Ga naar inhoud

Westersteder Pizzarit

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Hmmm :thumbup: apart... ik heb niet harder dan 250 gereden, en ik heb je niet voorbij zien komen :

Dat kwam vast en zeker omdat je naar iets anders aan het kijken was dan de weg :schater:

Vermoedelijk je grote schakelpook? :thumbup:

Oke flauw :wave: ... maar jij reed voorop ... en ik moest van achter komen ... :blink:

LOOOOL: Je hebt een bericht geplaatst die meer smilies bevat dan is toegestaan. Verminder het aantal smilies in je bericht

Link naar reactie
  • Reacties 459
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• Administrator
Hmmm :thumbup: apart... ik heb niet harder dan 250 gereden, en ik heb je niet voorbij zien komen :schater::schater::schater::schater::schater::schater:

Hij zegt toch......op de teller, denk dat het chipie de teller heeft opgevoerd :schater::schater:

Link naar reactie
En Roger, zeg nou eens eerlijk..... Die sluitinkjes op de keuken en schoonmaakkastjes.... die heeft je vrouw er voor jou op gemonteerd hè... dat je je niet bezeert :schater:

:schater::thumbup: heeeeeeeel dicht bij de waarheid alleen...... hij wist het zelf nog niet, (tot nu dan, tenminste..........???)

Link naar reactie

Kan trouwens niet wachten tot ik het filmpje van Z3mrunner te zien krijg (Waar ik helaas maar weinig in zal voorkomen gok ik? i.a.w. wilt u alle stukken waar ik wel in voorkom naar mij mailen? / uploaden naar m'n server ;-) ... heb ik toch nog een aandenken toen ik WEL hard kon)

Link naar reactie
Heeft Nicole zich een beetje vermaakt met de Z4M vandaag :thumbup: ?

Direct na jullie vertrek, uiteraard later dan gepland, is Beau zonder lunch naar bed gegaan onder luid protest; AUTO MEE, AUTO MEE! Maar zoals het een goede moeder betaamd, heb ik de auto beneden gelaten, Beau met kleren nog aan, in bed gegooid (hij vindt vliegen immers ook leuk) en hem streng doch rechtvaardig toe gesproken, lekker te gaan slapen tot mama hem weer zou komen halen. Wat ik uiteraard ook gedaan heb, al was dat 4 uur later en waren de batterijen die in die auto zitten, geheel leeg. :thumbup:

Heeft Nicole zich vermaakt?? JA! Thanks for asking :wave:

Link naar reactie

Even zitten rekenen.

Heb 110 liter benzine gebruikt vandaag, dat is 1,50 de liter.

165 euro ... voor een pizza ;)

Dat is wel de duurste Pizza die ik ooit in m'n leven opheb.

Nog duurder dan de Waygu vlees hamburger die ik wel is eet :schater:

En je bent wel een strenge moeder zeg :thumbup: Komt helemaal goed :thumbup:

(Leuk schilderij trouwens, zag meer in de zelfde stijl hangen... vond het goed passen in de huisstijl :wave: Comliment! :blink:)

Link naar reactie
En je bent wel een strenge moeder zeg :thumbup:

niet alleen een strenge moeder hoor! Die arme Sjonnie vertelde vandaag dat hij vaak met een rode bal in zijn mond moet op zaterdagavond en dat een hele dag in de auto zitten op zondag ook niet zo'n goed idee was

Link naar reactie
niet alleen een strenge moeder hoor! Die arme Sjonnie vertelde vandaag dat hij vaak met een rode bal in zijn mond moet op zaterdagavond en dat een hele dag zitten in de auto op zondag ook niet zo'n goed idee was

:schater: Geen andere reactie mogelijk.

