Ga naar inhoud

Problemen met koplamp


dannyz3

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Al enige tijd stoor ik mij aan mijn koplampen. Vandaag heb ik dan ook mijn koplampen er uit gehaald om proberen op te knappen.

Dit is helaas niet gelukt.

http://img833.imageshack.us/i/imageji.jpg/

Op de foto kan je zien wat er met de koplamp aan de hand is. Er zitten allemaal schilfertjes op en ik krijg ze niet weg.

Dit zijn aftermarkt koplampen, waar ik zon jaar geleden een pilot xenon setje heb ingezet. Kan het nu dan ook zo zijn dat de lampen te warm zijn geworden en dat ik dit niet meer kan oplossen.

ik heb de orginele lampen van de BMW Z3 nog liggen kan ik daar de xenon wel in plaatsen of krijg ik dan het zelfde probleem.

Alvast bedankt

Gr. Danny

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Het zal niet aan de xenon liggen, meestal 35watt terwijl er normaal 55watt in zit.

Waar heb je het mee geprobeerd?

Mss heb je hier wat aan.

Grtz Ron .

Ik heb het geprobeerd met poets en glasreiniger.

Ook zitten er booskijkers op die vast gelijmd zijn, het lijkt alleen of er bepaalde laag op zat die er nou aan het afsleiten is.

Gr. Danny

Link naar reactie
Zit het niet aan de binnenkant van het plastic?

Even een "non-tip".. gewoon laten zitten, zo te zien verdwijnt het vanzelf wel in zijn geheel.. :schater:

haha, nee het zit echt aan de buitenkant je kan het met je nagel eraf schrapen.

maar in ieder geval bedankt, heeft iemand met dezelfde koplampen ook van dit soort ervaringen gehad, of ben ik de enige die er last van heeft ?

verder nog een algemene vraag, hoe krijg je de foto toegevoegd op het forum ? ik krijg altijd alleen de link toegevoegd :S :$

Link naar reactie

Je moet bij imgashack de DIRECT link kopieren en hier plakken en er dan [ img] voor en [ /img] erachter zetten maar dan zonder de spatie na het [.

imageji.jpg

Anders moet je even op Quote klikken en dan op Adreply dan zie je hoe het er staat in mijn bericht.

Grtz Ron

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.