Ga naar inhoud

Ongepast

Bluezzz Brother

Aanbevolen berichten

Daar ben ik moderator voor beste man. En bij deze besluit ik het topic te sluiten. Kunnen we elders weer fijn over auto's gaan praten.

Een zwakke actie om het maar eens beleefd uit te drukken, commentaar op de actie's van een moderator zijn kennelijk niet gewenst en worden afgestraft door een slotje op een topic te zetten.

Nota bene een topic waarin een member afscheid neemt van het forum, zoals gezegd, totaal ongepast.

ERG JAMMER, dat men het nodig vindt om op deze manier te benadrukken dat wij slechts members zijn en dat anderen een dusdanig beter inzicht in "wat goed is voor het forum" hebben, dat zij naar willekeur slotjes zetten op topics van members die naast veel onzin, ook zinnige bijdragen hebben geleverd.

Als dit de trend wordt zal ik mij aansluiten bij diegenen die het forum verlaten.

Ik ga niet over 1 nacht ijs, zal de zaak even aankijken, maar de manier waarop deze dagen gemodderd (geen verspreking) wordt bevalt mij totaal niet.

P.S. heb over het algemeen bijzonder veel respect voor de mensen die vrijwillig de taak op zich nemen om als mod of admin te fungeren, maar er zijn grenzen.

Link naar reactie
  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Niet altijd proberen het laatste woord te hebben! Als je iets niet bevalt is er PM. Als je vind dat ik op een smerige noord koreaanse dictator lijk kan je RvE of Tja PM'en zodat die mij kunnen neerknuppelen als ik tever ga. Ik heb niets tegen niemand persoonlijk maar er zijn nu eenmaal afspraken gemaakt, met het oprichten van dit forum, lang, lang geleden.

Als die posts open blijven staan blijft iedereen maar door-etteren. Als je ze sluit is het meteen afgelopen. Tot iemand weer besluit er nog maar een nieuw topic aan te wagen als ie zijn zin niet krijgt.

LEES DE EERSTE POST NOG EENS GOED DOOR!!!

Ik help je even met lezen:

- Minder lange tenen te hebben, niet alles is een persoonlijke aanval

- Persoonlijke kwesties (ruzies, onenigheden, etc) IRL, via PM, of "helemaal niet" te beslechten

- Niet "kinderachtig" omgaan met hetgeen we hier proberen te realiseren. Dus laat in de komende weken "ik zou wel willen reageren, maar ik mag het niet van mods/admins" posts achterwege.

Gaan we nu ophouden met het gekibbel en maken we er weer een leuk forum van?

Link naar reactie

Inhoudelijk steun ik je Napoje maar toonzetting mag wat minder.

Boodschap is duidelijk genoeg.

Lees net ook laatste actie van RVE, nou die is wel heel meesterlijk.

Ik had Ruud ook een mail gestuurd en nog niets gehoord. krijg ik nu ook mijn geld terug Ruud? :schater::schater:

Link naar reactie

Nee die toonzetting moet zelfs nog harder mi. anders blijft het maar dooretteren. Als iemand de boeman moet zijn neem ik die rol graag op me in het belang van het forum.

Link naar reactie
Nee die toonzetting moet zelfs nog harder mi. anders blijft het maar dooretteren. Als iemand de boeman moet zijn neem ik die rol graag op me in het belang van het forum.

Hiermee toon je slechts onmacht en ben je mijns inziens modonwaardig.

- Minder lange tenen te hebben, niet alles is een persoonlijke aanval

Als je even heel ver terugleest in het afscheidstopic van Floor, denk ik dat we kunnen vaststellen dat jij je persoonlijk aangevallen voelt na mijn opmerking dat je lekker positief hebt ingezet.

- Persoonlijke kwesties (ruzies, onenigheden, etc) IRL, via PM, of "helemaal niet" te beslechten

Het is voor mij geen persoonlijke kwestie, ik was geen partij in de conflicten welke werden gevoerd en hebben geleid tot het vertrekken van Floor, ik zie mijzelf meer als een member welke het forum aan het hart gaat aangezien ik hier toch meerendeels veel leesplezier uit haal.