Klasse scene!

ima call a couple of hard pipe hittin niggas to go to work on these homes here, with a pair of pliers and a blowtorch.
Link naar reactie
Heb 110 liter benzine gebruikt vandaag,

:wave:

Ik heb hooguit ongeveer de helft gebruikt :thumbup: (moest in westerstede ook maar 22L tanken)

Nu weet je wat chippen doet :schater::thumbup:

Worden je pizza's iig een stuk goedkoper van

ok ok, niet naar de randstad hoeven rijden scheelt ook

Link naar reactie
  • Administrator
Heb 110 liter benzine gebruikt vandaag

:thumbup: is je tank niet lek in plaats van je band :schater:

ff zonder gekheid hoeveel kilometer heb je vandaag gereden ?

Link naar reactie

Iets van 950 kilometer?

Volgens maps -+ 820 km heen en terug ... maar ik heb dus een flink stuk om moeten rijden om niet op de snelweg in Duitsland te hoeven blijven ...

Laten we er voor het gemak 900 van maken.

maar 900/110 = 1 op 8.1 gemiddeld.

Op de heenrit was het trouwens erger, toen vermelde m'n BC echt 1 op 6 en ik zat ook echt op het midden van de tank toen ik aankwam in Westerstede ... dus in z'n 5 250 rijden zuipt ...

Link naar reactie
Dubbel :thumbup:

nee, dat wassie niet :wave:

Je had een vraag over of je een z3m of een maseratie 3200gt moest overwegen in je onverzadigbare lust naar meer snelheid :thumbup:

In de maserati zit een ferrarimotor; en reken maar dat je met een italiaanse high performance sportwagen heel veel aan onderhoud kwijt bent. Reken maar voor het gemak een factor 6 in vergelijk tot je z4. (waar denk je dat hessing z'n pand van betaald :blink: alleen de monteurs daar hebben waarschijnlijk een uurtarief waar een advocaat het schaamrood op z'n lippen van krijgt ;))

Ook als je echt iets sneller wilt, ben je denk ik niet tevreden met met een z3m of 3200gt. Ruud liep in zijn z3m maar heel langzaam van mij weg op hoge snelheid.

Als je echt iets serieus sneller wilt, en de kosten (aanschaf/onderhoud) laag wilt houden, ga dan voor bijv. een corvette z06 (of zr1 als je die kan betalen) of iets van een gebruikte m6. Duurder dan die maserati, maar echt veel sneller. (en heel veel goedkoper dan bijv een 911 turbo)

Of ga weer op de ouderwetse turbotoer. Veel oude turbo's zijn niet echt sneller, maar je hebt vaak wel die sensatie als de turbo inkomt en je dat duwtje in de rug krijgt. Dat heb je dus met oudere benzinemotoren met grotere turbo's meer dan de huidige trend (die juist zo gelijkmatig mogelijk wil zijn). Een oud collega van mij had dat probleem ook: hij had een lancia integrale evo2, en in zijn ervaring/zoektocht waren 'op gevoel' auto's niet sneller die op papier (en in werkelijkheid) wel veel sneller waren. Puur de sensatie is dat

Link naar reactie

Nou vooruit op de valreep een reactie van mij :lol: Het was weer ouderwets gezellig ondanks de last minute afmeldingen :blink: Ik kan hier inmiddels een boek schrijven over de meest uiteenlopende k.t smoezen maar dat doe ik (nog) niet. Ik ga hier dan ook niemand offeren...alhoewel 1 uitzondering daargelaten. Zonder een naam te noemen is dit de zoveelste keer dat diegene zich weer schaamteloos via pm aanmeld met veel enthousiasme en bijna smeekt om mee te mogen. Aangezien ik een groot hart heb en ik weet dat er behoorlijk wat oud zeer bij mededeelnemers is toch maar toegestaan. Puntje bij paaltje niet komen opdagen en zelfs voor de zoveelste keer niet het fatsoen zich af te melden. Dus speciaal voor hem flikker A.U.B. op naar een Russische dating site ofzo en hou op met dit soort flauwe kul. En mocht je je aangesproken voelen staat het je vrij te reageren. Ik ben er klaar voor ;) Sorry ik moest het even kwijt.

