Ga naar inhoud

Het is officieel... The Stig is Ben Collins!

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

• Administrator

De BBC heeft de rechtszaak tegen de uitgever van Ben Collins' biography, waarin Ben verteld over zijn jaren als The Stig, verloren. Hiermee komt een eind aan het suggereren van "wie is het nou?". Kunnen ze weer op zoek naar een nieuwe en benieuwd hoe de witte Stig aan z'n einde gaat komen... :wave:

Vraag is: wilden we dit eigenlijk wel weten? Was het niet leuker geweest om dit als mythe te behouden?

Mijn antwoord hierop: Ik denk dat Ben Collins in z'n najaren wellicht mogelijkheden ziet om met deze "coming out" meer geld te gaan verdienen als dat de BBC hem betaalde... jammer, maar we kunnen binnenkort weer opnieuw gaan "guessen" :thumbup:

http://www.telegraaf.nl/prive/7531839/__Id...gd__.html?p=2,2

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

• Administrator
eeeuh ik zeg "ben collins???" who the f_ck is ben collins :thumbup:

of had ik dat moeten weten :wave:

Als je een beetje thuis bent in automotive-land, had je het kunnen weten :thumbup:

http://en.wikipedia.org/wiki/Ben_Collins_(racing_driver)

Z'n race-CV is op zich niet zo spectaculair, maar als hij de afgelopen 7 jaar idd alle auto's over het TG circuit heeft gejaagd, dan is dat m.i. een goeie aanvulling op z'n CV.

Link naar reactie
Mijn antwoord hierop: Ik denk dat Ben Collins in z'n najaren wellicht mogelijkheden ziet om met deze "coming out" meer geld te gaan verdienen als dat de BBC hem betaalde... jammer, maar we kunnen binnenkort weer opnieuw gaan "guessen" :wave:

Ik las ergens dat het boek o.a. uit onvrede over het salaris is ontstaan. Dat ie een schijntje kreeg - zeker in vergelijking met het olijke presentatietrio - en financieel meer beschouwd wilde worden als de vierde presentator.

Als ie inderdaad slechts een schijntje kreeg, zal ie nu allicht meer kunnen vragen bij schnabbels.

Link naar reactie
  • Administrator
Ik las ergens dat het boek o.a. uit onvrede over het salaris is ontstaan. Dat ie een schijntje kreeg

Hij had ook die Koenigsegg heel kunnen houden, had hem wellicht een verhoging opgeleverd :wave:

Link naar reactie
Als je een beetje thuis bent in automotive-land, had je het kunnen weten :blink:

http://en.wikipedia.org/wiki/Ben_Collins_(racing_driver)

Z'n race-CV is op zich niet zo spectaculair, maar als hij de afgelopen 7 jaar idd alle auto's over het TG circuit heeft gejaagd, dan is dat m.i. een goeie aanvulling op z'n CV.

Geloof me maar, ik ben al jaren thuis in autosportland en Ben Collins heeft daar geen blijvende indruk nagelaten.

Dus 'm niet kennen, is absoluut geen schande ... :wave:

En Btw, die Wiki pagina is dan nog een zéér positieve vermelding van zijn wapenfeiten.

Laat ons het er maar op houden dat hij op brits niveau een top-50 markering waard was, maar meer ook niet.

Internationaal is zijn naam niet vaak vermeld geweest, tenzij in de speculaties omtrent de Stig...

Link naar reactie

Nou ja vooruit dan maar..... ik zal mij volledig vrijwillig beschikbaar stellen als de nieuwe Stig :schater:

Persoonlijk zal het mij een worst wezen wie de Stig is of wie de nieuwe gaat worden, doet voor mij niets af aan de kwaliteit of de amusementswaarde van het programma!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in