Ga naar inhoud

Westersteder Pizzarit

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

• Reacties 459
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Laat je niet opnaaien. Nat wegdek en hoge snelheden is vragen om moelijkheden. Niet doen dus..

Ik vindt dit nu juist een gelegenheid om de kerels van de jongens te scheiden.

En een paar Zetjes in de vangrail, so what. In Duitsland staan er genoeg te koop :blink:

Link naar reactie

Om de kerels van de jongetjes te scheiden moet je op zandvoort of assen zijn rechtdoor kan iedereen opschieten stelletje pisnichten doe een keer mee met een leuke trackday.... en kom Zondag allemaal heel terug aub :thumbup::blink:

Link naar reactie
Maar toch even voor de nieuwkomers.

Er zijn natuurlijk steeds een stel schreeuwers en bluffers mee gegaan maar in real life wel mensen die altijd verantwoord hebben 'geknald' op de autobahn en soms net normaal lijken.

Laat je niet opnaaien. Nat wegdek en hoge snelheden is vragen om moelijkheden. Niet doen dus..

Loop jij nou weer de brave huisvader uit te hangen Yangkerd...hous op. Gewoon lekker knallen, nat of niet :kisstogether:

Link naar reactie

Ik voel me bijna op valse voorwendselen naar dit evenement gelokt :kisstogether:

Dacht ik met een stel sociale dissidenten en andere randdebielen te maken hebben, precies in mijn straatje, blijken er een aantal brave matte burgervadertjes te zijn :schater:

Link naar reactie

Ben (weer) ziek ...

Hopen dat het morgen beter gaat ... loop heel de week al een beetje te kwakkelen :(

Pomdiepompomdiepomp :thumbup:

@ Z3Mrunner vergeet je niet je bumpercam te monteren? :D

@ afschuwelijke herrie hierboven ... zet dan iets fatsoenlijk op :D

Link naar reactie
@ Z3Mrunner vergeet je niet je bumpercam te monteren?

Op de achterbumper? Hij rijdt met knalritten meestal achteraan, dus zal niet veel op te zien zijn.

Is alleen handig met parkeren (zelf doe ik dat zonder cam :thumbup: )

Link naar reactie

met de westenwind en het weer wat wij nu hier hebben heb ik weinig hoop voor morgen.

Sorry maar als het morgenochtend ook dit :thumbup: weer is haken wij af.

Geen lol aan met een sukkelgang over de autobahn.

Link naar reactie

Loop niet zo te janken man. Hoe vaak hebben wij geen slechte vooruitzichten gehad en was het prachtig weer. Maar ik begrijp het wel...ZZZeer mooi weer rijders. Spyker hard rijders. Hoe was het ook al weer de jongens van de mannen of de mannen van de jongens :thumbup::schater:

Link naar reactie
@ Z3Mrunner vergeet je niet je bumpercam te monteren? :thumbup:

Gaat waarschijnlijk niet gebeuren. Is geen all weather cam. Kan alleen bij droog weer. Helaas.

Update, ietsje beter. Meer zon is automatisch minder regen.

Schermafbeelding2010-10-23om182048.png

Link naar reactie
  • Administrator
Ans komt ook mee of is de inschrijving al gesloten

Hangt van het weer af... als 't K**weer wordt schijnen er wat plaatsjes vrij te komen :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in