Ondanks dat TOP dag gehad girls and boys. Ik heb de Spyker ff heerlijk kunnen schoonblazen op benzine om vervolgens weer lekker zakelijke kilometers te gaan maken op LPG :thumbup::schater: Ik geef meteen toe dat ik niet de snelste was maar kon redelijk goed bijblijven. Vooral de terugweg viel mij op dat er een touring en Spyker bijna de gehele rit op kop lagen. Rare snuiter trouwens met die touring. Zat constant met 2 vingers in zijn neus :lol: En vond het bij ieder stop weer nodig om tegen zijn banden aan te schoppen om te checken of er nog genoeg lucht in zat :muur:

Verder nog een compliment voor de nieuwkomers. Ze zijn steeds sneller in staat zich aan te passen qua weggedrag en praatjes. Wat mij betreft weer voor herhaling vatbaar. Volgend jaar weer een terugkerend event van maken :thumbup: Ik ga nu eerts driftig op zoek naar een speeltje. Ik kan de Spyker niet blijven afbeulen :lol:

Mensen bedankt allemaal voor de geweldige dag.

Junior is in zijn nopjes met zijn fraaie Z4. Marijke en Ruud nogmaals bedankt :wave:

Link naar reactie
nee, dat wassie niet ;)

Je had een vraag over of je een z3m of een maseratie 3200gt moest overwegen in je onverzadigbare lust naar meer snelheid :rolleyes:

In de maserati zit een ferrarimotor; en reken maar dat je met een italiaanse high performance sportwagen heel veel aan onderhoud kwijt bent. Reken maar voor het gemak een factor 6 in vergelijk tot je z4. (waar denk je dat hessing z'n pand van betaald ;) alleen de monteurs daar hebben waarschijnlijk een uurtarief waar een advocaat het schaamrood op z'n lippen van krijgt ;))

Ook als je echt iets sneller wilt, ben je denk ik niet tevreden met met een z3m of 3200gt. Ruud liep in zijn z3m maar heel langzaam van mij weg op hoge snelheid.

Als je echt iets serieus sneller wilt, en de kosten (aanschaf/onderhoud) laag wilt houden, ga dan voor bijv. een corvette z06 (of zr1 als je die kan betalen) of iets van een gebruikte m6. Duurder dan die maserati, maar echt veel sneller. (en heel veel goedkoper dan bijv een 911 turbo)

Of ga weer op de ouderwetse turbotoer. Veel oude turbo's zijn niet echt sneller, maar je hebt vaak wel die sensatie als de turbo inkomt en je dat duwtje in de rug krijgt. Dat heb je dus met oudere benzinemotoren met grotere turbo's meer dan de huidige trend (die juist zo gelijkmatig mogelijk wil zijn). Een oud collega van mij had dat probleem ook: hij had een lancia integrale evo2, en in zijn ervaring/zoektocht waren 'op gevoel' auto's niet sneller die op papier (en in werkelijkheid) wel veel sneller waren. Puur de sensatie is dat

Shit … busted :P

In retrospect kwam het wat “patserig” over… vandaar dat ik de reactie weghaalde…

Maar het is waar, ik zoek een snellere auto.

Let wel, hij moet te verzekeren zijn en onderhoud niet té achterlijk (zoals je dus inderdaad met die Italiaanse techniek hebt van de 3200 GT) duur. Liefst een auto waar ik zelf ook nog wat aan kan doen omdat ik niet totaal debiel ben … benzineverbruik interesseert me niet enorm, 1 op 7 ofzo is ook goed. Je geniet immers toch iedere kilometer van je gebakje nietwaar? :)

Een Corvette C5 is qua prijs tot bj 2000 een optie alleen kleeft daar een imago aan … en is het leer (er is een C5 in de familie dus heb er wel eens in gereden) van zeer slechte kwaliteit als je een 98 tot 2001 pakt (lees scheuren en etc.)

