Ga naar inhoud

Armsteun Z3 maken

De Beertjes

Aanbevolen berichten

• Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ben net terug van vakantie en zie nu het resutaat..knap hoor,ziet er prima uit. :holiday:

weet je al of je er nog meer wil/kan maken en wat dat dan moet kosten?

die asbak hoeft voor mij niet maar heb wel intresse. :rolleyes:

Hallo Eddo 61

Ik ga er nog een maken, (moet even de tijd vinden) prijs zal € 150,- zijn, ik laat wel even weten wanneer hij klaar is.

Link naar reactie
Hallo Eddo 61

Ik ga er nog een maken, (moet even de tijd vinden) prijs zal € 150,- zijn, ik laat wel even weten wanneer hij klaar is.

Hoi Theo,

oke heel fijn dat je er een voor me wild maken en de prijs is ook oke.

dus bij deze heb je er een in bestelling,niet zo lang wachten he want ben ook al n tijdje op zoek :thumbup:

ik stuur je even per PM mijn email adres want zit niet dagelijks op dit forum en mis dan mischien je bericht.

groet eddo

Link naar reactie

Ben vandaag begonnen met de armsteun voor Eddo61 met RVS scharnier uiteraard, ik ga er voorlopig 4 of 5 in het zwart (op verzoek in andere kleur mogelijk) maken en zal de foto's plaatsen als ze klaar zijn. ;)

Link naar reactie

even goed lezen kroket of anders je schoolgeld terughalen .ik ben het zeker wel eens met olivier .jou reactie op de post van de beertjes is niet echt bevordelijk voor de sfeer

ik denk dat niemand zit te wachten op een herhaling van het gehakketak van een paar weken geleden

Link naar reactie
ik denk dat niemand zit te wachten op een herhaling van het gehakketak van een paar weken geleden

Dat zal ook niet meer gebeuren, maar als ik De Beertjes was geweest, had ik destijds een verontschuldigings postje gemaakt en die 10 euro weer teruggestort.

Kwestie van stijl/fatsoen.

Nu blijven enkelen het ook een wat ongemakkelijke situatie vinden en monsieur Croquett heeft dat op op zijn, geheel eigen, charmante wijze verwoord.

Link naar reactie

Beste mensen,

Omdat er mensen zijn die het gekrakeel weer ophalen, hierbij dan nog een keer een reactie van mijn zijde op de hele affaire , achteraf denk ik dat er van vele zijden op een wijze is gereageerd waarvan je kunt zeggen dat het ongepast was en dat een verontschuldiging op zijn plaats is, maar dan wel door meerdere personen, ik denk dat er veel gezegd en gereageerd is "in het heetst van de strijd" en dat vele uitspraken beter niet hadden kunnen worden gezegd, dan was er waarschijnlijk niet z'n tumult geweest.

Inderdaad heb ik toen afscheid genomen, maar dan alleen met het reageren op allerlei topics, dit doe ik dan ook niet meer, wel heb ik ook gezegd het forum te blijven bezoeken en alleen nog te reageren als ik dat nodig acht, zoals nu, ik vind ondanks alle tumult het forum zeer nuttig en een toegevoegde waarde hebben.

Wat betreft de bijdrage van mijn zijde, ik had dan wel gezegd er spijt van te hebben om de bijdrage te hebben gedaan, dat betekent nog niet dat ik die bijdrage ook terug wilde hebben, weet wel waar praten we over, ook dit is denk ik" in het heetst van de strijd" gezegd en gedaan.

Maar goed, om te voorkomen dat we weer in een eindeloze discussie geraken, wil ik iedereen die zich gekwetst voelt door onterecht gedane uitspraken van mijn zijde mijn excuus aanbieden, ik hoop dat er hierdoor dan ook andere mensen zijn die ook willen en durven toegeven dat ook zij niet alles hadden moeten zeggen wat er is gezegd.

Voor de rest vind ik dat we op een fatsoenlijke manier met elkaar moeten en kunnen omgaan op het forum, dat er soms wrijvingen ontstaan begrijp ik ook, maar laten we er voor zorgen dat het niet weer zo eindigt, hier heeft denk ik uiteindelijk niemand wat aan, tenslotte gaat het om wat ons bind de Z3/4.

Ik hoop dat er nu dan ook echt een slotje op kan.

Groet

De Beertjes

Link naar reactie
  • Administrator
wil ik iedereen die zich gekwetst voelt door onterecht gedane uitspraken van mijn zijde mijn excuus aanbieden, ik hoop dat er hierdoor dan ook andere mensen zijn die ook willen en durven toegeven dat ook zij niet alles hadden moeten zeggen wat er is gezegd.

Top! Und jetzt... :ok:

Ik hoop dat er nu dan ook echt een slotje op kan.

Nou, zou ik op dit topic niet doen, dan verkoop je niets meer.

Om daar even aan toe te voegen dat ik je berichtje net las. Ik wacht nog even, want ik gooi mijn Z3 binnen afzienbare tijd definitief in de verkoop. D'r komt een Z voor terug, weet alleen nog niet welke. 't Aanbod leuke uitvoeringen is momenteel wat schaars, ook in DE.

Gr. Rob

Link naar reactie
JAAA EEN ARMSTEUN!

Kan ik er eentje krijgen met beige onderkant en zwart lederen deksel? Zou passen in mijn two-tone zwart-beige interieur.. Ziet er goed uit wel!

:ok:

Hallo ES,

Stuur mij even een plaatje van het interieur(voor de kleur), ik zal even kijken wat ik kan doen ik heb nog Beige leder op dit moment, maar zal proberen om een stuk te krijgen.

Link naar reactie
Hallo ES,

Stuur mij even een plaatje van het interieur(voor de kleur), ik zal even kijken wat ik kan doen ik heb nog Beige leder op dit moment, maar zal proberen om een stuk te krijgen.

Hoi Beertje,

Ik heb nog geen recente fotos van mijn interieur op internet staan, maar er staat er eentje in het members topic wat ik heb gestart paar jaar geleden. Is die te vinden?

Groetjes

Enzo

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in