liep :thumbsup:

En een PDC sensor

En wachten omdat er verkeerde onderdelen waren geleverd, het was geen straf die 4 / 5 uur hoor :thumbup:

Band leek uiteindelijk goed ... geen lek kunnen vinden ... maar het drukverschil heeft wel voor slijtage gezorgd dus.

Bandenspanning bleef nu goed.

Is uiteindelijk nog een prijzig pizza'tje geworden :thumbup: met een goede thermostaat had ik aardig wat zuiniger kunnen rijden haha :thumbup:

Link naar reactie

ff heel wat anders: bij het eten vroeg je mij toch wat m'n sig betekende omdat google translate er geen chocola van kon maken?

http://translate.google.nl/#la|en|iam%20is...%20fiet%20metuo

Ok, niet helemaal correct (een half tot driekwart potje :)) maar ga er maar vanuit dat metuo (ik vrees/ik ben bang) de persoonsvorm is; die staat naar gebruik wel vaker achteraan de zin.

Goed, hebben we dat ook weer gehad :blink:

van wat ik me ervan kan herinneren is jerry maguire echt een suffe kutfilm :):angry:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in