Ga naar inhoud

Westersteder Pizzarit

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

• Administrator
bestelling zondagmorgen te D:

Bart - 1 karne-jus, 1 nespresso-ristretto, 1 kaiser-brotchen mett (incl. uitjes) of een stukje vlaai.

Ah, mogen we de bestellingen al doorgeven? Mooi! 2 Kaiserbrötchen mit junger Käse und Vollmilch :newblush:

Link naar reactie
  • Reacties 459
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja je bent een echte Tiptronic :wave: (toch wel weer aardig bedacht vind ik zelf)

Gvd Weet nog steeds niet zeker of ik met de Z4M kan komen. Anders maar met de 530. 273 pk will do Losers :schater:

NB Zit zaterdagavond in Leeuwarden. heeft iemand een slaapplaats voor mij? Zit dan al zo dicht bij Dodensvaart :(

Alles wat ik tip is goed :nono:
Link naar reactie
DE BORG VOOR DE VERMISTE SPULLEN UIT MIJN HUIS NAAR IEDER BEZOEK VAN DAT FORUM TUIG :notok: TEVENS GEEF IK DAN MIJN ADRES DOOR... :rolleyes:

ik zie Marcel anders niet in de lijst staan :fiew:

Link naar reactie
  • Administrator
Ziet er niet goed uit. Weinig knallen als er veel water op de weg ligt.

Heb nergens last van en na morgen al helemaal niet als er gloednieuwe Rainsports onderliggen :thumbup::thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Als we hem langs de meetlat van Mohikaan leggen, dan heb jij natuurlijk ook zo'n grote, dat je eigenlijk met een grootrijbewijs moet rijden en last van de regen heb je dan ook niet :thumbup:

Nee hoor, die van mij is niet zo groot. Maar ik zeg altijd maar zo: 't gaat om de kwaliteit, niet om de kwantiteit :thumbup:

Link naar reactie
Er is ook een voordeel YK. Op vochtige (koele) lucht loopt het allemaal harder ...

Tuurlijk jongen, wat jij wilt. :blink: Ik rij wel achteraan.

Maar toch even voor de nieuwkomers.

Er zijn natuurlijk steeds een stel schreeuwers en bluffers mee gegaan maar in real life wel mensen die altijd verantwoord hebben 'geknald' op de autobahn en soms net normaal lijken.

Laat je niet opnaaien. Nat wegdek en hoge snelheden is vragen om moelijkheden. Niet doen dus..

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in