Ga naar inhoud

Duchenne Parents sponsoring & Concour Elegance


Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

Ik kon helaas 5 september niet mee met de VOC rit omdat wij als bedrijf ook een rit sponsorden voor het Duchenne Parents Project

Duchenne is een fatale spierziekte welke zich bij kinderen openbaart.

Het was een fantastisch goed georganiseerde rit waarbij veel geld is opgehaald voor de stichting. Natuurlijk blijft het altijd te weinig voor dergelijke dramatische ziektes maar elk dubbeltje telt.

Een van de sponsoren had onderstaande bolide geschonken voor de veiling:

concours-067.jpg

Waarom deze rapportage?

Ik had zelf nog nooit van deze ziekte gehoord en op z’n tijd het leven even stop zetten en je bewust worden dat een succesvol en gezond leven niet zo vanzelfsprekend is, kan nooit kwaad voor ons allen.

Verder reden er hele mooie en niet alledaagse bolides mee en de rit eindigde op het Concour de Elegance op het Paleis het Loo in Apeldoorn. Dit is een evenement om te onthouden voor de autoliefhebbers. Had er zelf nog nooit van gehoord maar ga hier heen als je die dag tijd heb. Fantastisch. Ik post hier verder de foto’s van de deelnemers en wat we gezien hebben op het concour, dan kan je het zelf beoordelen. Het concour is helaas twee jaarlijks dus pas weer in 2012.

IMG_0751.jpg

gelukkig had Roodkapje mijn bolide weer op tijd klaar. Bedankt Ruud. Hij gaat weer als de Brandweer!

IMG_0757.jpg

IMG_0756.jpg

IMG_0755.jpg

IMG_0754.jpg

IMG_0753.jpg

IMG_0752.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

IMG_0778.jpg

Oei, dit doet pijn. Mijn oude GTV 2000. Had ik ‘m maar nooit verkocht.

IMG_0777.jpg

Spciaal voor Bart. Boodschappen auto voor het “meisje” ☺

IMG_0775.jpg

IMG_0773.jpg

Een van onze voorvaderen.

IMG_0772.jpg

De toekomstige daily van mijn zoon. (zegt die)

IMG_0771.jpg

Tja, ik blijf gek op Alfa

IMG_0770.jpg

IMG_0768.jpg

Link naar reactie

mooie bolides bij elkaar Yangkie.

en een goede zaak dat jullie bedrijf aandacht schenkt aan ''Duchenne Parents Project''. :thumbup:

gelukkig is je zzz ook weer in orde.

Link naar reactie

Dit is een geweldig initiatief. Goed dat hier aandacht aan besteed wordt.

Als alles mee zit zijn we de volgende keer dat het evenement plaats vindt, ook van de partij.

Het levert buiten het goede doel ook nog eens mooie plaatjes op.

Super dat je dit onder de aandacht brengt.

Link naar reactie
  • Administrator
Een van de sponsoren had onderstaande bolide geschonken voor de veiling:

concours-067.jpg

Mooie Lancia! Daar zag ik Hamster van de week ook mee over een zoutvlakte rijden... die zag er aanmerkelijk minder mooi uit :thumbup:

IMG_0778.jpg

Oei, dit doet pijn. Mijn oude GTV 2000. Had ik ‘m maar nooit verkocht.

Maar volgens mij is de huidige eigenaar er net zo zuinig op? Leuk om hem nog weer eens tegen te komen, ondanks dat het je pijn doet om hem weer te treffen.

Goed dat je hier aandacht aan besteedt, misschien een idee om volgende keer met een zwerm Z-tjes acte de presence te geven?

Rob

Link naar reactie

Mooi evenement voor de juiste redenen! :kicking:

IMG_0778.jpg

Oei, dit doet pijn. Mijn oude GTV 2000. Had ik ‘m maar nooit verkocht.

Maar je hebt er wel een gehad, prachtige auto! B)

IMG_0768.jpg

Ben ik de enige die "to the batcave Robin!" hoort bij het zien van deze auto? :thumbup:

Link naar reactie
Goed dat je hier aandacht aan besteedt, misschien een idee om volgende keer met een zwerm Z-tjes acte de presence te geven?

Dat concour d'elegance is inderdaad wel een mooi eindpunt en ik weet nog wel enkele leuke restaurants en route's hier. Moeten we samen maar even onthouden. :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Dat concour d'elegance is inderdaad wel een mooi eindpunt en ik weet nog wel enkele leuke restaurants en route's hier. Moeten we samen maar even onthouden. :thumbup:

Die concour d'elegance is inderdaad een prachtig evenement!

Hij gaat erbij in 't mapje :kicking:

Link naar reactie
Die concour d'elegance is inderdaad een prachtig evenement!

Hij gaat erbij in 't mapje :thumbup:

Precies en dan gaan we nu vast geld innen voor de rit in 2012 want blijkt nodig te zijn bij het soort volk wat hier op dit forum komt. :schater:

Link naar reactie
Buiten dat ik het een zeer eerbare bezigheid vind, is het ding op de foto een Eerste model Ferrari testarossa 250 ... Le Mans winnaar eind jaren 50 begin 60.

Deze auto was oa een van de redenen dat Henry Ford , Ferrari wilde kopen.... Wat later natuurlijk zoals wij allen weten resulteerde in de GT 40

Heerlijke achtergrond info, Arno :thumbup:

GT 40 de droom auto uit mijn jeugd.

Ben je al zo oud dan?

Ja, ben mischien toch wel een oud forumlid. :schater:

gt40.jpg

Link naar reactie
wat is dit voor een beauty?

Laat maar, al gevonden bij de RDW een Bizzarrini. :thumbup:

Ah, thanks. Ik wist ook niet wat voor bolide het was maar vond 'm wel fraai.

Al die auto's reden ook regelmatig in een "gemaakt circuitje" door de tuinen. Supersound!

Link naar reactie

Mooie dag voor een mooi doel Yankie. :thumbup:

btw. Het concours is prachtig

Na de post van Fer E. eerder dit jaar heb ik me aangemeld voor de Ride4Fun (klik) volgende week zaterdag.

Ben erg benieuwd, het wagenpark zal minder indrukwekkend zijn dan Duchenne Parents, de beleving voor de kinderen hopelijk niet veel minder...

Link naar reactie
Mooie dag voor een mooi doel Yankie. :thumbup:

btw. Het concours is prachtig

Na de post van Fer E. eerder dit jaar heb ik me aangemeld voor de Ride4Fun (klik) volgende week zaterdag.

Ben erg benieuwd, het wagenpark zal minder indrukwekkend zijn dan Duchenne Parents, de beleving voor de kinderen hopelijk niet veel minder...

He, goed werk Ralf. :kicking: Post je ook een verslag? Misschien ook iets voor meer mensen volgend jaar.

Link naar reactie
He, goed werk Ralf. :thumbup: Post je ook een verslag? Misschien ook iets voor meer mensen volgend jaar.

Jazeker, het zal wel nog even duren. Ik zal een verslag posten wanneer we terug zijn van vakantie, we vertrekken een dagje later om deze ervaring op te kunnen doen.

Verder kan ik je melden dat er forumleden zijn die zelf ook plannen hebben om samen een soortgelijke rit te organiseren in 2011... ^_^

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.