Ga naar inhoud

afscheid

Hobol

Aanbevolen berichten

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

• Administrator

GVDikkeme... Ruud heb je je domein al opgezegd, want straks is het 1 dooie boel hier op deze manier...

Nou ik ga niet weg hier, ook al zouden sommigen dat misshien wel wensen... Mijn vrouw is net aangemeld en die moet ik toch een beetje in de gaten houden haha.

Ik maak hier gelijk even van de mogelijkheid gebruik om een ongelukkige opmerking mijnerzijds over floorvrij recht te zetten. Was niet zo bedoeld en diende slechts als voorbeeld naar Diana. Gelukkig zijn er ook mensen die dat wel zo hebbn begrepen maar om enig misverstand te voorkomen, hierbij mijn excuses. Ik heb dit overigens ook per PM al richting Floor gedaan.

En nu weer back to life... Mijn dak lekt, iemand nog tips?

Rob

PS. Ik kan iets gemist hebben, maar wat heeft Ruud misdaan, anders dan nog geen gelegenheid te hebben gehad om op z'n PM te reageren?

Link naar reactie
GVDikkeme... Ruud heb je je domein al opgezegd, want straks is het 1 dooie boel hier op deze manier...

En nu weer back to life... Mijn dak lekt, iemand nog tips?

Rob

Als je dak lekt kun je denk ik het beste even een belletje doen naar CabrioCare in Naarden. Zij zullen je zeker een correct antwoord geven (als is het een nieuwe kap)

Link naar reactie

tsja er gaan ook mensen weg dat heb je nu eenmaal .

alhoewel het altijd jammer is wanneer dit gebeurd met teleurstelling als reden.

ik zeg : iedereen komt een keer aan de beurt om afgezeken te worden ,verdiend of niet.

:people change all the time!

:arno ..dat was zeker een goeie! (bis)

hans : veel geluk en kracht toegewenst om alles uiteindelijk in het juiste perspectief te plaatsen (ik bedoel neem een forum niet te serieus daar word je moe van :thumbup:

Link naar reactie
Over alle commotie: RvE is toch een iets andere man dan ik dacht tijdens de taxatie in Zd Limburg.
Beetje vaag. Iedereen blijkt anders als je ze in het echt ontmoet...
Ten slotte voor iedereen: "Een volk dat zwicht verliest meer dan goed en lijf alleen, dan dooft het licht!"

De juiste tekst luidt:

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.

Maar het verband met tirannie ontgaat me volledig, ik dacht juist dat we om inbreng vroegen. Maar je mag het me graag PM'en, ik ben wel nieuwsgierig. Liever dan dat je het hier post, want dat gaat waarschijnlijk weer een hoop off-topic palaver geven.

Ik verwelkom altijd nieuwe leden met de hoop dat ze plezier moge hebben op het forum. Jammer dat het zo loopt.

Link naar reactie

Hobol, spijtig te lezen dat Ruud hier persoonlijk op aangesproken wordt. Mvg Ralf

Link naar reactie

@admins: kunnen we misschien een aparte rubriek maken voor alle afscheidsboodschappen? Deze graag ook voor gasten inzichtelijk maken anders hebben ze echt alleen maar nuttige boodschappen te lezen.

Link naar reactie
Over alle commotie: RvE is toch een iets andere man dan ik dacht tijdens de taxatie in Zd Limburg.

Even voor de duidelijkheid: de verwoording van Ruud (RvE) is iets waar alle Admins en Mods achter stonden. Ik vind het dus ook niet terecht dat hij hier nu alleen op aangekeken wordt.

Link naar reactie
Na een econimische crisis hebben we nu een forum crisis. De opleving is gelukkig weer in zicht.

Dames & Heren,

Ik weet niet meer waar ik moet reageren dus dan maar even hier: :rolleyes:

Erg jammer wat er de laatste dagen allemaal gebeurd hier op het forum.

Ik ben regelmatig bezoeker en zie ook veel voorbij komen dat niets met de opzet van het forum te maken heeft.

Op zich geen erg probleem zolang je maar met respect naar elkaar reageerd..dat is zeker niet altijd het geval.

Jammer dat vele topics verziekt worden met allerlei opmerkingen die niet echt bijdragen aan de inhoud van het betreffende topic.

Zijn er toch zaken die je op wilt brengen die niet met onze "hobby' te maken hebben dan zijn er toch voldoende "off-line" topics waar je dit kunt doen.

De "off-line" topics kun je dan lekker overslaan als je geen interesse hebt in dit soort geneuzel.

Misschien dat we er nog 1 aan moeten maken "goede tijden, slechte tijden", want daar begint het op te lijken.

