Ga naar inhoud

Auto verzekering


Rewij

Aanbevolen berichten

Das toevallig, onze tweede (gezin's ) auto is ook een groene Xsara (break), alleen is de Z in dit geval mijn (onze :thumbup: ) auto :fiew:

Hoop dat het weer goed gaat met Carin, mijn broer heeft in 2004 ook een ernstige beroerte gehad en daardoor eenzijdig verlamt, is uiteindelijk niet meer goed gekomen en heeft in 2006 een einde aan zijn leven gemaakt

Wens haar beterschap toe, het is niet niks.

Link naar reactie
  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wens haar beterschap toe, het is niet niks.

Dank je wel (en floor ook)! Om toch in de topic te blijven... dit is ook een verzekeringskwestie. Gelukkig heeft Eurlings 2 weken geleden de termijn van 6 maanden naar 2 weken verlaagd dus als de artsen ook akkoord gaan mag ik eindelijk zelf in de Z4 rijden verzekerd en wel :thumbup:

Link naar reactie

Hallo Carin,

Hoop voor je dat je in september weer mag rijden :thumbup: en dan maar weer genieten (arme ZonderZ, moet hij weer in dat :fiew: Groene Xsara, heb echt oprecht medelijden met heb, ik spreek uit ervaring :schater: )

Link naar reactie
  • Administrator

Nu een jaar verzekerd en geen problemen. Snelle afhandeling van hun kant (van mijn kant door oorzaken nog wat vertraging in de taxatie) en goeie prijzen.

Zeer aan te bevelen!

Link naar reactie
  • 5 maanden later...

ben net overgestapt naar gerust op weg (aegon)

voor 5 tientjes per maand allrisk en inzittende meeverzekerd is dat goed of niet?

ben trouwens de laatste jaren al tig keer over gestapt vanwege het feit dat het goedkoper kon dan blijven bij de huidige verzekeraar.

Link naar reactie
  • Administrator
iemand al een keer gebruik moeten maken van deze verzekering NAVK, cabrioverzekering

en wat zijn de ervaringen???

<_<

Zie mijn reactie boven die van jou :rolleyes:

Schade getaxeerd, uitbetaald en geen problemen. Betaal slechts 48 euri per maand voor de dekking.

Tip top in orde en aan te bevelen!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.