Ga naar inhoud

problemen met elektriciteit

superoma

Aanbevolen berichten

Er moet ergens iets sluiting maken, de accu loopt leeg als we de kabels er niet af halen... :rolleyes:

Helaas gaat door het ontkoppelen van de stroom meer niet werken, de afstandsbediening van de deursloten is al een keer gerest door de garage maar werkt weer niet meer, het alarm doet het ook niet meer...

Het heeft denk ik weinig zin om uren arbeidsloon aan de garage te gaan betalen, het probleem is al eens onderzocht bij onze gewone (niet merk) garage met een goede elektrische man in huis, die kan het ook niet vinden, wie heeft een tip? Of wie vind het leuk om tegen een vergoeding de boel aan de gang te krijgen? :foto:

Het gaat om een Z3 uit 1997.

Maandag langs de BMW garage geweest omdat het alarm af ging en niet meer te stoppen was, alles gereset, werkte weer allemaal, vandaag (woensdag) wil de afstandsbediening het ineens niet meer doen, in allebei zijn nieuwe batterijtjes gedaan maandag....

SPOOKAUTO?

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Met de multi meter eens in de zekeringkast beginnen te meten.

(al denk ik dat dit al gebeurd is)

En anders elke keer een grootverbruiker er vanaf te halen zoals startmoter dynamo enz enz.

en kijken of hij nog leeg loopt.

anders met de multi meter bij de accu beginnen en hopen dat je het lek zo kan opsporen.

suc6.

Link naar reactie

eeuh sinds wanneer zijn dynamo,s groot verbuikers???

anyway,is er al eens naar de kachelweerstand gekeken?? deze zorgt vaak voor problemen

voorzover ik weet heeft een z3 deze ook,noemen ze vaak de "egel"en die gaan wel eens kapot en dan loopt je accu erop leeg

meten die handel

vraag het anders eens aan roodkapje of aan www.rapservices.nl

Link naar reactie

De kachelweerstand wil inderdaad weleens problemen veroorzaken. Electrische fan van de airco ook... (als deze erin zit)

Een amperemeting starten bij de accu.

Een idee is om de auto in ruststand te zetten (half uurtje van z.n contact af)

Hierna de amperenmeting controleren hoeveel stroom er weglekt.

Nu gewoon stuk voor stuk verbruikers loskoppelen, dan kun je vanzelf zien als het verbruik naar 0 gaat.

Een minimaal verbruik hou je altijd!!

Succes ermee... zijn soms beste zoekplaatjes!

Soms toch een idee om naar de dealer of roodkapje te gaan, dit ook om dat hun vaak beter weten wat de schuldige zijn.

Link naar reactie
.......met een goede elektrische man in huis, die kan het ook niet vinden, :blink:

even off topic maar ik vond dit wel leuk...een electrische man....... :schater: :schater: weeeman1large.gif

Succes trouwens met het zoeken naar de stroomlekkage......

Link naar reactie
eeuh sinds wanneer zijn dynamo,s groot verbuikers???

anyway,is er al eens naar de kachelweerstand gekeken?? deze zorgt vaak voor problemen

voorzover ik weet heeft een z3 deze ook,noemen ze vaak de "egel"en die gaan wel eens kapot en dan loopt je accu erop leeg

meten die handel

vraag het anders eens aan roodkapje of aan www.rapservices.nl

Ik denk dat we inderdaad een keer naar Roodkapje moeten, hier komen wij niet uit, lees mijn eerste bericht maar , er gebeuren vreemde dingen met die wagen!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in