Blijven de overige topics die je wel interesseren schoon en gaan ze over het onderwerp waar ze voor bedoeld zijn.

Verder is het niet correct, op zijn zachts gezegd, hoe de vrijwilligers van dit forum aangesproken worden.

Die mensen offeren veel vrije tijd op om dit allemaal in de lucht te houden, als ze eens iets verkeerds zeggen of doen, het is dan maar zo.

Iedereen maakt wel eens fouten, en mijn inziens hoef je daar niet altijd direct en fel op te reageren.

Hier van toepassing "De beste stuurlui staan aan de wal" ?

Ik hoop dat de discussies snel tot het verleden horen en we weer op een normale manier met datgene verder kunnen waarvoor dit forum bedoeld is.

Grroeten

Ad

Link naar reactie

Ik heb bovenstaande eens even een dagje tijd gegeven om in te zinken.

Beste Hans, toen ik in mijn eerste baan begon had ik een geweldige directeur. Hij hielp me met raad, steunde me onvoorwaardelijk, heb veel van hem geleerd, heb nog steeds diep respect voor de man.

Een van de dingen die hij tegen met gezegd heeft, nadat ik een aanvaring had gehad met een klant, vergeet ik nooit meer. Hij zei: "Ruud, ik zal je wat vertellen, eikels kom je overal tegen, daar doe je niks aan". Ik vermoed dat ik zo'n eikel ben die jij hier bent tegen gekomen, daar doen we niks aan.

Ten slotte voor iedereen: "Een volk dat zwicht verliest meer dan goed en lijf alleen, dan dooft het licht!"

Ten slotte voor iedereen: "waar er een clubje Z fanaten is, liggen mogelijkheden voor mooie ritten, super gezellge meetings, de 100e how-to van Ron, de achste funcar voor Sjonnie in drie jaar tijd, de vierde set velgen van Hendrik in een jaar, de derde keer dat Saskia die Imola Rot :hypocritesmiley: niet koopt, Pierre's derde Z1, Zedri's 42.000e km, de vierde Limborit..... (this list goes on and on....) :thumbup:

Ik ben weg, het gaat U goed.

Hans

Ik blijf nog even, het gaat weer goed.

Ruud

Link naar reactie
  • Administrator
Ik heb bovenstaande eens even een dagje tijd gegeven om in te zinken.

Dat bochtbier is gezonken bedoel je? :thumbup:

"Ruud, ik zal je wat vertellen, eikels kom je overal tegen, daar doe je niks aan". Ik vermoed dat ik zo'n eikel ben die jij hier bent tegen gekomen, daar doen we niks aan.

Meesterlijke 2-liner! :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Nu, (of moet ik 'nou' zeggen?)

Ik heb dit alles hier van op een afstand (van uit Vlaanderen) gevolgd... en mij de volgende bedenking gemaakt:

overal en steeds waar een aantal mensen bij elkaar komen, voor welke reden dan ook, zullen er verschillen zijn.

Als je voor jou vreemde mensen leert kennen, dan tracht je steeds te peilen of er soms gemeenschappelijke interesses zijn, dingen waar je kan over praten dus.

Welnu beste mede-forummers... laten we hier even aan denken:

- 'verschillen' zullen er altijd zijn (zou anders maar een saaie wereld zijn)

- naar die gemeenschappelijke interesses hoeven we hier niet te peilen, dat zijn de Z(3 of 4)'s

Dus, wat zitten we hier kinderachtig te lullen???? Laat ons van deze hobby (die ons al onderscheidt van de modale chauffeur) tenvolle genieten. Smaken en kleuren verschillen, is iets niet naar jouw zin, bedenk dan wat een ongelooflijk goede smaak jij zelf wel hebt, en laat iemand anders op zijn (of haar) manier tenvolle genieten...

Link naar reactie

O o wat heb ik de laatste dagen met tranen in mijn ogen gezeten. Al die tere zieltjes die beschadigd zijn. Dromen die voor eeuwig een droom blijven. Vrienden die messen in je rug steken. :newblush: Naast een financiële crisis is er nu ook op het forum sprake van een crisis welke veroorzaakt wordt door gebrek aan vertrouwen en mensen aan de top die onbetrouwbaar zijn. Over 1000 jaar zal men zeggen dat de ondergang van de wereld in 2012 begon met natuurrampen, oorlogen en vooral de teloorgang van het Z3forum. :schater:

Ik zeg flikker op huilebalken en dramaqueens . En aan de admins: Iedereen die zo jankend weggaat voor de rest van zijn/haar leven bannen. Hier kun je ongetwijfeld geholpen worden:

site voor Yankerds

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.