Een M5 komt qua budget ook (al moet ik zeggen maar net, want die is toch nog wat duurder in onderhoud dan zon nieuwe Z4 35sdrive die ik kan leasen) in aanmerking maar dan heb ik liever weer een lichte sportwagen … dus eigenlijk zoek ik iets (heb ook Porsche Boxster gereden maar dat vond ik niets… en sowieso lopen die 3.2S’jes nou niet zoveel harder dan een 3.0 Z4) wat licht is … redelijke luxe (i.v.m. kilometers) en gewoon POWER … dus V8 of toch in iedergeval over de 320pk zoals het mooie T5 blok uit de Volvo kon :)

Volvo valt echter af … zou makkelijk een V70R met AWD kunnen kopen … maar een achterwiel aangedreven auto is zoveel meer fun :)

Dus wat blijft er dan nog over? Mercedes SL 500? SLK 350? (272pk V6 maar …) Jaguar XKR? Zit je toch weer direct in het zwaardere werk …

Dus dan toch maar een S/C op m’n Z4? Of een Z4 M kopen? … het is pas realistisch als ik van m’n Z4 af ben … maar geloof me … dat wil ik … deze Z4 heeft mij aangestoken … m’n eerste BMW maar wel meteen verliefd … alleen mist er dus nog power …

Link naar reactie
Verder nog een compliment voor de nieuwkomers. Ze zijn steeds sneller in staat zich aan te passen qua weggedrag en praatjes. Wat mij betreft weer voor herhaling vatbaar. Volgend jaar weer een terugkerend event van maken :P Ik ga nu eerts driftig op zoek naar een speeltje. Ik kan de Spyker niet blijven afbeulen :)

Dank u ... :rolleyes:

Maar u blijft wel koning van de praatjes hoor :)

Opzoek naar een speeltje zegje? Z4 kopen? Nu met extragratisnieuwebanden :schater:

Kun je je oude S/C er weer op gooien ... specialpriceforyoumister :)

Link naar reactie
Nou vooruit op de valreep een reactie van mij :)... blah blah blah ... Ruud nogmaals bedankt :rolleyes:

vergat nog te vragen bij de laatste stop of je die mercedes SLK AMG?? ook zo heeerlijk hoorde optrekken toen hij er bij de afslag ter apel bij kwam en vervolgens wegspoot??? Gesus, wat een geluid. Heerlijk. :P

Link naar reactie
waar ik zelf ook nog wat aan kan doen omdat ik niet totaal debiel ben …

:schater: :schater: :schater:

Proest.....nu zit m'n hele toetsenbord dus onder de cola.... :schater:

Maar goed, een m6 heb je in dld dus al voor 32K; neem een iets mooiere, maar wel goede....42K, tel daar 16k bpm bij op (10k opties op nieuwprijs berekend), en je zit op ca. 58K.

Ja, wel een hoop geld (voor mij dan iig). Maar wel 500+pk..

Voel je het al jeuken? :)

Dan kijk ik over 4 maandjes wel op het m6 forum naar je post dat je 'eigenlijk wel iets sneller wilt' :rolleyes:

(op MP zie ik zelfs al een M6 voor 46k staan :P)

Link naar reactie
heb over de 220 op de teller gehad,

Ans... ik vond het super stoer van je om überhaupt boven de 220+ te rijden :rolleyes::P

Zijn niet veel dames op het forum die je dat nadoen :)

Ik heb hooguit ongeveer de helft gebruikt :)

Ja ik ook hoor, heb echt niet zoveel hoeven te tanken :)

Wij met onze standaard z4's doen het nog niet zo gek :schater: :schater:

Zal de volgende x vragen of ik de maserati quattroporte van een vriend van me mag meenemen

400+ PK's

maserati-quattroporte.jpg

Ennuhh.... die is ook niet gechipt euro :schater: :schater:

Link naar reactie
  • Administrator
Junior is in zijn nopjes met zijn fraaie Z4. Marijke en Ruud nogmaals bedankt :rolleyes:

Niet liegen :P Volgens mij heeft de knul er, op die 10 minuten voor ons vertrek na, geen meter meer mee gereden... En je vrouw onderschrijft mijn verhaal :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in