- Niet "kinderachtig" omgaan met hetgeen we hier proberen te realiseren. Dus laat in de komende weken "ik zou wel willen reageren, maar ik mag het niet van mods/admins" posts achterwege.

WAT probeer je hier nou te realiseren, als je aan beetje afstand neemt van wat er gezegd wordt zul je beseffen dat je het forum momenteel geen goed doet, jouw houding in deze discussie is juist datgene wat een groot aantal leden afstoot.

Het forum is voor mij een geweldig medium waar veel wetenswaardigheden welke met onze hobby en passie te maken hebben de revu hebben gepasseerd en ongetwijfeld nog zullen passeren. Echter is voor mij het respect waarmee een moderator behandeld dient te worden, even groot als het respect waarmee een afscheid nemend member behandeld dient te worden. Aangezien ik DAT respect niet heb kunnen waarnemen, meen ik te mogen en voor mijzelf te moeten reageren.

- Niet altijd proberen het laatste woord te hebben! Als je iets niet bevalt is er PM.

Geef het goede voorbeeld, had je ook in eerste instantie kunnen doen, lijkt een beetje op "pot verwijt de ketel, enz"

Ik zal niet meer reageren, dus als je het laatste woord wil, it's yours.

Met vriendelijke groeten,

Ad.

Link naar reactie

Zo kon nog net ff een topic vinden dat nog niet gesloten is :schater: Ik wil mij met al deze discussies niet bemoeien maar als er nog wat olie op het vuur gegooid moet worden dan hoor ik het wel Toch...

Overigens eerder deze week een opzetje gemaakt welke groepen allemaal uitgesloten moeten worden van dit forum maar als het zo doorgaat dan is dat helemaal niet nodig. Gaat zo via "natuurlijk verloop" uitstekend :kisstogether:

Link naar reactie
Zo kon nog net ff een topic vinden dat nog niet gesloten is :schater: Ik wil mij met al deze discussies niet bemoeien maar als er nog wat olie op het vuur gegooid moet worden dan hoor ik het wel Toch...

Overigens eerder deze week een opzetje gemaakt welke groepen allemaal uitgesloten moeten worden van dit forum maar als het zo doorgaat dan is dat helemaal niet nodig. Gaat zo via "natuurlijk verloop" uitstekend :kisstogether:

lol, ik wist dat je je zou melden in dit topic :schater:

Link naar reactie
Overigens eerder deze week een opzetje gemaakt welke groepen allemaal uitgesloten moeten worden van dit forum maar als het zo doorgaat dan is dat helemaal niet nodig. Gaat zo via "natuurlijk verloop" uitstekend :rolleyes:

Tja het zijn net kakkerlakken..je wilt ze wel vertrappen maar ze blijven zo plakken (kut ik behoor ook tot de uitverkoren om op te zouten) :schater::schater::blink:

Mensen het zal mij persoonlijk allemaal een worst wezen wat er hier nog gebeurd. Ik lees wat ik wil lezen en post waar ik de behoefte voel om nog wat te posten.In ieder geval heb ik de afgelopen dag,na een welverdiende vakantie,weer lekker bij kunnen lezen :)

Soms is het wel eens goed als er eindelijk eens wat opschudding veroorzaakt wordt zodat er in ieder geval eens gezegd wordt wat al langer speelt...en alle frustraties op tafel komen te liggen. Meestal biedt dit dan weer een goede basis om verder te gaan.

Hopelijk zal er na al deze opschudding en negativiteit weer op een positieve manier aan opbouw gewerkt worden! :kisstogether:

Link naar reactie

Check. Is ook een strategie die je kunt kiezen.

Volgens mij niet meer nodig want ik denk dat de rust er alweer is.

Repressie is een effectief middel maar kan soms ook zaken doen escaleren en pasanten beschadigen en dat wil ook weer juist niet.

Het zou mijn keus niet zijn.

Maar ik heb makkelijk praten want ik ben geen Mod en blij dat jullie het wel aanpakken.

Link naar reactie

Jij bent gewoon jaloers dat er nu chaos is zonder dat je daar de oorzaak van bent. Bal gehakt.

