Ga naar inhoud

Duchenne Parents sponsoring & Concour Elegance


Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

Jazeker, het zal wel nog even duren. Ik zal een verslag posten wanneer we terug zijn van vakantie, we vertrekken een dagje later om deze ervaring op te kunnen doen.

Verder kan ik je melden dat er forumleden zijn die zelf ook plannen hebben om samen een soortgelijke rit te organiseren in 2011... :thumbup:

Vorig jaar heb ik het er met Edwin over gehad maar die kreeg toen weinig response bij een specifiek instelling. Lijkt me niet moeilijk om een stel Z-tjes voor zo'n doel bijeen te krijgen.

Link naar reactie
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Vorig jaar heb ik het er met Edwin over gehad maar die kreeg toen weinig response bij een specifiek instelling. Lijkt me niet moeilijk om een stel Z-tjes voor zo'n doel bijeen te krijgen.

Nou.... Volgens mij heeft (S)toploss het toen ook niet voor elkaar gekregen...

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Erg mooie foto's,

en om even hierop in te haken, dit is volgens mij direct de duurste Ferrari op het moment. (in de hele wereld)

Zeker uniek dat je die in het wild en op de weg ziet rijden!!!

Ferrari 250 Testa Rossa

extra-053.JPG

Link naar reactie
Mooi! :rolleyes:

Alleen beetje jammer dat het berichtje pas achteraf komt. Nu konden we niet komen kijken. :P

Tnks. :thumbup:

Ja, dat was ik ook van plan maar dezelfde dag als de VOC rit te zijn en die wilde zeker ik geen deelnemers "afpakken". :)

Volgende keer zal ik het zeker doen.

Ho, zie dat ik ingelogd ben met mijn Pre-Z owner account van vroegah. Moet dus Z3MRunner zijn.

Link naar reactie
Erg mooie foto's,

en om even hierop in te haken, dit is volgens mij direct de duurste Ferrari op het moment. (in de hele wereld)

Zeker uniek dat je die in het wild en op de weg ziet rijden!!!

Ferrari 250 Testa Rossa

Ja, dat hoorde ik ook pas later. Ik zag 'm langs komen en dacht: what the f.ck komt daar nu langs ronken? Hij ziet er in het echt ook indrukwekkender uit dan op de foto.

Ho, zie dat ik ingelogd ben met mijn Pre-Z owner account van vroegah. Moet dus Z3MRunner zijn.

Link naar reactie

IMG_0775.jpg

De laatste decennia zijn honderden designers, wereldwijd, bezig geweest om mooie nieuwe auto's te tekenen.

Als ze nou gewoon deze bolide na getekend hadden (mooier kan toch niet) was er een hoop tijd/geld bespaard en had ik ook zo'n carosserie voor de deur staan

Link naar reactie
  • Administrator
IMG_0765.jpg

Als ze nou gewoon deze bolide na getekend hadden (mooier kan toch niet) was er een hoop tijd/geld bespaard en had ik ook zo'n carosserie voor de deur staan

En waar denk je dat de ontwerper van onderstaande Jag zich door heeft laten inspireren?

jaguar_s_type-_4.2_se.jpg

Edit: link dan gelijk de goeie afbeelding... :harhar:

Link naar reactie
IMG_0775.jpg

De laatste decennia zijn honderden designers, wereldwijd, bezig geweest om mooie nieuwe auto's te tekenen.

Als ze nou gewoon deze bolide na getekend hadden (mooier kan toch niet) was er een hoop tijd/geld bespaard en had ik ook zo'n carosserie voor de deur staan

En je krijgt er een coole sound bij :harhar:

Link naar reactie
Waarom deze rapportage?

lijkt me absoluut niet noodzakelijk hier een uitleg aan te geven.

Goed doel, mooie auto's en ook nog een :thumbup: aanwezig.

Mooi initiatief :thumbup:

Vorig jaar heb ik het er met Edwin over gehad maar die kreeg toen weinig response bij een specifiek instelling. Lijkt me niet moeilijk om een stel Z-tjes voor zo'n doel bijeen te krijgen.

Inderdaad destijds bij doeeenwens geprobeerd. 3 keer moeten contacten zonder teruggebeld te worden en uiteindelijk had men de tijd niet om iets te organiseren terwijl ik aanbood zelf de organisatie op me te nemen.

Uiteraard aan van harte bereid een hernieuwde poging, of andere stichting, te ondersteunen.

Link naar reactie
Yankie,

Mooi om dit soort combinatie van liefhebberij en een goed doel te steunen.

Veelal zie ik achteraf pas wanneer dergelijke ritten/concours gehouden worden.

Mooie reportage voor een goed doel.

Ja, ik was juist van plan om dit groots aan te pakken en leden mee te laten rijden maar toen bleek het op dezelfde dag als de VOC rit te zijn.

Ik had de stapels posters, kaarten etc. al in huis. :thumbup:

En eerlijk is eerlijk. De VOC was veel eerder bekend (Was zelf ook eerst ingeschreven)

Link naar reactie
Een prachtig stukje stuurmanskunst al zeg ik het zelf,...... Hij gaat echt hard ... :thumbup:

Ja en dat is toch techniek van tig jaar geleden.

Ik heb een keer in de oude E-type van mijn broeder gereden maar die oude auto's sturen en remmen voor geen meter. Best eng met een beetje snelheid. (Zal zo'n Ferrari natuurlijk beter zijn maar toch, geen stuurbekrachtiging etc.)

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.