Ga naar inhoud

Westersteder Pizzarit

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

• Reacties 459
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Jezus heeft David zich weer afgemeld. Wat een lul zeg ik stel voor een forumbrede ban voor die eikel :schater:

Even voor de duidelijkheid. Mr. (S)toploss heeft zich ook zojuist afgemeld vanwege de regen :blink: Ik heb het eigenlijk altijd al een Pussy gevonden. Dus David affikken die L.L :thumbup:

Link naar reactie
Je bent je ervan bewust dat daar camera's staan en het een 100 km zone is :blink:

Euuhh ja maar ff lekker terugschakelen met wat tussengas :thumbup: Maar is de tunnel geen 70 km?

@ Ben morgen ook in de buurt ,Is zien of ik jullie nog ergens spot in mijn achteruitkijkspiegel:wave:

Link naar reactie
Je bent je ervan bewust dat daar camera's staan en het een 100 km zone is :thumbup:

He Sjonnie,

Gewoon het nummerbord eraf schroeven en gas erop! Net als Crockett in Miami Vice! B)

Kan er helaas niet bij zijn bij de Pizza Rit,

Morgen werken, ja shit happens en niemand die met je wil ruilen! :blink::(

Ik zou zeggen gewoon gassen jongens zal toch wel droog zijn zekers :)

Have Fun

Greetz Maarten :lol:

Link naar reactie
  • Administrator

Al komt het met bakken de lucht uit, ik ben al 4 dagen aan het uithongeren voor die pizza en de Italiaan 's avonds, dus ik kom zowiezo (met zwager deze keer).

Tot morgen allen! :thumbup:

Link naar reactie

Voordat er nog meer mietjes denken over afhaken:

Buienradar zegt: Nagenoeg droog in de regio waar we gaan knallen!

Afvallers mogen met een nieuwe smoes alsnog meerijden. (Mijn moeder was toch niet jarig. Ik was toch niet ziek, dat was mijn vrouw. Ik heb me een dag vergist etc. etc.)

Schermafbeelding2010-10-23om195401.png

Link naar reactie
  • Administrator
Seht gut aus jungs. Start the engines. Spass gehts loss

Anders hobbelen we toch gewoon net als in Korea achter de safetysabety-car aan :schater:

Hier schijnt 't zonnetje al bijna...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in