Ik ben bijna een maand niet op het forum geweest maar ben nu alweer aan vakantie. toe. :rolleyes:

Link naar reactie
Hopelijk zal er na al deze opschudding en negativiteit weer op een positieve manier aan opbouw gewerkt worden! kisstogether.gif quote

en zo is het :kisstogether:

Zodra Ruud mijn donatie (750,-) heeft terug gestort mag die dit topic ook closen. :schater:

Link naar reactie
Hopelijk zal er na al deze opschudding en negativiteit weer op een positieve manier aan opbouw gewerkt worden! kisstogether.gif quote

en zo is het :rolleyes:

Wat volgt er na ruzie in de relatie????......................................juist de "goedmaaksex" :kisstogether::blink:

Link naar reactie
  • Administrator
Ik ben bijna een maand niet op het forum geweest maar ben nu alweer aan vakantie. toe. :kisstogether:

Zullen we dan toch maar voor de optie van alpenrit Zwitserland gaan, of op zeer korte termijn een soort van feelgood bijeenkomst organiseren met Ratelband als spreekstal meester?

Link naar reactie

Nee hoor Yinkie. Ik ben de rust zelve geworden en heb geen behoefte meer om te stoken. Vroeguh kon je ook nog een prijs verdienen in de vorm van strafpunten (slechts 1 uitgedeeld :kisstogether: dus veel exclusiever dan de M-status) maar dat is helaas niet meer. In plaats van het beperken van de raddraaier wordt nu een heel topic op slot gedaan. Of dat goed of slechts is daar heb ik geen mening over maar het is in ieder geval geen oplossing. Sommige mensen zakken nu wel een beetje door de floor :schater:

Jij bent gewoon jaloers dat er nu chaos is zonder dat je daar de oorzaak van bent. Bal gehakt.

Ik ben bijna een maand niet op het forum geweest maar ben nu alweer aan vakantie. toe. :rolleyes:

Link naar reactie
Nee hoor Yinkie. Ik ben de rust zelve geworden en heb geen behoefte meer om te stoken. Vroeguh kon je ook nog een prijs verdienen in de vorm van strafpunten (slechts 1 uitgedeeld :kisstogether: dus veel exclusiever dan de M-status) maar dat is helaas niet meer. In plaats van het beperken van de raddraaier wordt nu een heel topic op slot gedaan. Of dat goed of slechts is daar heb ik geen mening over maar het is in ieder geval geen oplossing. Sommige mensen zakken nu wel een beetje door de floor :schater:

We gaan maar weer eens zo'n volslagen zinloze knalrit regelen.

2 uur rechtdoor rijden achter de leider, die bij aankomst de ganse tijd achteraan bleek te rijden.

Wat M-onderdeeltjes bijeen bezemen op de autobahn.

En tenslotte bij die lokale te dure Italiaan eten zodat de familie S (wel discreet blijven) de rest van het jaar met korting pizza's kan bestellen.

Geluk ligt toch om de hoek. :rolleyes:

Link naar reactie

waar gaat het allemaal over

Liefhebbers en bezitters van een Z die de hobby delen via een forum.....

Ik lees alleen maar narigheid

It het vcallen van de blaadjes > kunnen veel mensen niet goed mee omgaan.

Maar moet iedereen op het forum daar nu deelgenoot van worden...

JaJa ik weet het . er zit een knop op .

Als ik die uitzet > mis ik ook de info en leuke zaken zoals routes waar het forum min of meer voor opgericht is .

Ik kijk het nog even aan .

wel wil ik de mods een hart onder de riem steken :thumbup:

De mod's zijn min of meer door "ons"aangesteld en zullen dus die akties moeten nemen om het forum op orde te houden .

Link naar reactie
wel wil ik de mods een hart onder de riem steken :thumbup:

Is weinig plaats meer hoor, eerst even die messen eruit halen :thumbup:

Link naar reactie

oh dusseeh

floor is opgestapt :thumbup:

mja niet iedereen is een volhouder,ik heb ook af en toe even tot 10 of 20 moeten tellen bij een slecht geplaatste opmerking van een (meestal oud)forumlid.

daar moest dan even mee gedanst worden waarna blijkbaar een andere oudgediende de gemoederen weer wat tot rust moest brengen.

ach t zijn soms net echte mensen hier :schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.