Ga naar inhoud

Reteketèèèèèèèèt Daaarrrrr!!! is ti dan de duizendste


Gast floor

Aanbevolen berichten

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

x1

Het is 4 jaar lang een autofoum geweest met af en toe (en soms heel vaak) een hoop ongein en dat maakte dit forum tot een van de meest lezenswaardige die ik ken.

Ik constateer dat de posters van de afgelopen 5 jaar, het de laatste maanden massaal laten afweten en het forum de rug toekeren.

Het gaat nu vnl over het weer in het noorden van het land, antieke shavers voor de bikinilijn op zolder en hoeveel postings iemand al heeft. :rant:

Lezers van Trabant, Fiat Panda en Alfa Romeo fora, weten niet wat ze zien als ze per ongeluk hier terecht komen en de temperatuur in Drente 3 graden lager blijkt dan in hun dorp.

Link naar reactie
@ ZZZtje Moet jij niet in je stoofvlees roeren of anderzins iets in de frituur gooien ? ;)

Als je niet anoniem blijft op een forum, loop je het risico dat bepaalde figuren zich (op laag bij de grondse manier) met je prive leven bemoeien.

, M Status is absoluut geen streven

Maar voor sommige figuren een belangrijke doelstelling

....Toch wel grappig dat je nu op je eerdere uitspraken terugkomt,

=Niet grappig, maar voelde me even geroepen.

Link naar reactie

x5

ik zet hier nu een slot op. Deze discussie voeren we op een later tijdstip wel, zonder dat er met modder en rotte tomaten (of zuurvlees) gegooid wordt.

Het gevoel van de mods en de admins sluit heel goed aan bij de gedachtenlijn van Henk hierboven.

We hebben er al meer dan een week een discussie over hoe we de verhouding tussen off-topic/on-topic terug kunnen brengen van de nu (gevoelstmatige) 80/20 naar de (wederom gevoelsmatige) 20/80 die we eigenlijk altijd wel gehad hebben sinds ik dit forum bezoek.

Vast staat dat dat iets is wat we alleen als "forum" kunnen, maar daarvoor moeten er wel heldere afspraken/richtlijnen zijn. Dat gaat niet makkelijk worden omdat "de acceptable graad van offtopicness" iets is wat ontastbaar is.

Wij gaan nu eerst richting Zuiden, het allerjongste forummember verwelkomen, tegen de tijd dat Quincy kan typen hebben we dit wel opgelost. ;) :blink:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.