Ga naar inhoud

Brandstof besparen

De Beertjes

Aanbevolen berichten

Op Ebay zag ik dit artikel, het zegt een brandstof besparing te kunnen realiseren tot wel 50%. :notok:

Heeft iemand dit al eens uitgeprobeerd of iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten ???? :wave:

http://cgi.ebay.nl/1-TURBOMAG-FOR-BMW-3-5-...#ht_2924wt_1137

Link naar reactie
  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Dat zou mooi zijn ,zal wel net zoiets zijn als vroeger de cycloon die moest in de caburateur en zou ook voor enorme besparingen zorgen,Het werkte maar een kant op en dat was de knip van de verkoper :notok:

Maar voor € 6,- wordt het geen vette knip :schater:

Link naar reactie
  • Administrator

Hetgeen waar die magneten effect op zouden moeten hebben (brandstof/gas) is niet magnetisch, dus effect kan het absoluut niet hebben :wave:

D'r is maar 1 tip om serieus zuinig te rijden:

Laat je gas iets laten vieren op het moment dat je je gewenste snelheid hebt bereikt. Overigens zijn de "Franse" snelheden (dus 90, 110, 130) op de teller nog steeds de meest gunstige verbruikssnelheden (uit eigen ervaringen).

Bij 90 verbruikt mijn 2.8 1:14/1:15, bij 110 1:12/1:13 en bij 130 1:10/1:11. Overigens wel bij constante snelheden!

Die rommel die ze voor een paar knaken proberen aan te smeren, had Mike Levey vroeger al... :notok:

Zoals de perfecte bescherming voor uw auto:

:schater:

Link naar reactie

Als ik alles zo beluister is het pure oplichting dus :rant: , maar ik heb nog niemand gehoord die het heeft uitgeprobeerd, of hebben jullie er allemaal al een in huis en wordt er toch gesproken uit ervaring :schater: :schater:

Link naar reactie

Zo'n product is zo onzinnig dat ik daar echt niet over hoeft na te denken of ervaring mee te hebben.

Als het te mooi om waar te zijn is, is het te mooi om waar te zijn, en dus niet waar.

Gezond verstand doet wonderen.

Link naar reactie
Zo'n product is zo onzinnig dat ik daar echt niet over hoeft na te denken of ervaring mee te hebben.

Als het te mooi om waar te zijn is, is het te mooi om waar te zijn, en dus niet waar.

Gezond verstand doet wonderen.

Gezond verstand, Da's een goeie, die houden we er in,(sorry, ben vandaag erg melig) :schater: :schater:

Link naar reactie
Gezond verstand, Da's een goeie, die houden we er in,(sorry, ben vandaag erg melig) :schater: :schater:

Geeft niets hoor, maar ik lees hier op het forum soms zoveel onzin dat ik daar wel eens aan ga twijfelen bij de geestelijk minder bedeelde medemens..... :schater:

Link naar reactie
volgens mij hebben wij allemaal weinig verstand wie koopt er anders een auto die duur is maar 2 stoelen heeft, benzine zuipt en in sommige gevallen niet eens een dak heeft ! :schater::schater: dan ben je toch beter af met een xsara of was het xantia ? ;)

Hans

Ik heb al een E61 voor mijn werk, een E46 voor privé en een oldtimer DS Pallas voor bruiloften en partijen.

Dan past daar een Z4 voor de fun toch prima bij? Smart thinking!

Als je veroordeeld bent tot kinderen dan zit er inderdaad niets anders op dan een mini MPV met scheidingswand en DVD schermen aan je hoofdsteunen!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in